Σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes Magazino News - Όλες οι μεγάλες επιτυχίες παίζονται & διαβάζονται εδώ

Προβολέs Σελίδαs

Τετάρτη 1 Μαρτίου 2017

Συνέντευξη || Άγγελος Δαδάρος || RadioNotes Magazino



Ο 'Αγγελος Δαδάρος, 
ο λαϊκός τραγουδιστής με το περίτεχνο μούσι 
και τα 29 χρόνια επιτυχημένης καριέρας 
σε Ελλάδα και εξωτερικό, 
μιλά στo «RadioNotes Magazino»..











-----------------------------------------------------------------------

Συνέντευξη στη Μάρω από το Radio Notes:


Μάρω: Άγγελέ μου αγαπημένε, καταρχήν να σε ευχαριστήσω 
για την τιμή που μας κάνεις να μιλήσεις στο «RadioNotes Magazino»
και επί της ευκαιρίας 
θέλω να σου εκφράσω τον θαυμασμό μου στο πρόσωπό σου..


Άγγελος: Μάρω μου εγώ σε ευχαριστώ για την πρόσκλησή σου και τα καλά σου λόγια!





 *1* Αρχικά πες μου πού γεννήθηκες 
και τι ακούσματα έχεις ως παιδί;


- Γεννήθηκα στη Γερμανία στο Νtiselntorf και μεγάλωσα στα Κύργια Δράμας.
Τα ακούσματα μου είναι πρώτα ο Στέλιος Καζαντζιδης και μετά όλοι οι υπόλοιποι.



 *2* Ξέρω ότι έζησες στη Γερμανία 
για πολλά χρόνια, 
αισθάνεσαι δικαιωμένος 
με την επιστροφή σου στην Ελλάδα;



- Στη Γερμανία έζησα από το 1991 μέχρι το 1999 
και ξανά φεύγω οικογενειακώς με 2 παιδιά το 2012.
Επειτα γίνεται αυτό που γίνεται με το ατομο μου 
και η Γερμανία Ελλάδα γίνεται δρομολόγιο ζωής 
και επιβίωσης για να δώσω κι εγώ ό,τι έχω 
για αυτή την πελώρια κουλτούρα του Ελληνα, 
γιατί έτσι νιώθω..



 *3* Εχεις ερμηνευσει πολλα τραγουδια, 
ποιο ειναι το αγαπημενο σου;


- 'Ολα τα τραγούδια κάτι έχουν που με αγγίζουν κι αυτό είναι η φωνή μου, 
τα αγαπώ όλα ασχετα αν έχουν ξεχωρίσει κάποια στον κόσμο.



και παραλυει το Συμπαν. 
 Πως το εισπραττεις ολο αυτο, 
το περιμενες; 



- Ακόμη δεν είσπραξα αυτό που φανταστηκα 
αλλα κι άν είναι μονο αυτό μου αρκεί,
Εισέπραξα μια πελώρια αγάπη από τον κόσμο 
και παράλληλα ένα μεγαλύτερο μισος από εχθρούς μου...
φυσικά έχει νικήσει η αγάπη!
Αυτή η επιτυχία μου έφερε και ένα συμβόλαιο 
με το να ονομάζομαι πλέον καλλιτέχνης μέσα στην μοναξιά μου..



*5* Μετα την επιτυχια αυτη, 
τι ακολουθησε, 
ανοιγουν οι πορτες για σενα;



- Μετά από αυτή την επιτυχία τα σπαθιά γίνανε πιο πολλά,
όσο για τις πόρτες ακόμη τις ψάχνω..




 *6* Που σε βρισκουμε, 
εμφανιζεσαι καπου;




- Εμφανιζομαι όπου με καλούν, 
άλλωστε στην προηγούμενη σου ερώτηση 
λέω πως ακόμη ψάχνω πόρτα για βάση..




 *7* Εκανες λαθη στη ζωη σου;
Τι θα αλλαζες;


- Έχω κάνει πολλά λάθη δεν θα άλλαζα κάτι 
ούτε στη ζωή μου ούτε στον εαυτό μου, 
αυτό αξίζω αυτό παίρνω, 
Μάρω μου!



 *8* Με ποια ονοματα του μουσικου στερεωματος 
θα ηθελες να συνεργαστεις;



- Δεν θα είχα κανένα απολυτως πρόβλημα να συνεργαστώ με τον οποιοδήποτε
 αρκεί να είναι αληθινός!



 *9* Eτοιμάζεις κάτι αυτό τον καιρό;


- Αυτό που προσπαθώ είναι να βγάζω κάθε μηνα ένα καινούργιο τραγούδι 
και μέχρι σήμερα τα καταφέρνω...
Οποτε κάθε μηνα θα υπάρχει και ένα καινούργιο τραγούδι!








 *  Θα ήθελες να ευχαριστήσεις κάποιους;


Ευχαριστώ όλους αυτούς που είναι στο πλευρό μου, 
τους συνεργάτες μου,
την οικογένειά μου και τους φίλους μου.
Ευχαριστώ εσένα Μάρω μου,
τον Μάριο Γεωργίου (RadioNotes) 
και το RadioNotes Magazino
για τη φιλοξενία και σας εύχομαι ό,τι καλύτερο. 
Ευχαριστώ και όλο τον κόσμο που αγάπησε
τα τραγούδια μου και εμένα τον ίδιο...
Τα φιλιά μου!