Σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes Magazino News - Όλες οι μεγάλες επιτυχίες παίζονται & διαβάζονται εδώ

Προβολέs Σελίδαs

Κυριακή 29 Ιουλίου 2018

Συνέντευξη || Μανώλης Μπαρμπεράκης || Αποκλειστικά στο Radio Notes.EU Magazino



Η απομαγνητοφωνημένη συνέντευξη 
ενός ζωντανού θρύλου 
του νησιώτικου τραγουδιού.......
μια εξομολόγηση ψυχής
του κύριου Μανώλη Μπαρμπεράκη!!

(...η συνέντευξη έγινε τηλεφωνικώς)





έχει τη τιμή και τη χαρά 
να φιλοξενεί
τον κύριο Μανώλη Μπαρμπεράκη!





Ο Μάριος κι εγώ σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes.EU Magazino! 



Συνέντευξη στη Μάρω από το RadioNotes:



Ξέρουμε ελάχιστες πληροφορίες για σένα. 

Ποιος είσαι, πως ξεκίνησες;






Αυτά είναι μικρά πράγματα. 
Πώς ξεκίνησα..
Όπως ξεκινάει να περπατάει ο άνθρωπος και να μιλάει.. 
Γύρω γύρω εδώ στο νησί πανηγύρια. Πήγα στρατιώτης, κατέβηκα στην Αθήνα, μπήκα στη δισκογραφία, πήγα στο εξωτερικό, τα καλοκαίρια εδώ στο νησί.. Παίζω και βιολί εγώ.. Και απο κει και πέρα αφού απολύθηκα, εκανα δίσκους. Είχα καίκια, βαρκες είμαι από ναυτική οικογένεια.




Πρόσφατα σε εντοπίσαμε σε ένα βίντεο από τη σελίδα του Ματθαίου Γιαννούλη που είσαι στο πλοίο της γραμμής, 
είπες το "Θα σε σβήσω" της Πάολα σε μια διαφορετική εκτέλεση. 


Το τραγούδι ήταν να γίνει συρτό
και με πήρε ο Κυριάκος Παπαδόπουλος 
με τον Ηλία Φιλίππου
και μου ζητήσανε να παίξουμε αυτή τη διασκευή.
Μου δώσανε δύο τραγούδια
τα οποία δεν έχουν βγει ακόμα,
κατά καιρους γράφω τραγούδια..
Βγάλαμε τώρα ένα τραγούδι,
"θα ρθω χαράματα" (μου λέει το τραγούδι)
αυτό είναι τραγούδι του Θεοχάρη
"Αγαπούσα παράφορα" και πολλά άλλα...


Είσαι από την Κάρυστο, η πιάτσα μας ήταν στην Κάρυστο, στους Μύλους. Δεν ήρθανε ο κόσμος δυστυχώς.. 
Παίζω σε γνωστό μαγαζί από μικρός εκει στην Κάρυστο. 
Αλλά ο κόσμος δεν έρχεται. Δεν ήρθε. Δεν γίνεται σωστά η διαφήμιση.


Παράπονα έχεις Μανώλη;


Δεν έχω παράπονο, κανένα παράπονο.
Σάπισε ο κόσμος. Σάπισε.
Το λαϊκό τραγούδι το σβήσανε.
Δεν έχει μείνει πια κανένας, μόνο κάτι γεροντάκια
πχ Μάνος Παπαδάκης, ο Μαργαρίτης..
Δεν προβάλλουν το λαϊκό τραγούδι.
Τον κόσμο τον ταΐζουν,
τον ποτίζουν με ποδόσφαιρο, κλπ..
Όταν βλέπεις τη νεολαία με σκισμένα τζιν,
τις κοπέλες με σίδερα στη μύτη
και τα αγόρια με ξυρισμένα κεφάλια.
Είναι πλαστικές ψυχές. Ποιός να σε ακούσει και τι καταλαβαίνει; Μες τα λιμάνια δεν υπάρχουν ξύλινα καίκια. Μόνο πλαστικά. Για να πέρνουμε απέξω. Σ' αρέσει ο κόσμος εσένα; Πού είναι ο έρωτας, τα αισθήματα.. Στα σχολεία τα παιδιά πάνε σχολείο δεν μπαίνουν στη τάξη κάθονται στα σκαλιά και δε μαθαίνουν τιποτα!!!
Υπάρχουν άντρες τώρα;
Είναι γυναίκες αυτές που μεγαλώνουν; Εγώ ήμουν το πιο ερωτικό άτομο που υπήρξε, τώρα τι βλέπω, σαν τα σκυλιά.
Δε διαβάζουν έντυπα. Υπάρχει εντολή.
Είναι έτσι τα πράγματα,
δίνονται γραμμές για να γίνουν έτσι τα πράγματα.







Είσαι νέα, να προσέχεις. 
Θα με θυμηθείς μια μέρα, 
θα με θυμηθείς.. Θα λες "σοφός ήτανε"...


Πρώτα, όταν μια γυναίκα χώριζε σε ενα τοπο έπρεπε να βρει καράβι να φύγει για πάντα και σήμερα όσο πιο πολλούς άντρες γίνεται περιζήτητη.  Θα έρθουν δύσκολες μέρες, να το θυμάσαι. Παίζουν τα παιχνίδια τους και είναι ήσυχοι. Τα έθνη δε φοβούνται τίποτα άλλο από ένα  μαζικό ξεσηκωμό. Ελέγχουν τον κόσμο. Είναι ήσυχοι. Όλοι είναι ίδιοι, αυτοί τα έχουν δημιουργήσει. Το "δεξιός" και "αριστερός"  ήταν από τη Γαλλική επανάσταση. Θέλουν τον κόσμο καψουρη με την αριστερά ή καψουρη με τη δεξιά. 
Ξέρεις τι λένε στον Τσίπρα
οι ξένοι;  
Κάτσε εκει που είσαι, να περάσουμε κι άλλα τώρα που κοιμούνται!!!! 
Οι ξένοι γελάνε με εμάς όταν κάνουμε εκλογές. 

Κάνανε όλο τον κόσμο έτσι. 

Εγώ δούλεψα στη νύχτα, 
σε μπουζουξίδικα, σε μαγαζιά, 
δεν έμπλεξα ποτέ με ναρκωτικά, 
με τζόγο, παρέμεινα ακέραιος.





Εσένα σου συνιστώ να προσέχεις, 

είσαι έξυπνη κοπέλα. 
Τα χαιρετίσματά μου στο Μάριο.
Τα χαιρετίσματά μου σε όλους. 
Σας ευχαριστώ για τη φιλοξενία!



Κάποια από τα αγαπημένα τραγούδια 
του Μανώλη Μπαρμπεράκη:

4) Μόνο Μαζι Σου - με Αννούλα Μώρου