Σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes Magazino News - Όλες οι μεγάλες επιτυχίες παίζονται & διαβάζονται εδώ

Προβολέs Σελίδαs

Τετάρτη 18 Ιουλίου 2018

Συνέντευξη || Χάρης Κωστόπουλος || RadioNotes Magazino



Γεννηθηκε στην Αριδαία 
όπου και πέρασε τα πρώτα χρόνια της ζωής του.
Καταγόμενος από μουσικη οικογένεια και οντας μοναδικο  ταλέντο ξεκίνησε να δουλεύει σαν επαγγελματίας μουσικός 
στα 11 του παίζοντας μπουζούκι σε μαγαζιά της Έδεσσας 
και αργότερα σε μαγαζιά της Βέροιας όπου είχε εγκατασταθεί με την οικογένεια του. Στα 15 του ξεκίνησε να γράφει μουσική.
Εχει γράψει τραγουδια για αρκετούς  συναδέλφους του.






To RadioNotes Magazino
 έχει την τιμή και τη χαρά να φιλοξενεί σήμερα 



Ο Μάριος κι εγώ σε καλωσορίζουμε στο Radio Notes.EU Magazino! 



Συνέντευξη στη Μάρω από το RadioNotes:






1) Σε τι φάση της ζωής σας σας βρίσκω;


Με βρίσκετε θα έλεγα  σε μια δημιουργική φάση της ζωής μου . Μόλις πριν ένα μήνα κυκλοφόρησε το καινούργιο μου τραγούδι με τίτλο "καίω τη νύχτα" και αν και είναι νωρίς τα πρώτα δείγματα είναι θετικά και δείχνει να αρέσει στον κόσμο. Επίσης  έχω ετοιμάσει μια καινούργια εκδοχή ενός τραγουδιού που κυκλοφόρησε το χειμώνα "τα καλύτερα συστατικά" και θα το ανεβάσω στο κανάλι μου τις επόμενες μέρες. Κατά τα άλλα κάνω εμφανίσεις σε διάφορα μερη της Ελλάδας και της Κύπρου με λίγα λόγια δουλειά δουλειά και πάλι δουλειά.


2) Ποιό είναι το χαρακτηριστικό εκείνο που δίνει διάρκεια στον καλλιτέχνη;


Θεωρώ οτι για να έχει  διάρκεια ενας καλλιτεχνης  πρέπει να επιλέγει καλά τραγούδια.
Αυτό νομίζω είναι το πιο σημαντικό .


3) Είναι πολλοί που πιστεύουν ότι το λαϊκό τραγούδι έχει χαθεί, εσείς τι πιστεύετε;


Οχι δεν το πιστεύω, το λαικό τραγούδι υπάρχει και θα υπάρχει, το βλέπω στα μαγαζιά που εμφανίζομαι το  μεγαλύτερο ποσοστό των πελατών είναι νεα παιδιά  και μου ζητάνε να πω πω ζεΪμπεκικα  και τσιφτετέλια . Αυτό που βλέπω εγώ είναι  τα νεα παιδιά αγαπάνε και στηρίζουν το λαικο τραγούδι. Βέβαια έχει διαφοροποιηθεί σε σχέση με παλιότερα έχουν αλλάξει  οι ενορχηστρώσεις  και  χρησιμοποιούμε πιο σύχρονους  ήχους .
Προσαρμοζόμαστε στην εποχή.



4) Είστε ικανοποιημένος με όσα έχετε καταφέρει μέχρι σήμερα;


Οχι δεν θα έλεγα οτι είμαι ικανοποιημένος θέλω και προσπαθώ να εξελίσσομαι στη δουλειά μου . Το γεγονός οτι   ο κόσμος έχει 
αγαπήσει τα τραγούδια μου και με στηρίζει στις εμφανίσεις που κάνω  με ευχαριστεί  και με κάνει να θέλω να γράφω   καλυτερα  τραγούδια, πιο προσεγμένες εμφανίσεις και γενικά να βελτιώνομαι.



5) Πώς θα περάσετε το καλοκαίρι;


Το καλοκαίρι θα το περάσω όπως σου είπα και πριν με εμφανίσεις σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο.
Ελπίζω να καταφέρω να κάνω και λίγες μέρες διακοπές.



6) Ποιό από τα τραγούδια σας αγαπάτε πιο πολύ;


Είναι δύσκολο να απαντήσω σε αυτή την ερώτηση. Επειδή  έχω γράψει τα περισσότερα απο τα τραγούδια μου δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιο.


7) Τι περιλαμβάνονται στα μελλοντικά σας σχέδια;


Να γράψω ακόμα καλύτερα τραγούδια   και  να κάνω καλές συνεργασίες .


8) Εμφανίζεστε κάπου;



Κάνω εμφανίσεις σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο.


Μια κουβέντα για τους αναγνώστες 






Θα ήθελα να ευχηθώ στους αναγνώστες του Radio Notes Magazino καλό καλοκαίρι να ξεκουραστούν και να απολαύσουν τις διακοπές τους να γεμίσουν μπαταρίες και να επιστρέψουν με υγεία .  Και εννοεiται να συνεχίσουν να  αγαπάνε και να στηρίζουν το λαικό τραγουδι.




Μάρω και Μάριε 
σας ευχαριστώ για την πρόσκληση 
και τη φιλοξενία να έχετε πάντα επιτυχίες!