Σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes Magazino News - Όλες οι μεγάλες επιτυχίες παίζονται & διαβάζονται εδώ

Προβολέs Σελίδαs

Παρασκευή 13 Ιουλίου 2018

Συνέντευξη || Τζένη Κατσίγιαννη || RadioNotes Magazino



Ακούγοντας το όνομα Τζένη Κατσίγιαννη 
το μυαλό όλων πάει στη δημοτική παράδοση.
έχει την τιμή και τη χαρά
να φιλοξενεί σήμερα 
την κυρία Τζένη Κατσίγιαννη!!




Ο Μάριος κι εγώ σε καλωσορίζουμε στο Radio Notes.EU Magazino! 




Συνέντευξη στη Μάρω από το RadioNotes:








1) Πώς προέκυψε η ενασχόληση σου με το τραγούδι; 
Υπάρχουν ρίζες μουσικές στην οικογένεια;


Από μικρή ηλικία όσο θυμάμαι τον εαυτό μου αγαπούσα πολύ το τραγουδι και εφ οσoν υπήρχαν και μουσικές ριζες το ακολουθησα κι εγώ σαν επαγγελμα και μάλιστα πρίν ακόμα ενηλικιωθώ.



2) Πού σε βρίσκουμε τώρα;

Αυτό το καιρό εχω ξεκινησει περιοδίες σε όλη την Eλλαδα και περναμε όμορφα σε πολλές και διάφορες εκδηλωσεις που πραγματοποιουνται.







3) Πέρα από το τραγούδι ασχολείσαι και με κάτι άλλο; 
Κάποιο χόμπι ίσως;


Γενικά ασχολουμαι με διαφορα δημιουργικά πραγματα και έχω αρκετά χόμπι κι αυτά γυρω απ' το καλλιτεχνικό είδος.








4) Είσαι όμορφη. Έχεις ιδιαίτερη φωνή. 
Τι άλλο χρειάζεται για να υπάρξει εξέλιξη στο επάγγελμα αυτό;



Κυριότερο ειναι να έχεις ταλέντο και αγάπη γι αυτό το επαγγελμα. Με αργά και σταθερά βήματα φτάνεις πιο γρήγορα στο σωστό επαγγελματικό προορισμό.


5) Έχεις οικογένεια;


ΦΥΣΙΚΆ ΚΑΙ ΈΧΩ ΜΕΓAΛΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ


6) Ποιά είναι τα όνειρα σου;


Βασικά δε κάνω όνειρα απλά θέλω κ ευχομαι να είμαστε όλοι καλά και να υπάρχει περισότερη αγάπη σ όλο το κόσμο..




Μια κουβέντα για τους αναγνώστες μας και τους ακροατές μας





Θα ήθελα να ευχηθώ στους αναγνώστες, ακροατές, γενικα σε όλο το κόσμο να εχουν υγεια να περασουν ενα υπέροχο καλοκαίρι. Θέλω επισης να τους ευχαριστησω για την αγάπη τους και ακόμη το ράδιο νότες εσένα και τον Μάριο!!
Να εχετε επιτυχίες και ένα καλό μουσικό καλοκαίρι!!!