Σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes Magazino News - Όλες οι μεγάλες επιτυχίες παίζονται & διαβάζονται εδώ

Προβολέs Σελίδαs

Παρασκευή 6 Ιουλίου 2018

Συνέντευξη || Δημήτρης Κοντολάζος || RADIONOTES.EU MAGAZINO



Ο Δημήτρης Κοντολάζος 
δεν χρειάζεται πολλές συστάσεις. 
Με τη γλυκύτητα που εκπέμπει ως παρουσία αλλά και με τα τραγούδια που έχει ερμηνεύσει είναι αδιαμφισβήτητα ένας απο τους αγαπημένους μας καλλιτέχνες.







Ο Μάριος κι εγώ σε καλωσορίζουμε στοradionotes.eu magazino



Συνέντευξη στη Μάρω από το radionotes.eu:







1. Η καριέρα σας ξεκίνησε με τη νίκη σας στο φεστιβάλ μουσικής Θεσσαλονίκης το 1973.
Υπάρχει κάποια διαφορά 
στη βαρύτητατων τότε βραβείων με τα τωρινά;


Γειά σας! 
Σας ευχαριστώ για την πρόσκληση και τη φιλοξενία. 
Να σας πω ότι είμαι από την Πυλαία Θεσσαλονίκης.
Πράγματι, το 1973 πήρα το πρώτο βραβείο 
με το τραγούδι "Δεν έχεις τέλος Μπαρμπαλιά". 
Τότε το φεστιβάλ Θεσσαλονίκης ήτανε μεγάλο γεγονός 
και μια μεγάλη γιορτή. Τώρα, δε νομίζω να έχει το ίδιο ενδιαφέρον. 
Εύχομαι να αναβιώσει 
γιατί είναι ένας τρόπος να αναδειχθούν νέα ταλέντα...




2. Τραγουδούσατε για μεγάλο χρονικό διάστημα σε μπουάτ. 
Σας λείπει αυτή η εποχή; 
Θα θέλατε να υπάρξει αναβίωσή της μελλοντικά;



Η εποχή των μπουάτ ήταν μια εποχή πολύ όμορφη και συμβάδιζε με τα "παιδιά των λουλουδιών". 
Δεν πιστεύω ότι μπορεί να αναβιώσει 
γιατί το τραγούδι διαμορφώνεται ανάλογα με την εποχή.
Σίγουρα τη νοσταλγώ...




3. Θεωρείτε ότι η καριέρα σας είχε την εξελικτική πορεία που θα θέλατε;



Δύσκολη ερώτηση αυτή. 
Ύστερα από 45 χρόνια 
υπηρετώντας το λαϊκό τραγούδι 
νιώθω ευτυχής που μου δόθηκε η ευκαιρία 
να ερμηνεύσω 
μεγάλους συνθέτες και στιχουργούς...

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Τάκη Σούκα 
που ανακάλυψε ότι μπορώ να ερμηνεύω 
λαϊκά τραγούδια
και μου εμπιστεύτηκε το 

Εχαριστώ τον Τάκη Μουσαφίρη 
που μου έδωσε το "Εγώ δεν ήμουνα αλήτης", 
το "Δεν το παίζω τρελός", 
το "Δυο καράβια", 

Ευχαριστώ τον Αλέκο Χρυσοβέργη 
και τον Σπύρο Γιατρά 

Ευχαριστώ το φίλο μου το Νίκο Καρβέλα 
για το "Δε μ' αγαπάς", 
το "Λυπήσου με"... 

Έκανα κι άλλες πολλές συνργασίες με συνθέτες και στιχουργούς τους ευχαριστώ κι αυτούς κι ας μη κάναμε μεγάλες επιτυχίες... Είμαι ευτυχής! Έχω συνεργαστεί με μεγάλα ονοματα του Ελληνικού πενταγράμμου όπως για παράδειγμα: Μαρινέλλα, Δούκισσα, Πόλυ Πάνου, Στράτος Διονυσίου, Ζαμπέτας, Μπιθικώτσης, Μοσχολιού, Γαλάνη, Πίτσα Παπαδοπούλου, Άννα Βίσση, Άντζελα Δημητρίου, Κατερίνα Στανίση, Θέμης Αδαμαντίδης, Άγγελος Διονυσίου και με πάρα πολλούς νεότερους...





4. Ποιά συνεργασία σας θυμάστε εντονότερα;


Οι συνργασίες σταθμός στη καριέρα μου ήταν με τη Μαρινέλλα, το Γιάννη Πάριο και το Ζαμπέτα!








5. Ποιά η σχέση σας με το δισκογραφικό γίγνεσθαι;


Φυσικά κανείς αλάνθαστος... 
Έχω κάνει κι εγώ πολλά λάθη και επιλογές. 
Έχω κάνει 33 μεγάλους δίσκους και πολλές συμμετοχές..




6. Είστε ένας απο τους αγαπημένους των σημερινών 50+ - 60άρηδων. Ζήσατε και δημιουργήσατε σε μιαν εποχή που όλα ήταν όμορφα, αγνά, πλατωνικά... Σήμερα, μπορείτε να κατανοήσετε αυτήν την εποχή; Συμβαδίζετε δηλαδή με τα τωρινά δεδομένα;



Μπορεί να μην είναι όπως παλιά, όταν αγαπάς το τραγούδι συνεχίζεις και πας με τα νέα δεδομένα. 
Πάνω από όλα έχω την υγεία μου!





7. Τώρα, εν έτει 2018, τι κάνει ο Δημήτρης Κοντολάζος;



Συμμετέχω σε διάφορα σχήματα και κάνω περιοδείες στην Ελλάδα και το εξωτερικό.



Μια κουβέντα για τους αναγνώστες μας:




Ευχαριστώ Μάριε και Μάρω 
για τη φιλοξενία στο RadioNotes Magazino, 
πάντα επιτυχίες να έχετε!
Ευχαριστώ όλο τον κόσμο που με αγαπάει 
και ακούει τα τραγούδια μου. 
Εύχομαι να έχουν όλοι υγεία, 
αγάπη, χαρά και ευτυχία 
και ένα καλύτερο μέλλον για όλους 
και για την Ελλάδα μας!





Δημήτρης Κοντολάζος