Σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes Magazino News - Όλες οι μεγάλες επιτυχίες παίζονται & διαβάζονται εδώ

Προβολέs Σελίδαs

Κυριακή 21 Μαρτίου 2021

Συνέντευξη || Γιώργος Αντωνόπουλος (δεξιοτέχνης μπουζουκιού) || RADIONOTES.EU MAGAZINO



Το radionotes.eu magazino έχει την τιμή και τη χαρά να φιλοξενεί σήμερα τον δεξιοτέχνη του μπουζουκιού, τον κύριο Γιώργο Αντωνόπουλο










Ψυχή, μουσική και χορός: ένα αδιαίρετο σύμπαν έκφρασης των συναισθημάτων, ένας κόσμος ενιαίος με το μπουζούκι σε κεντρικό ρόλο…






(Απομαγνητοφωνημένη συνέντευξη) 






Συνέντευξη στη Μάρω από το Radio Notes.EU








Ο Μάριος κι εγώ σε καλωσορίζουμε στο Radio Notes.EU Magazino!






1. Γιώργο από πού είσαι; Πού γεννήθηκες; Πού μεγάλωσες; 





Γεννήθηκα στον Πειραιά, όμως έφυγα για Αμερική. Πήγα σχολείο στην Αμερική, σπούδασα εκεί. Όταν γύρισα στην Ελλάδα, συνάντησα το Νιάρχο, τον άνθρωπο εκείνον που ήταν υπεύθυνος στο "Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης". Μου ζήτησε να παίξω μπουζούκι να με ακούσει. Με ρώτησε τι ζητάω κι όταν του είπα ότι θέλω να ασχοληθώ επαγγελματικά μου σύστησε τον Φίλιππο Νικολάου. 




2. Ξεκίνησες στο πλευρό του Φίλιππου Νικολάου. Τι σημαίνει αυτός ο άνθρωπος για εσένα;




Νιώθω ευγνωμοσύνη για τον Φίλιππο Νικολάου, γιατί, ουσιαστικά ήταν ο πρώτος άνθρωπος που ήταν κοντά μου! Δουλεύαμε μαζί σε διάφορα κέντρα (στο "Φαντασία", στο "Καν Καν", κλπ). Ύστερα, όταν έφυγα ξανά για την Αμερική και ήθελα να γυρίσω πίσω στην Ελλάδα εφόσον έληξε η σύμβασή μου εκεί, θυμάμαι τον πήρα τηλέφωνο και μου είπε χαρακτηριστικά "γύρνα εσύ και εδώ είμαι εγώ"! Πράγματι, με πήρε μαζί του στα μαγαζιά που εμφανιζόταν και μάλιστα, ο ίδιος επέβαλε εκεί να βγαίνω να κάνω το δικό μου πρόγραμμα σόλο πριν εμφανιστεί. 






3. Ήσουν, λοιπόν, ξεχωριστός για εκείνον. Αυτό, αποτελούσε "απειλή" ίσως για τους υπόλοιπους ; Ένιωσες ότι δημιουργείται κάποια αντιζηλία; 





Βρέθηκα να δέχομαι έναν "αόρατο πόλεμο" ! Ακούγονταν διάφορα τα οποία δεν ήθελα να τα πιστέψω. Θυμάμαι, μου δίναν λάθος συμβουλές, για παράδειγμα να πω στον μαγαζάτορα ότι αρνούμαι να βγω να κάνω σόλο πρόγραμμα μόνος μου και τέτοια. 





4. Διακρίνω αυτόν τον "αόρατο πόλεμο" που λες. Αυτό συνεχίστηκε καιρό; 





Θυμάμαι είχα στείλει ένα CD για να ακούσει κάποιος τα παιξίματά μου κι ενώ υπήρχε επικοινωνία και του έλεγα να μου στείλει υλικό να το φτιάξω με είχε στο περίμενε. Κι όταν προσπάθησα να επικοινωνήσω μαζί του απλά εξαφανίστηκε! 






5. Τι άνθρωπος είσαι, Γιώργο; Τι σου αρέσει να κάνεις τον ελεύθερο χρόνο σου; 




Μου αρέσει να μελετώ μουσική, να διαβάζω. Μου αρέσει να ακούω ανθρώπους που έχουν κάτι να πουν. Είμαι ένας απλός άνθρωπος! 








6. Πριν την Καραντίνα εμφανιζόσουν κάπου; 



Έκανα εμφανίσεις στο "Royal Palace" στον Πλαταμώνα και στο "Mondo" στα Τρίκαλα. Όταν με το καλό ανοίξουν θα εμφανίζομαι εκεί! 







7. Έχεις οικογένεια, παιδιά; Ασχολείται κάποιο με τη μουσική; 





Έχω οικογένεια, έχω δύο κόρες. Όχι, δεν ασχολούνται επαγγελματικά με τη μουσική. 








8. Η σχέση σου με την τεχνολογία και το διαδίκτυο πώς είναι; 




Δεν έχω και την καλύτερη σχέση με την τεχνολογία και τα social media. Κάποιοι φίλοι μου κοινοποιούν βίντεο κλπ. 







9. Πώς βιώνεις αυτή την πρωτόγνωρη κατάσταση της πανδημίας; 



Στο σπίτι, οικογενειακά. Προσπαθώ να μην χάσω την επαφή με τη μουσική, οπότε παίζω συχνά μπουζούκι. Εύχομαι υγεία σε όλο τον κόσμο και πίστη στο Θεό! 





10. Υπάρχει κάτι που θυμάσαι έντονα; Κάτι που άκουσες και συσχετίζεται με την μέχρι τώρα πορεία σου και που θες να το μοιραστείς; 




Θυμάμαι, είχε έρθει ο Σταμάτης Κραουνάκης στο κέντρο "Φαντασία", στις πρόβες, για να πάρει συνέντευξη από τον Φίλιππο Νικολάου και τον Διονυσίου και θυμάμαι χαρακτηριστικά την κουβέντα του, "η Ελλάδα να σταματήσει να τρώει τα παιδιά της"! 






Μια ευχή σου για το Radio Notes.EU που φέτος γίνεται 11 χρονών & για το Radio Notes.EU Magazino; 




Θέλω να ευχηθώ στο σταθμό σας χρόνια πολλά και πολλές επιτυχίες, έχετε πάθος γι' αυτό που κάνετε και δεν υπάρχει περίπτωση αποτυχίας! Αυτό που κάνατε, να ψάξετε να με βρείτε λέει πολλά...!!! Μάρω και Μάριε σας ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση και τη φιλοξενία και εύχομαι να σας γνωρίσω από κοντά!





 👉 Βίντεο από παιξίματα του κύριου Γιώργου Αντωνόπουλου θα βρείτε στη σελίδα του σταθμού μας στο Facebook (ΚΛΙΚ ΕΔΩ)