Σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes Magazino News - Όλες οι μεγάλες επιτυχίες παίζονται & διαβάζονται εδώ

Προβολέs Σελίδαs

Παρασκευή 10 Μαρτίου 2017

Συνέντευξη | Ανδρέας Κίκας | Κομμάτια Για Σένα|



Ο ανερχόμενος και πολλά υποσχόμενος 
Ανδρέας Κίκας 
μαζί μας σε μία εκ "βάθους καρδίας" εξομολόγιση 
για τη δουλειά του, τις ασχολίες του, 
τις δραστηριότητές του,..  
Για τη ζωή του!



Μάρω: Ανδρέα μου να σε καλοσωρίσω στο RadioNotes Magazino. 
Σε ευχαριστώ πολύ και τιμή μου που μιλάμε σήμερα.

Ανδρέας: Γεια σου Μαρω μου ευχαριστώ για την φιλοξενία!







Συνέντευξη στη Μάρω από το RadioNotes:





1. Πές μου λίγα πράγματα για σένα. 
Από πού είσαι, τι ακούσματα έχεις ως παιδί;



Eίμαι απο την Αλεξάνδρεια Ημαθίας. 
Απο μικρό παιδι μου άρεσαν τα λαϊκά τραγουδια.



2. Πότε και με ποιό τρόπο κατάλαβες 
ότι έχεις κλίση προς το τραγούδι;
  

Aπο πολύ μικρή ηλικία άκουγα τραγουδια 
και έπαιρνα οτι έβρισκα μπροστά μου 
και τα εκανα μικρόφωνα 
( λακ , βούρτσες, κτλ ) 


3. Υπάρχει κάποιο από τα τραγούδια σου 
που ξεχωρίζεις 
επειδή πιστεύεις ότι σε αντιπροσωπεύει 
και κάθε φορά που το ακούς 
σου δημιουργεί συναισθήματα;



'Ολα τα αγαπάω,
αλλά το πιο αγαπημένο μου ειναι 
γιατί με αυτο εκανα τα πρώτα μου βήματα στο τραγουδι..



4. Τι περιλαμβάνεται στα επόμενα σχέδιά σου;


Αυτή τη στιγμή γράφω πολλά τραγουδια για αλλους φίλους, συναδέλφους.
Σε λίγο καιρο θα κυκλοφορήσουν,ε
πίσης ετοιμάζουμε και νεο τραγουδι για μένα με συντελεστές έκπληξη! 


5. Στιχουργός ή τραγουδιστής; 
Ή και τα δύο; 
Τι νομίζεις ότι σου πάει καλύτερα;



Νομίζω συνθέτης / στιχουργός πρώτα και μετά τραγουδιστής. 
Μου αρέσει να δημιουργώ τραγουδια,
αυτή ειναι η καψούρα μου.. 
Δε θεωρώ πως έχω τόσο ξεχωριστή φωνή, 
υπάρχουν πολλοί καλύτεροι απο μένα..



6. Ποιά είναι η μέχρι τώρα πορεία σου;


Τωρα ξεκινάει νομίζω η πορεία μου αργά και σταθερά.. 
Ευχαριστώ την εταιρια μου,
 την Spicy για την στήριξη και εμπιστοσύνη που μου δείχνει!


7. Μίλησέ μου για το τραγούδι σου 


Το "Κομμάτια Για Σένα", 
μόλις το άκουσα 
με πιάνο απο τον Στάθη Ξένο και τον Γιώργο Αδαμαντίδη 
ξετρελάθηκα.. μου άρεσε πολύ 
και χωρίς δεύτερη σκέψη το τραγουδισα.. 
Παει πολύ καλα στο ΥouΤube, 
ξεπέρασε το μισό εκατομμύριο views (!)..
O κόσμος το έχει αγαπήσει όπως και τα αλλα μου τραγουδια!..


8. Εμφανίζεσαι κάπου αυτό τον καιρό;


Για να σου πω την αλήθεια,
έχω κάποια σχέδια ωστόσο δεν εμφανίζομαι κάπου!
Σύντομα θα ξεκινήσω τις εμφανίσεις μου σε διάφορους χώρους..


9. Πώς σου αρέσει να περνάς τον ελεύθερο χρόνο σου;

Ασχολούμαι με πολεμικές τέχνες, 
γυμναστήριο, βόλτες με τα σκυλιά μου, με φίλους 
και πολύ μουσική εννοείται..


10. Είσαι ευχαριστημένος μέχρι τώρα;

Μπορω να πω πως είμαι,
όλα μου πάνε πολύ καλα και καλυτερα απο όσο τα περίμενα.
Ο Νίκος Κουρκούλης ειναι ο λόγος που ξεκίνησα 
να ασχολούμαι απο μικρός με το τραγουδι..
Ο πρώτος είναι αυτός.. 
Η αλήθεια είναι πως τα είχα παρατήσει στην αρχή, 
είχα και δουλειές,σχολείο 
και πολλά εμπόδια.. 
'Οταν βγήκε ο Πεντέλης Παντελιδης 
πίστεψα και 'γω και πολλοί ακόμα νέοι άνθρωποι  
πως αν θες κάτι πολύ μπορείς να το καταφέρεις 
με δουλειά και πολλή προσπάθεια..
Aν δεν έφευγε τόσο νωρίς,
θα μπορούσε να προσφέρει πολλά ακόμα στο λαϊκό τραγουδι!


11. Με ποιούς θα ήθελες να συνεργαστείς;


Με πολλούς θα ήθελα να συνεργαστώ,
θα ήθελα με το Νίκο Βέρτη, με την Πάολα, 
με το Σταμάτη Γονίδη
και πολλούς ακόμη... 


Μια κουβέντα για να κλείσουμε;

θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για την ωραία κουβέντα μας! 
Ευχαριστώ εσένα και το Μάριο Γεωργίου (RadioNotes) για τη φιλοξενία... 
Σας εύχομαι τα καλυτερα και θα τα ξαναπούμε σίγουρα καλή συνέχεια!



"Κομμάτια Για Σένα"
κλικ ΕΔΩ για να το ακούσετε!