Σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes Magazino News - Όλες οι μεγάλες επιτυχίες παίζονται & διαβάζονται εδώ

Προβολέs Σελίδαs

Παρασκευή 29 Ιουνίου 2018

Γιώργος Μαρίνης || Συνέντευξη || RadioNotes Magazino



Το radionotes.eu magazino έχει την τιμή και τη χαρά να φιλοξενεί σήμερα τον κύριο Γιώργο Μαρίνη! 


Ο Μάριος κι εγώ σε καλωσορίζουμε στο blog μας! 






Συνέντευξη στη Μάρω από το radionotes.eu:





1.Κατά την άποψή σου, 
το λαϊκό τραγούδι σήμερα σε τι φάση βρίσκεται; 
Υπάρχει πλέον χώρος για το λαϊκό τραγούδι;



Δυστυχως το λαικο μας τραγουδι βρισκεται στον επιθανατιο ρογχο του ...και το λεω με απολυτη σιγουρια...οταν ακουω τραγουδια που τα βαφτιζουν λαικα καποιοι ασχετοι ..χωρις μπουζουκι [το λαικο μας οργανο]  με στιχο που αναπαραγει το ιδιο και το ιδιο νοημα , ανουσια λογια που καποιοι για να κανουν και δηθεν σουξε  βριζουν κι ολας !!! και το κανουν αβασανιστα λες και απευθυνονται σε τιποτα μαου μαου !!! και το  χειροτερο ειναι οτι το αναπαραγουν και τα διαφορα μεσα προβολης , το διαφημιζουν κι ολας , ε για ποιο λαικο τραγουδι να μιλησουμε? καλα τραγουδια ναι βγαινουν δεν λεω...καλα λαικα ομως τριχες κατσαρες ! οπως στο λεω!! ..τραγουδιστες ? ποιος ? ακουω και δεν μπορω να ξεχωρισω κανεναν ! ολοι ιδιοι λες και ειναι κοπιες ενος κακου καλουπιου χλεμπαγιες και ενοω τους νεους που κατακλυζουν τα μεσα...σ αυτην τη φαση βρισκεται το λαικο μας τραγουδι...Χωρος υπαρχει απλετος... αρκει να καταλαβουν ολοι οσοι ασχολουντε με το λαικο οτι ο χωρος αυτος ειναι δυσκολος , δυσβατος,δεν εχει εφημερο σουξε αλλα διαχρονικοτητα, εχει να κανει με εναν λαο που στο dna του εχει μεγαλη κουλτουρα και στην ποιηση και στην μουσικη και παντα ξεχωριζει το καλο απο την σαβουρα..και δεν ειναι οπως τον θελουν καποιοι μαου-μαου...          






2. Γιώργο, έχεις ζήσει σε διάφορες εποχές του ελληνικού τραγουδιού. 
Από τα πολύ καλά του χρόνια, 
μέχρι το σήμερα, 
που σίγουρα δεν περνάει και την καλύτερή του φάση, 
αφού η κρίση χτύπησε και τον καλλιτεχνικό χώρο 
και αυτόν της διασκέδασης. 
Αν γυρνούσες τον χρόνο πίσω και γνώριζες από τότε, 
ότι κάποια στιγμή θα γίνονταν έτσι τα πράγματα, 
θα αποφάσιζες και πάλι να ασχοληθείς με το τραγούδι;




Κοιτα ! Η αληθεια ειναι οτι καπου υπηρχε λαθος, καπου το ειχαμε παρακανει,οχι μονο στην διασκεδαση αλλα σ' ολον αυτον τον υπερκαταναλωτισμο...αναποφευκτα θα φταναμε εδω που ειμαστε τωρα...απλα η καθημερινη μας εμφανιση ειχε ως αποτελεσμα να γινωμαστε πιο ευκολα γνωστοι και τα τραγουδια αφου τα λεγαμε καθε βραδυ να εχουν ποιο ευρυ δρομο στο να γινουν γνωστα ..μεγαλη υποθεση για τον τραγουδιστη-στρια να εμφανιζετε καθημερινα....Αν ηξερα οτι θα ερχονταν ετσι τα πραματα..δεν ξερω..μαλλον θα ασχολιομουν αλλα σαν μια δευτερη επιλογη ως επαγγελμα...απο μερακι ομως για το τραγουδι με χιλια!!!   





3. Τι περιλαμβάνεται στα επόμενα σχέδιά σου;



Εχω ετοιμασει δυο δουλειες απο 12 τραγουδια η καθε μια !Η πρωτη ειναι του Χρηστου Παπαδοπουλου μουσικη και του Κωστα Μπαλαχουτη του συγγαφεα σε στιχους ,αξιολογοι στον χωρο και οι δυο .Η δευτερη ειναι με τον γνωστο σε ολους Νικο Βαξαβανελη στιχοι και μουσικη του Παναγ. Μπρακουλια...εχω και μια ακομα [ αυτο που θα σας στειλω] καποια τραγουδια που εχουν γραφτει αξιολογα ΛΑΙΚΑ και πρεπει να βγουν να ακουσει ο κοσμος αυτο που του λειπει καλο λαικο τραγουδι..    






4. Με ποιούς καλλιτέχνες έχεις συνεργαστεί;



Εχω συνεργαστει με πολλους μεγαλους αξιολογους τραγουδιστες και συνθετες ειτε στα κεντρα εμφανησεως ειτε στην δισκογραφια ενδεικτικα μονο Χρ. Νικολοπουλο, Στ. Καζαντζιδη, Στρ. Διονυσιου, Ριτα Σακελλαριου, Τζενη Βανου  και με Βασ. Καρρα, Στ. Γονιδη και πολλους ακομα φιλους τραγουδιστες .




5. Ελεύθερος χρόνος υπάρχει;
Κι αν ναι πώς σου αρέσει 
να τον απολαμβάνεις;



Εχω ελευθερο χρονο και τον περναω με καλους φιλους ή γραφοντας τραγουδια και παω τακτικα στην ιδιαιτερη πατριδα μου στην Τριπολη οπου ζουν οι γονεις μου και ασχολουμαι με το αμπελι μου που μου αρεσει !!!



6. Πες μας για το καινούργιο σου τραγούδι.


Ειναι ενα λαικο χασαπικο , 
εχει τιτλο ''ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟ ΑΥΡΙΟ'' 
και οταν το ακουσετε ..
προτιμω να μου πειτε εσεις!!! 
εγω και κακο να ειναι...θα το παινεψω !!!




7. Έχει υπάρξει κάποιο γεγονός με θαυμαστή-τρια σε κάποιο μαγαζί 
ή στο δρόμο που να σε έφερε σε δύσκολη θέση;




Ποτε σε δυσκολη θεση δεν με εχει φερει κανεις μα κανεις ...αλλωστε ειμαι απο τους ανθρωπους  που παντα λεω ''τραγουδιστης ειμαι δεν ανακαλυψα την πενικιλινη ! ο Θεος μου εδωσε  κατι σπανιο ..καλη φωνη..δεν με εκανε θεο οπως πιστευουν καποιοι αλλοι για τον εαυτο τους...




8. Αν σου ζητούσα να μου περιγράψεις το Γιώργο Μαρίνη τι θα μου έλεγες;




Θα ηταν πολλυ αστειο !! 
Νοιωθω σαν τον σοφο Σωκρατη 
που αν ζουσε σημερα 
μαλλον θα πλακωνοταν στις μπυρες 
απο το να πιει το κωνιο !!!!




Μια κουβέντα για τους αναγνώστες του radionotes.eu magazino 


Το radionotes.eu magazino εχει επιπεδο ,
ειναι ιδιαιτερο και μου αρεσει, 
εναι ανοιχτο στις αποψεις 
και πανω απ ολα εχει μια αγκαλια για ολους ! 
Παραμεινετε ετσι...σε ευχαριστω πολυ Μάρω και Μάριε...
Σας ευχαριστώ για τη φιλοξενία, Γ. Μαρινης



Γιώργος Μαρίνης  "Τι μου έχεις κάνει"








Κάποιες από τις δισκογραφίες του Γιώργου Μαρίνη:







Τις θερμότερες ευχές μας 
για ό,τι καλύτερο σε καλλιτεχνικό 
αλλά και σε προσωπικό επίπεδο!




Μάριος & Μάρω RadioNotes.eu