Σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes Magazino News - Όλες οι μεγάλες επιτυχίες παίζονται & διαβάζονται εδώ

Προβολέs Σελίδαs

Δευτέρα 16 Ιουλίου 2018

Συνέντευξη || Σαράντης Σαλέας || RadioNotes Magazino



Το RadioNotes Magazino 
φιλοξενεί σήμερα 
τον κύριο Σαράντη Σαλέα!





Ο Μάριος κι εγώ σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes.EU Magazino! 

Συνέντευξη στη Μάρω από το RadioNotes:



1) Χρόνια στο λαϊκό πάλκο. 
Πώς αισθάνεσαι σήμερα; 
Είσαι γεμάτος από τη ζωή σου;



Πράγματι υπηρετώ πολλά χρόνια το λαϊκό τραγούδι. 
Απο μικρός στον χώρο της μουσικής ξεκίνησα την καριέρα μου στα πλήκτρα και έπειτα ασχολήθηκα με το τραγούδι το οποίο ήταν το μεγάλο μου πάθος. Σημερα νιώθω γεμάτος απο την πορεία μου στον καλλιτεχνικό χώρο καθώς και από την προσωπική μου ζωή.





2) Περιοδείες, συνεργασίες, ταξίδια στην ομογένεια... 
Τι θυμάσαι εντονότερα;



Πολλές περιοδείες τι να πρωτοθυμηθώ...
Αμερική, Καναδά, Ισραήλ, Αυστραλία και Ευρώπη. 
Η αγάπη του κόσμου τεράστια και αυτο ειναι που θυμαμαι εντονότερα. 





3) Το 2012 η διαφήμιση με τη Vodafone σε απογείωσε. 
Πώς προέκυψε εκείνη η συνεργασία;



Μου είχαν προτείνει να γράψω το τραγούδι της διαφήμισης. Μου έστειλαν το σενάριο και έτσι έγραψα τους στίχους και την μουσική του τραγουδιού που έγινε μεγάλη επιτυχία "Στην καρδιά μου βάζω αμπαρες".



4) Θύμισε μας μια ηχηρή συνεργασία σου;


Είχα πολλές συνεργασίες με σημαντικούς καλλιτέχνες κάποιες που μου έρχονται τωρα στο μυαλο ειναι με τους με την Ε . Βιτάλη, την Π. Παπαδοπούλου, Zeynep Salı, Α.Βαρδή, Γ. Πάριο, Σ.Σπανουδάκη και τραγούδια που έγραψα για τον Τ.Βοσκοπουλο.



5) Θεωρείς ότι είσαι τυχερός άνθρωπος;


Ναι, νιώθω τυχερός καθώς πολλά απο τα όνειρα μου εχουν πραγματοποιηθεί. Όλα βεβαια εγιναν με πολλη δουλεια γιατι οπως ξερουμε αυτος που ειναι έτοιμος τον ευνοεί και η τύχη.




6) Πώς είναι σήμερα οι δραστηριότητες σου;


Αυτον τον καιρό βρισκομαι στο στούντιο ετοιμάζοντας τα καινουργια μου τραγούδια και σε λιγες μερες βγαινει στον αέρα το καινούργιο μου τραγούδι με τίτλο "Τα χαράματα". 
Επισης κάνω συναυλίες στην Ελλαδα και το εξωτερικό. 



Μια ευχή για όλους, παρακαλώ.




Ευχομαι σε ολο τον κοσμο υγεια,
 αγαπη αισιοδοξία και ολα θα πανε καλά! 



Ευχαριστούμε θερμά!




σας ευχαριστώ πολύ για τη πρόσκληση 
και τη φιλοξενεία στο RadioNotes Magazino
να έχετε πάντα επιτυχίες!


Σαράντης Σαλέας