Σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes Magazino News - Όλες οι μεγάλες επιτυχίες παίζονται & διαβάζονται εδώ

Προβολέs Σελίδαs

Παρασκευή 7 Ιουνίου 2019

Συνέντευξη || Κώστας Σαφέτης || RadioNotes Magazino



έχει την χαρά και την τιμή
να φιλοξενεί σήμερα τον κ. Κώστα Σαφέτη.



Ο Μάριος κι εγώ σε καλωσορίζουμε στο Radio Notes.EU Magazino! 










Συνέντευξη στη Μάρω από το RadioNotes.eu:



1.    Κώστα Σαφέτη, 
τι πρέπει να ξέρει ο κόσμος για εσένα?


Μάρω μου είμαι από το Δίον Πιερίας. 
Είμαι ένας απλός άνθρωπος.

Ξεκίνησα 12 ετών παρέα με τον πατέρα μου στα πανηγύρια. Το 2003 πήγα στη Θεσσαλονίκη, 
στο "Φλόγες", και μετά κατέβηκα Αθήνα στο "Κονέ" όπου εμφανιζόμουν με τον Γιάννη Κόλλια και την Αννέτα Μαρμαρινού.


2.   Ξεκίνησες δίπλα στον πατέρα σου, 
τι θυμάσαι από την εποχή εκείνη?


Τι να θυμάμαι.... 
Άλλες εποχές, άλλα χρόνια... 
Υπήρχε σεβασμός και αγάπη. 
Τώρα έχουν ισοπεδωθεί όλα.


3.   Ήταν επιλογή σου να ασχοληθείς με το λαϊκοδημοτικό τραγούδι, σου άρεσε ή ακολούθησες τα χνάρια του πατέρα σου?



Βέβαια και ήταν επιλογή μου με τα δημοτικά τραγούδια,μάλιστα το 2002 με το τραγούδι "αγαπημένη Παναγιά" μπήκα στο λαϊκοδημοτικό ρεπερτόριο.


4.    Ποιο ήταν το πρώτο τραγούδι που ερμήνευσες?


Ήταν ένα σαρακατσάνικο τραγούδι, 
το "μια πέρδικα παινεύτηκε". 
Τότε έλεγα 10 τραγούδια όλα σαρακατσάνικα και κρατούσαμε αρχείο με κασέτες με τον πατέρα μου.



5.   Βλέπουμε μια στροφή του κόσμου στην παράδοση. Ο κόσμος που έρχεται να σε απολαύσει τι ηλικίας είναι?


Έχει γυρίσει ο κόσμος και κυρίως η νεολαία στην παράδοση και αυτό μας, χαροποιεί ιδιαίτερα. Υπάρχει μεγάλη προσέλευση του κόσμου στα πανηγύρια που κάνουμε τις εμφανίσεις μας, από μικρά παιδιά μέχρι τα μεγαλύτερα.


6.    Έχεις γυρίσει όλο τον κόσμο. 
Υπάρχει κάποιο συγκλονιστικό στιγμιότυπο που θυμάσαι?

Ουυυ... 
Έχουν γίνει πολλά... 
Παραγγελιές, ζημιές, προτάσεις γάμου, 
κυρίως στα χωριά που κρατάνε πιστά την παράδοση. Τις πρωινές ώρες γίνονταν οι παραγγελιές, μέχρι που να σχολάσει το πανηγύρι




7.     Για φέτος το καλοκαίρι τι σχέδια υπάρχουν? Εμφανίσεις-περιοδείες...



Φέτος Μάρω μου, σε όλη την Ελλάδα. 
Δεν πρέπει να ξεχνάμε από πού ξεκινήσαμε.





8.     Περίγραψέ μου ένα 24ωρο σου.




24ωρο,ε? (γελάει) Τι να σου πω Μάρω μου, είμαι ένας απλός άνθρωπος, ξυπνάω το πρωί, πάω τα παιδιά στο σχολείο, αργότερα στις δραστηριότητές τους, λίγο ξεκούραση όταν έχω χρόνο, τώρα ετοιμάζω και κάποια καινούργια τραγούδια.



    Σε ευχαριστούμε για την όμορφη συνέντευξη και σου ευχόμαστε πολλές και καλές επιτυχίες!



Να είναι όλοι καλά, όλος ο κόσμος
να έχουν υγεία!

Μου έχει κάνει εντύπωση που υπάρχει πολλή υποστήριξη τόσο ιντερνετικά όσο και έξω.

Καλό καλοκαίρι. 
Σεβασμό και αγάπη για όλο τον κόσμο!
Σας ευχαριστώ για τη φιλοξενία εσένα και τον Μάριο, σας ευχαριστώ που στηρίζετε αυτό το είδος.






Όλα τα τραγούδια του Κώστα Σαφέτη
ακούγονται εδώ, στο