Σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes Magazino News - Όλες οι μεγάλες επιτυχίες παίζονται & διαβάζονται εδώ

Προβολέs Σελίδαs

Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2017

Συνέντευξη || Χρήστος Λάβδας || RadioNotes Magazino



Ο Χρήστος Λάβδας είναι ένας νέος, 
πολύ ταλαντούχος τραγουδιστής και καλό παιδί 
που κατάγεται από την Κάρυστο Ευβοίας.
Τον γνωρίσαμε μέσα από τα τραγούδια του




"Αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει"
λέει ο σοφός λαός.
Κι εγώ επειδή παινεύω τον τόπο μου,
την Κάρυστο,
προσκάλεσα τον Χρήστο Λάβδα
για μια συνέντευξη καρδιάς
στο RadioNotes Magazino.



Ο Μάριος κι εγώ σε καλωσορίζουμε στο Radio Notes.EU Magazino! 





Συνέντευξη στη Μάρω:




1. Πώς προέκυψε το τραγούδι στη ζωή σου; 
Σίγουρα υπάρχει αγάπη και ταλέντο,
ωστόσο υπάρχει κάποιο άλλο "μαγικό" συστατικό 
για αυτή τη διαδρομή;  

Aπο παιδι ειχα εντονα τη μουσικη μεσα μου.
Τα βιωματα και τ'ακουσματα μου ξεκινησαν μεσα απο την οικογενεια μου 
συγκεκριμενα απο τον παππου μου 
ο οποιος τραγουδουσε παντα στα γλεντια  
και τις οικογενειακες μας εκδηλωσεις,
εχοντας κανει και αυτος καποια μικρα επαγγελματικα βηματα 
που ομως λογω  καποιων  προβληματων δεν προχωρησαν.
Ισως υποσυνείδηταα ολο αυτο να λειτουργησε 
και αρχισα και εγω να ονειρευομαι 
οτι στο μελλον θα ηθελα  να τραγουδαω.
Σιγοτραγουδουσα παντα 
αλλα τα πρωτα μου δειλα βηματα εγιναν 
με την παροτρυνση της δασκαλας μου,
οταν  ξεκινησα μαθηματα  ηλε/κης κιθαρας 
και  με ακουσε να τραγουδω τυχαια.
Σιγα σιγα αρχισα να λαμβανω μερος σε εκδηλωσεις  
της μουσικης σχολης του τοπου μου 
και σε διαφορες live εκδηλωσεις.






2. Ξέρουμε όλοι πως η επαρχία δε δίνει ευκαιρίες στα παιδιά της,
πόσο δύσκολη ήταν για σένα αυτή η μετάβαση;


Η επαρχια δε δινει ευκαιριες στα παιδια της αυτο ειναι το μονο σιγουρο .
Αν και μεγαλωσα σε μια πολυ ομορφη πλην ομως μικρη επαρχιακη πολη, την Καρυστο, 
η οποια βρισκεται πολυ κοντα στην Αθηνα. 
Tα καλλιτεχνικα δρωμενα και οι ευκαιριες ηταν πολυ μικρες.
Ετσι  αναγκαστηκα  να ερθω στην Αθηνα να κυνηγησω τ'ονειρο μου.
Αυτη η μεταβαση οφειλω να πω δεν ηταν καθολου ευκολη 
διοτι παραλληλα με τις σπουδες μου εργαστηκα  σκληρα 
και ταυτοχρονα μελετουσα μουσικη.
Αυτο βεβαια συνεχιζεται μεχρι σημερα, 
αλλα δεν μετανοιωνω με τιποτα  γιατι ολο αυτο με δυναμωσε ως ανθρωπο  
και με εκανε να μην  τα παραταω ποτε.






3. Υπάρχουν πρόσωπα που σου έχουν σταθεί στα δύσκολα;   
                                                   

Στην πορεια μου αυτη ειχα και εχω  διπλα μου αγαπημενους ανθρωπους 
να με στηριζουν οπως η οικογενεια μου 
και μερικα πολυ καλα φιλαρακια...




4. Μας συστήθηκες δισκογραφικά με το "Κρίση Έρωτα", 
θες να μου πεις δύο λόγια γι' αυτό;



Και τωρα παμε να μιλησουμε για την πρωτη  μου δουλεια με τιτλο ''κριση ερωτα'' 
για την οποια νιωθω πολυ περηφανος και τυχερος μιας και αυτο το υπεροχο κομματι 
μου το εμπιστευθηκε ο πολυ ταλαντουχος Γιαννης Κερμανιδης γιος του πολυ μεγαλου Πολυ Κερμανιδη.
και ο επισης ταλαντουχος  Τασος Μπλαθρας  και στιχους του Παναγιωτη Λιαδελη.






5. Στην πορεία έκανες κι άλλα, 
(τραγούδια,φωτογραφίσεις, συνεντεύξεις, βίντεο κλιπ) 
πώς αισθάνεσαι μετά από όλα αυτά;


Στη συνεχεια ακολουθησε ενα κομματι που αγαπηθηκε πολυ απο τον κοσμο  
με τιτλο ''χαλαλι'' , 
και εδω ειχα την τυχη να συνεργαστω με καταπληκτικους καλλιτεχνες 
τον Βασιλη Κουμουσιδη και τον Γιαννη Θανο  
με το στουντιο Ηχομετρο.
Έπειτα ακολουθησε  το''ενας και μοναδικος'' 
και κατοπιν το πρωτο μου βιντεο κλιπ  με το κομματι ''ως τ' αστερια'' 
του ταλαντουχου μουσικου, τραγουδιστη και φιλου Νικου Παπαγεωριου.






6. Tι σκέφτεσαι για το μέλλον. 
Ποιά είναι τα όνειρά σου από δω και πέρα; 




Αυτο τον καιρο ετοιμαζεται στο στουντιο ''ηχομετρο'' 
το νεο κομματι με τιτλο ''ασπρο πατο'' 
μια πολυ δυνατη ρουμπα  του Βασιλη  Κουμουσιδη και Γιαννη Θανου 
που ελπιζω να αγαπηθει πολυ .
Επισης ολοκληρωθηκαν τα γυρισματα του βιντεο κλιπ 
που θα ντυσει το κομματι  
με την  υπογραφη του πολυ γνωστου Δημητρη Συλβεστρο.
Μετα απ'ολα αυτα νοιωθω πολυ γεματος και αισιοδοξος 
αν και τιποτα δεν μου χαριστηκε 
και οι εποχες  ειναι δυσκολες παμε δυνατα........

'Οσο για το μελλον μου και τα ονειρα μου θελω να  υπαρχει υγεια και δυναμη 
να συνεχισω με αξιοπρεπεις δουλειες 
και με την  αγαπη του κοσμου  που μεχρι σημερα μου την δινει απλοχερα.





7. Έχεις αληθινούς φίλους; 
'Αλλαξαν οι σχέσεις σας με την αναγνωρισημότητα;          

Οσο για αληθινους φιλους, Μαρω, 
θελω να πιστευω πως εχω  και μαλιστα ειμαι πολυ τυχερος 
γιατι μερικοι απο αυτους ειναι και συνεργατες και πορευομαστε μαζι.
Οσο για την αναγνωρισημοτητα  
δεν πιστευω οτι μπορει να αλλαξει τις σχεσεις μου με τους φιλους μου 
τουλαχιστον απο την πλευρα μου αν και δεν ειμαι ακομα τοσο γνωστος 
εαν και εφοσoν συμβει  
το μονο που θελω ειναι να κανω το ονειρο μου πραγματικοτητα 
χωρις να χασω τον εαυτο μου 
και αυτο γιατι οπως ειπα δουλευω σκληρα  και τιποτα δεν μου εχει χαριστει.




8. Θες να ευχαριστήσεις κάποιους;


Κλεινοντας  θελω να ευχαριστησω οσους βρισκονται  διπλα μου απο την αρχη 
οικογενεια, φιλους, συνεργατες, τον κοσμο που μου δινει ωθηση να  συνεχιζω 
και τελος εσενα  Μαρω μου  καθως και τον Μάριο Γεωργίου (RadioNotes.eu) 
που μου δωσατε βημα να μιλησω για τη δουλεια μου.
Ευχαριστω..........