Σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes Magazino News - Όλες οι μεγάλες επιτυχίες παίζονται & διαβάζονται εδώ

Προβολέs Σελίδαs

Παρασκευή 7 Απριλίου 2017

Συνέντευξη στο Στιχουργό Χρήστο Βελιτσιάνο | RadioNotes Magazino |






Ο Χρήστος Βελιτσιάνος 
είναι ένας αξιόλογος άνθρωπος
που ζει και εργάζεται στη Γερμανία.
Μεράκι του όπως μου εξομολογήθηκε
να γράφει στίχους.
Οι στίχοι του κρύβουν πολύ πόνο,
πολλή απογοήτευση
μα και δύναμη!
Μάθετε για το Χρήστο Βελιτσιάνο 
μέσα από τη όμορφη συνέντευξη που
μας παραχώρησε...



Συνέντευξη στη Μάρω από το RadioNotes:


1. Χρήστο μου από πού είσαι;

Είμαι από την Αικατερίνη. 
Από το 1999 μένω όμως μόνιμα στη Γερμανία. 



2. Τι ήταν αυτό 
που σε έκανε να γράψεις;

Από μικρός ένιωθα την ανάγκη 
ότι συμβαίνει στη ζωή μου 
να το μετατρέπω σε τραγούδι. 
Ήταν ο δικός μου τρόπος 
να εκφράζω βιώματα και συναισθήματα.


3. Ποιό ήταν 
το πρώτο σου τραγούδι;

Το πρώτο μου τραγούδι ήταν το "Τύψεις".


4. Πόσο δύσκολο είναι να 
"γεννηθεί" ο στίχος;

Όυτε εύκολο ούτε δύσκολο. 
Είναι ζήτημα έμπνευσης. 
Αν έχεις έμπνευση γράφεις 
ανεξαρτήτως δυσκολίας 
ή ευκολίας στη διατύπωση. 
Βρίσκεις το δρόμο.


5. Συνήθως 
τι περιεχόμενο έχουν οι στίχοι σου;


H ερωτική απογοήτεση 
είναι το κεντρικό θέμα 
των τραγουδιών μου.


6. Πόσο δύσκολο είναι 
να φτάσουν οι στίχοι 
να γίνουν 
ένα ολοκληρωμένο τραγούδι;


Η σύνθεση και η αποτύπωση σκέψεων 
και συναισθημάτων 
σε στίχους 
είναι μεν κάτι απαιτητικό 
αλλά αν υπάρχει έμπνευση 
υπάρχει και ο δρόμος.


7. Συνάντησες δυσκολίες 
και σκέφτηκες ποτέ 
να τα παρατήσεις;


Δυσκολίες στη ζωή υπάρχουν πάντα. 
Όταν υπάρχει όμως στόχος 
δεν επιτρέπεται να τα παρατήσεις, 
μαζεύεις δυνάμεις και συνεχίζεις.



8. Ακούγοντας τους στίχους σου, 
ως τραγουδι πια, 
πώς αισθάνεσαι;


Από τη μία πλευρά 
αισθάνομαι ηθική ικανοποίηση 
βλέποντας ότι οι κόποι μου δεν πήγαν χαμένοι. 
Από την άλλη, 
το κάθε τραγούδι είναι ξεχωριστό 
και σε κάνει να αναπολείς τους λόγους 
που σε οδήγησαν να το γράψεις. 
Αυτό σου προκαλεί μερικές φορές λύπη 
φέρνοντας στη μνήμη πρόσωπα 
και καταστάσεις του παρελθόντος.


9. Για ποιούς καλλιτέχνες έχεις γράψει 
και πώς έφτασες σε αυτούς;


Έχω γράψει για το Ρεστέλιο
και για τον Παύλο Καλενδέρη 
με τη βοήθεια του Ιωακείμ Ασλανίδη 
μέσω Facebook γιατί είμαι μακριά.


10. Ασχολείσαι επαγγελματικά 
με το "άθλημα";


Όχι,
 δεν μπορώ να πω 
ότι ασχολούμαι επαγγελματικά. 
Είναι απλά το μεράκι μου.



11. Για ποιόν θα ήθελες να γράψεις;


Θα ήθελα να γράψω για το Σταμάτη Γονίδη.



12. Έχεις φιλίες στο χώρο;

Ναι φυσικά και έχω..


13. Τι μουσική ακούς;


Ακούω σχεδόν τα πάντα, 
ώστε να παίρνω ερεθίσματα και ιδέες. 
Με βοηθά τόσο στη σκέψη όσο και στη σύνθεση.


14. Βιωματικοί οι στίχοι 
ή κατά παραγγελία 
κατά όπως προστάζει 
το ρεύμα της εποχής;


Οι στίχοι πάντοτε βιωματικοί. 
Αν δεν υπάρχει βίωμα συναίσθημα 
δεν μπορείς και να γράψεις.



15. Έχεις κάποιον ως πρότυπο;

Τον αείμνηστο Στελιο Καζαντζίδη.


16. Εσύ επιλέγεις τον ερμηνευτή των τραγουδιών σου;


Ναι εγώ. 
Ο ερμηνευτής πρέπει να ταιριάζει στο τραγούδι 
και αυτό που το τελευταίο θέλει να περάσει.


17. Τι να περιμένουμε 
από σένα στο μέλλον;


Το μέλλον είναι πάντα αβέβαιο. 
Εγώ ζω στο παρόν. 
Συνεχίζω να μετατρέπω βιώματα 
και καταστάσεις σε τραγούδια. 
Αυτό είναι το μεράκι μου 
και θα συνεχίσω να το κάνω 
ανεξάρτητα από το τι θα γίνει 
ή δεν θα γίνει στο μέλλον.


18. Κλείνοντας,
θα ήθελες να ευχαριστήσεις κάποιους;


Ναι, θα ήθελα να ευχαριστήσω εσένα Μάρω 
για την όμορφη συζήτηση που κάναμε. 
Θα ήθελα να ευχαριστήσω 
και τον Μάριο Γεωργίου (Ράδιο Nότες), 
καθώς και όλους αυτούς 
που με στηρίζουν τόσα χρόνια.