Σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes Magazino News - Όλες οι μεγάλες επιτυχίες παίζονται & διαβάζονται εδώ

Προβολέs Σελίδαs

Δευτέρα 12 Ιουλίου 2021

Συνέντευξη || Δημήτρης Νέζης || radionotes.eu magazino



 Το Radio Notes.eu Magazino έχει τη χαρά να φιλοξενεί σήμερα τον κύριο Δημήτρη Νέζη!







Ο Μάριος κι εγώ σε καλωσορίζουμε στο blog μας! 



Συνέντευξη στη Μάρω από το Radio Notes.eu



1. Δημήτρης Νέζης, πολυπράγμων, η ψυχή της παρέας! Ο τρόπος συγγραφής των στίχων των τραγουδιών σου είναι ιδιαίτερος. Από πού εμπνέεσαι και πού αποσκοπείς; 



Η συγγραφή των στίχων των τραγουδιών μου εχουν τις περισσότερες φορές, απώτερο σκοπό, να με βοηθήσουν αρχικά να εξωτερικευω συναισθήματα και βιωματικες καταστάσεις και μετά να πλησιάσει το κατά δυναμην τις ψυχουλες των ακροατών. Μέσα από το στιχο βοηθάει αρχικά τον εαυτό μου, από καλλιτεχνικής σκοπιάς, να "αναπνευσει" Και να απελευθέρωσει όσα κρυβει μέσα του. Πιστεύω πως όταν εξωτερικευεις την αλήθεια σου, η ανταπόκριση θα είναι μεγαλύτερη και από το κοινό.




2. Δημήτρη, είσαι ένας δραστήριος άνθρωπος, αεικίνητος. Ποια είναι τα βασικά συστατικά για να "αντέξει" κάποιος στο χώρο; 



Κατά την άποψη μου ο σημαντικότερος συμμαχος σε αυτόν τον "αγώνα " Είναι η αγάπη για αυτό που κάνεις. Όσο πιο πολυ το αγαπάς, τόσο δυσκολοτερο, έως και ακατόρθωτο θα είναι για τους "κακοθελητές" Να σε διαβάλλουν.

Όταν ξέρεις τι θέλεις και έχεις χρόνια εμπειρίας και γνώση, γνώμη μου είναι πως θα συνεχίσεις την πορεια σου έτσι κι αλλιώς...




3. "Ο μόνος δρόμος για να κάνεις εξαιρετική δουλειά, είναι να αγαπάς αυτό που κάνεις", είπε ο Steve Jobs. Υπάρχει κάποιο ρητό/απόφθεγμα που σε εμπνέει και σου δίνει δύναμη, ίσως; 



Προηγουμένως σου ανέφερα το ίδιο πράγμα που ο Steve Jobs λοιπόν είχε πει... Και συμφωνώ απόλυτα και εγώ.

Πολλά αποφθέγματα μου δίνουν δυναμη, αλλά κάποιες φορές λέω στον ευατό μου, να ασχολείται μόνο με την πορεια , τις κινήσεις και την καριέρα του, χωρίς να παρεκλινει, και να προσπαθεί να είναι "καθαρός", επαγγελματίας, τυπικος και περήφανος, με την καλή έννοια. Γιατί ακράδαντα πιστευω, "ότι ο, τι δίνεις, παιρνεις στην ζωη, αργά ή γρήγορα ", αλλά και "τίποτα δεν κρύβεται κάτω από τον ήλιο... " !!!




4. Τι είναι αυτό που σε οπλίζει με αισιοδοξία παρά τη μαυρίλα γύρω μας; 


Ακόμη μια φορά όταν μαζεύω τη σκέψη μου και ασχολούμαι μόνο με την δική μου πορεία, την αγάπη που έχω στην ψυχή μου για την τέχνη μου, και έχω σε απόσταση τους " τοξικους" Ανθρώπους και όλες τις "πηγες τροφοδοσίας" αρνητισμου, νομίζω πως τα παω πολυ καλα και σίγουρα η "ζυγαριά " φέρνει προς την αισιόδοξη πλευρα! Για να είμαι ειλικρινής, δεν είμαι ρομπότ... Πολλές φορές " το χάνω ", αλλά καταφέρνω και σηκώνομαι!




5. Πριν από λίγες μέρες κυκλοφόρησε το τραγούδι σου "Οργή". Τι είναι αυτό που σε εξοργίζει στην εποχή μας; 



Με εξοργίζει απέραντα ο αντιεπαγγελματισμος, η ζηλοφθονία, το ψέμα και η διπροσωπία. Χιλιες φορές να σου πει ο άλλος την αλήθεια του κατάμουτρα και μετά να είσαι ήσυχος, από αυτους που υποκρίνονται αναλόγως την περισταση.

Θα μου πεις διπλωματικά φέρονται οι περισσότεροι, ναι θα σου πω, αλλά όλα έχουν και ένα όριο, που νομίζω πως το μετρό μπορεί να χαθεί ευκολα, και να χαθείς κι εσυ μέσα σε αυτό...

Φιλίες χαλάνε, συνεργασίες σταματάνε κτλ, αλλά δεν σημαίνει ότι χρειάζεται να μνησικακούμε, καλη καρδιά να έχουμε και να συνεχιζουμε! Επίσης το κουτσομπολιό... Είναι κάτι που με χαλάει πολυ!




6. Στις 2 Μαΐου ανακοινώθηκε ότι είσαι ο Έλληνας καλλιτέχνης που θα εκπροσωπήσει τη χώρα μας στα παγκόσμια βραβεία. Πώς αισθάνθηκες στο άκουσμα; Το περίμενες; 


Ουτε καν! Δεν περιμενα τίποτα, γιατί απλώς σε κάθε βήμα μου, όλα είναι αβεβαια, απλώς κάνω, απλώς προχωρω, απλώς δημιουργώ! Δεν έχω από κάπου τη σιγουριά, και κάπως, να πω ότι το βήμα αυτό θα είναι 100% επιτυχημένο! Είναι όλο θέμα τυχης και διαρκούς προσπάθειας!

‌Στο άκουσμα, περιττο να σου πω ότι φωναζα από χαρά και συγκινήθηκα πολυ. Είμαι περήφανος που οι κόποι μου αναγνωρίζονται και που θα έχω την τιμή να εκπροσωπήσω την Ελλάδα μας, μέσω της μουσικής μου, σε αυτα τα παγκόσμια μουσικά βραβεία!




7. Επόμενος σταθμός η Ατλάντα των ΗΠΑ στις 7 Αυγούστου. Τι περιμένεις μετά από αυτό; 



Δεν περιμενω κάτι συγκεκριμένο, διοτι πιστευω οτι από τις προσδοκίες προκυπτει ο "πονος"! Παρόλα αυτα ήδη αρκετά ραδιόφωνα και συνθέτες από το εξωτερικό μου εχουν "χτυπήσει την πόρτα", και αυτό είναι ήδη επιτυχία για μένα! Το μόνο που ξέρω είναι ότι περιμενω ένα αγγλόφωνο μίνι άλμπουμ να " Σκάσει μυτη" Μετά τα μουσικά βραβεία, για να τους απασχολησουμε παραπάνω, ακόμη και μετά το τέλος των βραβείων αυτών!




8. Κλείνοντας την κουβέντα μας, αφού σε ευχαριστούμε για το χρόνο που διέθεσες για εμάς και το κοινό μας κι αφού σου ευχηθούμε καλή επιτυχία σε ό,τι κάνεις, θα ήθελα να μου πεις ένα αρνητικό στοιχείο του χαρακτήρα σου και ένα θετικό. 




Χα!....Ένα αρνητικό είναι ότι μπορώ να μεταμορφωθω σε απόμακρο & εσωστρεφες άτομο εάν δεν πάρω αυτό που θέλω! Είμαι πεισματαρης που δεν ξέρω που να το καταταξω στα καλά η τα αρνητικά, και ένα μεγάλο μου προτέρημα είναι η επιθυμία μου να εξελισσομαι σε ένα διαρκώς καλυτερο άνθρωπο! Θέλω να γίνομαι καλύτερος, να έχω αγνή την ψυχή μου και να βαζω το λιθαράκι μου σε ένα ομορφότερο κόσμο, που ονειρεύομαι από παιδί, αυτόν τον κόσμο που τόσο έχουμε ταλαιπωρήσει η ανθρωπότητα, και ελπίζω μια μέρα να προλάβω να τον δω έστω για μια μέρα....!!!!!


Μάρω και Μάριε σας ευχαριστώ θερμά για τη φιλοξενία και σας εύχομαι καλή επιτυχία σε ό,τι κάνετε!!!!