Σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes Magazino News - Όλες οι μεγάλες επιτυχίες παίζονται & διαβάζονται εδώ

Προβολέs Σελίδαs

Παρασκευή 30 Ιουλίου 2021

Συνέντευξη || Χρήστος Γαλανός || RADIONOTES.EU MAGAZINO



Το radionotes.eu magazino έχει την τιμή και τη χαρά να φιλοξενεί σήμερα τον κύριο Χρήστο Γαλανό!











Συνέντευξη στη Μάρω από το radionotes.eu




(απομαγνητοφωνημένη συνέντευξη)






Ο Μάριος κι εγώ σε καλωσορίζουμε στο blog μας!






🔻 Γράφεις, συνθέτεις, ερμηνεύεις.. Πότε ανακαλύπτεις αυτό το ταλέντο, Χρήστο;




Αυτό το ταλέντο το ανακάλυψα σε πολύ μικρή ηλικία, όταν ήθελα να αποτυπώσω κάποιες σκέψεις μου και κάποια συναισθήματα πάνω σε ένα χαρτί και μέσα από λίγες νότες από μία μελωδία. Βέβαια, περνώντας τα χρόνια, άρχισα να γράφω και να ερμηνεύω δικά μου τραγούδια και πραγματικά έγινε ένα εργαλείο για τη δουλειά μου και μου έλυσε τα χέρια όσον αφορά την αναζήτηση τραγουδιών, συνθετών, κλπ 






🔻 Θα σε γυρίσω λίγο πίσω, στα ωραία χρόνια! Τι θυμάσαι από τη συνεργασία σας με το Βασίλη Καρρά; Ήταν η πρώτη φορά που σμίξατε on stage;




Από αυτή τη συνεργασία έχω να θυμηθώ πολλά ωραία πράγματα! Η πρώτη φορά που συνεργαστήκαμε ήταν το καλοκαίρι του '98. Συμμετείχα σε περιοδείες του και μετά, για δύο χρόνια συμμετείχα στα σχήματα. Υπήρξε ένας πολύ μεγάλος σταθμός για την καριέρα μου, ένα πολύ μεγάλο σχολείο της τάξης του Πανεπιστημίου θα έλεγα! Όταν βρίσκεσαι δίπλα σε έναν καλλιτέχνη τέτοιου βεληνεκούς, το μόνο σίγουρο είναι ότι έχεις να πάρεις πάρα πολλά πράγματα και να απορροφήσεις εφόδια που αργότερα θα σε βοηθήσουν στην παρακάτω πορεία σου!








🔻 Χρήστο, πόσα χρόνια βρίσκεσαι στο χώρο;






Έχω την τύχη να βρίσκομαι στο χώρο από πολύ μικρή ηλικία, πρέπει να είναι τριαντατρία χρόνια! Ξεκίνησα δεκατριών ετών και κατά κάποιο τρόπο ξεκίνησα κατευθείαν στα βαθιά, τρεις φορές την εβδομάδα σε ταβέρνα, κατευθείαν επάγγελμα (γιατί επάγγελμα είναι όταν κάνεις κάτι και αμοίβεσαι). Σταμάτησα για δύο χρόνια για να εκπληρώσω τις στρατιωτικές μου υποχρεώσεις κι ύστερα ασχολήθηκα πιο εντατικά κάνοντας δισκογραφία κι εμφανίσεις σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας!








🔻 Πριν από λίγες μέρες κυκλοφόρησε το νέο σου τραγούδι "Θα κόψω το ποτό". Πες μου δυο λόγια για αυτή σου την επιτυχία!





Πρόκειται για μια συνεργασία με τον μουσικοσυνθέτη Μάριο Στάνα, ο οποίος έχει γράψει τραγούδια και στο Γιάννη Καψάλη, στη Γιώτα Γρίβα, κλπ.. Το τραγούδι το είχαμε στο συρτάρι ένα χρόνο και το είχαμε στην αναβολή λόγω της επικαιρότητας. Δόξα τω Θεώ πάει πολύ καλά και τα μηνύματα που λαμβάνουμε είναι θετικά, υπάρχει απήχηση! 








🔻 Χρήστο, το τραγούδι σου "Ανφάν Γκατέ - Μεγάλα Σαλόνια", έπεσε σαν κεραυνός εν αιθρία και εξακολουθεί να κάνει πάταγο. Το περίμενες;




Κοίταξε, δεν περίμενα να κάνει.. Αλλά για να λέμε και του στραβού το δίκιο,δεν έχει κάνει την επιτυχία.. Έχει ακουστεί σε μικρότερες κοινωνίες όπως στην Κάρυστο όπως μου είπες, στην Κατερίνη όπου έκανα και κάποιες εμφανίσεις.. Όταν γράφεις δεν ξέρεις, δεν μπορείς να προκαθορίσεις την πορεία του, ειδικά όταν είσαι μόνος σου χωρίς κάποια εταιρεία από πίσω! Το τραγούδι έχει ιδιαίτερο στίχο και πίστευα ότι θα "σηκώσει λίγη σκόνη", ότι θα έχει ενδιαφέρον κι έτσι έγινε και είναι τιμή και χαρά για μένα! Σε εμφανίσεις μου είναι πάντα στο πρόγραμμα! 






🔻 Όλα σου τα τραγούδια έχουν δυνατό περιεχόμενο, ατάκες και μουσική που μένει! Να τολμήσω να ρωτήσω αν όλα αυτά είναι βιώματα; 





Μάρω μου, κάποια τραγούδια μου είναι βιώματα δικά μου, βιώματα άλλων ανθρώπων που έτυχε να είμαι κοντά και να τα ζώ. 






🔻 Τι άνθρωπος είσαι, Χρήστο




Δεν μ' αρέσει να μιλάω για τον εαυτό μου. Είμαι ένας απλός άνθρωπος όπως όλοι! 






🔻 Κάνοντας μια μίνι βόλτα στο YouTube, πέτυχα μια διασκευή που ομολογώ, μου άρεσε! "Σ' αγαπάω μ' ακούς", σε ρυθμό ντίσκο! Πώς σου ήρθε αυτή η ιδέα;






Είμαι γενικά φαν των διασκευών! Μ' αρέσει να διασκευάζω τραγούδια που τ' αγαπώ και μου αρέσουν! Προσπαθώ να είναι διαφορετικό από το πρωτότυπο και προσδιορισμένο όσο γίνεται δυνατόν μέσα στο σήμερα. Νομίζω ότι είναι καλό να δίνονται ευκαιρίες σε τραγούδια που ακούστηκαν στο παρελθόν με μια πιο σημερινή πινελιά είτε ενορχηστρωτική είτε ερμηνευτική. 






🔻 Μελετώντας σε κάποιος και μαθαίνοντάς σε μέσα από την πορεία σου όλα αυτά τα χρόνια, αντιλαμβάνεται ότι είσαι αυτό που λέμε "πολύ μπροστά για την εποχή". Πέρα από το λαϊκό στοιχείο σ' έχουμε δει και σε πιο παραδοσιακό και είσαι εξίσου καλός!






Η παραδοσιακή μουσική μου αρέσει πάρα πολύ! Μεγάλωσα μ' ένα πατέρα που όσο ήταν στη ζωή, κάναμε κι άλλες ασχολίες εκτός μουσικής, συνεχώς σιγοτραγουδούσε και σφύριζε παραδοσιακά τραγούδια και παραδοσιακή μουσική, οπότε η παραδοσιακή μουσική ήταν συνεχώς μέσα στην οικογένεια και μέσα στα ακούσματά μου! Τώρα, αν είμαι πολύ μπροστά από την εποχή δεν το ξέρω, προσπαθώ να κάνω όσο το δυνατόν καλύτερα αυτό που έχω μάθει να κάνω όλα αυτά τα χρόνια.. Σίγουρα προσπαθώ να είμαι μέσα στην εποχή! Δεν ξέρω κατά πόσο τα καταφέρνω.. Τουλάχιστον προσπαθώ πάντα να είμαι! Παραδοσιακά τραγούδια πάντα βάζω στο πρόγραμμα εμφανίσεων, πάντα αφιερώνω ένα μικρό μέρος για παραδοσιακά τραγούδια! Για να δώσω ένα παράδειγμα, κάποτε έκανα εμφανίσεις στα Γρεβενά και φρόντισα στο πρόγραμμά μου να έχω και παραδοσιακά από εκεί! Το ίδιο συνέβη και σε εμφανίσεις μου στην Κύπρο όπου έβαλα και κάποια τραγούδια από εκεί! 










🔻 Τον τελευταίο ενάμιση χρόνο η χώρα βάλλεται και ο χώρος της τέχνης γενικότερα έχει υποστεί το μεγαλύτερο πλήγμα. Σιγά σιγά η κατάσταση στρώνει (;) Πώς τα βλέπεις τα πράγματα;






Δυστυχώς, ο χώρος μας πλήττεται χρόνια! Ουσιαστικά, ο κορονοϊος είναι το δεύτερο μεγάλο χτύπημα! Το πρώτο χτύπημα ήταν το 2008/2009 με την κρίση. Ελπίζω κι εύχομαι πραγματικά να στρώσει αυτή η κατάσταση! Νομίζω ότι σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να επανέλθει η κατάσταση προ covid-19 και προ κρίσης! Δηλαδή, όταν τελειώσει όλο αυτό το κακό όνειρο - όπως το λέω εγώ - νομίζω ότι τα πράγματα θα είναι πολύ διαφορετικά στο χώρο του θεάματος γενικότερα στην Ελλάδα! Εύχομαι και θέλω να πιστεύω - γιατί θέλω να είμαι και είμαι αισιόδοξος - ότι θα καταφέρει να διορθωθεί ένα μεγάλο μέρος τουλάχιστον! 






🔻 Φέτος, Χρήστο, θα μπορούμε να σε απολαύσουμε κάπου, ίσως σε κάποιο μαγαζί; 






Δυστυχώς, έτσι όπως έχουν τα πράγματα, δεν μπορούμε να προγραμματίσουμε τίποτα για τον επόμενο μήνα για παράδειγμα! Δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει, οπότε δεν μπορείς να βάλεις πρόγραμμα. Θα κάνω κάποιες εμφανίσεις πολύ σποραδικά και πολύ προσεγμένα. 








🔻 Βλέπω στο πλευρό σου από την αρχή της καριέρας σου τον Λέων Τσαλικίδη. Μαζί έχετε κάνει "θαύματα". Οι σταθεροί συνεργάτες είναι ένα επιπλέον συστατικό για επιτυχία;






Το "Γαλανός" είναι ψευδώνυμο! Το άλλαξα σε πολύ μικρή ηλικία και σε μια εποχή που το "επέβαλαν" με την καλή έννοια τα μαγαζιά. Το επίθετό μου είναι Τσαλικίδης και ο Λέων είναι αδερφός μου! Πράγματι, από την αρχή της πορείας μου είμαστε παρέα με τον Λέων. Δεν είμαι Πόντιος, βέβαια καταλαβαίνω πολλά από την Ποντιακή διάλεκτο καθότι έχω μεγαλώσει μέσα σε Πόντιους. Η καταγωγή μου είναι από την Θράκη, ανατολική Ρωμυλία. 






Χρήστο μου, ο Μάριος κι εγώ σε ευχαριστούμε για το χρόνο που διέθεσες για εμάς τους αναγνώστες μας! Σου ευχόμαστε καλή επιτυχία σε ό, τι κάνεις! 






Μάρω μου και Μάριέ μου σας ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση και τη φιλοξενία! Να έχετε υγεία και επιτυχίες! Υγεία σε όλο τον κόσμο και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού! 




Χρήστος Γαλανός Facebook 

Χρήστος Γαλανός Instagram 

Χρήστος Γαλανός YouTube