Σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes Magazino News - Όλες οι μεγάλες επιτυχίες παίζονται & διαβάζονται εδώ

Προβολέs Σελίδαs

Κυριακή 8 Ιουλίου 2018

Συνέντευξη || Χριστίνα Μαραγκόζη || RADIONOTES.EU MAGAZINO



Ακούγοντας το όνομα Χριστίνα Μαραγκόζη, 
το μυαλό μας ταξιδεύει..
θυμάται..

Κάποιες από τις μεγάλες επιτυχίες 
της Χριστίνας Μαραγκόζη
όπως το "Χάνομαι" - (Κλείστε τις πόρτες),












Με αφορμή της κυκλοφορίας 
του καινούργιου της τραγουδιού
την προσκάλεσα για συζήτηση
την οποία αποδέχθηκε με μεγάλη χαρά!



Ο Μάριος κι εγώ σε καλωσορίζουμε στο blog μας ! 




Συνέντευξη στη Μάρω από το radionotes.eu :


1. Έρχεσαι από Γερμανία σε μικρή ηλικία.
Τι γίνεται από κει και πέρα;


Γύρισα από τη Γερμανία 11 ετών και έμεινα στην Καβάλα
μέχρι που μετακομίσαμε οικογενειακώς στην Αθήνα.
Ξεκίνησα μαθήματα κιθάρας, 
πήγα στη δραματική σχολή της Ευγενίας Χατζίκου και ασχολήθηκα παράλληλα με το τραγούδι που τελικά με κέρδισε!



2. Η δεκαετία του '80 σε σημάδεψε επαγγελματικά.
Τι είναι αυτό που θυμάσαι εντονότερα;


Ήταν τέλη της δεκαετίας του '80.
Ήταν το ξεκίνημά μου.
Το 1987 έκανα τον πρώτο μου δίσκο.




3. Τόσα χρόνια στη μουσική σκηνή,
ποιά ήταν τα εμπόδια που συνάντησες;




Κοίτα να δεις, όπως κάθε δουλειά, έτσι κι αυτή,
έχει τα εμπόδιά της.
Όταν υπάρχει ανταγωνισμός προκύπτουν και εμπόδια.





4. Τι θα ήθελες απο τη ζωή σου ακόμα;
Υπάρχει κάποιο ανεκπλήρωτο όνειρο;

Όνειρο ανεκπλήρωτο ε;
Όχι, δεν έχω ανεκπλήρωτα όνειρα.
Το μόνο που θέλω είναι να είμαι καλά 
και να δημιουργώ.
Να έχω ωραία τραγούδια 
και την αγάπη του κόσμου.




5.  Σήμερα τι κάνει η Χριστίνα Μαραγκόζη;


Συνεχίζω να κάνω αυτό που αγαπάω.
Είμαι καλά και τραγουδάω!
Κυκλοφόρησε πρόσφατα από τη Heaven
το νέο μου τραγούδι
σε στίχους της Ρεβέκκας Ρούσση 
και σε μουσική του Στέλιου Μαρή.
Εύχομαι να το αγαπήσει ο κόσμος.





Μια κουβέντα για να κλείσουμε.







Μάρω και Μάριε 
σας ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση,
και για τη φιλοξενία 
έχετε την αγάπη μου..
Εύχομαι υγεία και πολλές επιτυχίες!
Υγεία σε όλο τον κόσμο.











Όλες οι επιτυχίες της Χριστίνας Μαραγκόζη
παίζονται στο RadioNotes