Σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes Magazino News - Όλες οι μεγάλες επιτυχίες παίζονται & διαβάζονται εδώ

Προβολέs Σελίδαs

Παρασκευή 23 Ιουλίου 2021

Συνέντευξη || Γεωργία Μυλωνά (στιχουργός) || RADIONOTES.EU MAGAZINO



Το radionotes.eu magazino έχει την τιμή και τη χαρά να φιλοξενεί σήμερα τη στιχουργό, κυρία Γεωργία Μυλωνά! 




Πριν από μερικές μέρες άκουσα το τραγούδι "έχω τόσο ανάγκη" που ερμηνεύει η αγαπημένη μας Φανή Παπαθεοχάρη. Αμέσως έψαξα να βρω ποιός έγραψε αυτό το αριστούργημα που με συντάραξε ολόκληρη.. Αμέσως επικοινώνησα με τη στιχουργό και με πολλή χαρά αποδέχτηκε την πρόσκληση για συνέντευξη... 







Ο Μάριος κι εγώ σε καλωσορίζουμε στο blog μας!




Συνέντευξη στη Μάρω από το radionotes.eu 






1. Γεωργία, θα μπω κατευθείαν στο "ψητό", θέλω να μου πεις για το τραγούδι σου "Έχω τόσο ανάγκη".






Καλησπέρα παιδιά... Σας ευχαριστώ αρχικά για το πάτημα που μου δίνεται ως νέα δημιουργό και πραγματικά συγχαρητήρια για την εξαιρετική δουλειά που κάνετε. Το τραγούδι έχω τόσο ανάγκη γράφτηκε πριν τέσσερα χρόνια περίπου είναι το πρώτο τραγούδι που έγραψα είναι το μωρό μου, το δημιούργημά μου, είναι ψυχή. Στην αρχή δεν πίστεψα ποτέ ότι θα γινότανε τραγούδι. Μετά μέσα σε ένα κρουαζιερόπλοιο με την κολλητή μου την Ντέπυ η οποία έχει δώσει μουσική σε αυτό το τραγούδι ξεκίνησε πάλι σαν πλάκα και ως δια μαγείας οι στίχοι που τους είχα απλά τους στίχους στο μυαλό μου απέκτησαν και μελωδία.. Και μετά ήρθε η Φανή την οποία πραγματικά θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου για αυτό που έκανε είναι σπάνιο να βρεις ανθρώπους στις μέρες μας να έχουνε όρεξη για δουλειά να έχουνε όρεξη να δημιουργούν είναι ένας άγγελος για εμένα και ψυχικά και φωνητικά..






2. Πότε μπαίνεις στην ενεργό δράση της συγγραφής στίχων; 




Όπως προείπα πριν 4 χρόνια έγραψα το έχω τόσο ανάγκη όλο αυτό ξεκίνησε από την αγάπη μου στο τραγούδι ήθελα και εγώ το δικό μου δημιούργημα το δικό μου τραγούδι που να μιλάει στην καρδιά του κόσμου.




3. Από πού εμπνέεσαι και ποιά θεματολογία κατά τη γνώμη σου αγγίζει τις ψυχές των ανθρώπων;




Κυρίως εμπνέομαι από τα ανθρώπινα συναισθήματα..

Θεωρώ ότι τα τραγούδια που αγγίζουν τον περισσότερο κόσμο είναι τα τραγούδια που μιλάνε για έρωτα, πάθος, αγάπη, πόνος, τραγούδια που να μπορούν να ταυτιστούν κάθε στιγμή και λεπτό με αυτό που νιώθει ο καθένας μας είναι αυτό που λέμε "να μιλάει" το τραγούδι στην ψυχη.







4. Θα ήθελες να μου πεις με δυο λόγια τι άνθρωπος είσαι;




Αν και δεν έχω συνηθίσει να μιλάω για τον εαυτό μου, είμαι ένας άνθρωπος που μου αρέσει πολύ το χιούμορ, ο χαβαλές, η παρέα αυτό που λέμε έξω καρδια, αλλά είναι και ώρες που είμαι αρκετά εσωστρεφής και επιλέγω να κλειστώ σε μένα.






5. Γεωργία, πώς προέκυψε η συνεργασία σου με τη Φανή Παπαθεοχάρη;




Τη Φανή, έτυχε να ακούσω δύο από τα πιο αγαπημένα μου τραγούδια το "και χάνομαι στη σκέψη μου" και το "να με δικάζεις πώς μπορείς" από τότε αυτά τα τραγούδια τα δύο τα συγκεκριμένα μίλησαν στη δική μου την ψυχούλα μου έτσι μετά από καιρό τη γνώρισα και από κοντά και προέκυψε αυτή η όμορφη συνεργασία. 




6. Για να φτάσει ένα βίωμα - ενδεχομένως - να γίνει τραγούδι τι συστατικά χρειάζονται;




Χρειάζεται αυτό που είπες βιώματα, καταστάσεις, σκηνές, άνθρωποι... Χρειάζεται να 'χεις ζήσει κάποιες καταστάσεις, κάποια πράγματα να σε έχουν πονέσει, να σε έχουν κάνει χαρούμενο, να παίρνεις από τη ζωή και όλο αυτό να γίνεται στίχος. 






7. Πώς αισθάνεσαι που οι άνθρωποι ταυτίζονται με τα τραγούδια που γράφεις; 




Είναι υπέροχο συναίσθημα να ξέρεις ότι υπάρχουν άνθρωποι που έχουν ταυτιστεί με το τραγούδι σου που τους έχει αγγίξει, που τους έχει μιλήσει στην καρδιά τους! Θεωρώ ότι είναι η μεγαλύτερη ανταμοιβή ενός στιχουργού!









8. Γεωργία, πώς ονειρεύεσαι τον εαυτό σου μελλοντικά; 




Επειδή το μέλλον είναι απρόβλεπτο, το μόνο που σκέφτομαι για τον εαυτό μου μελλοντικά είναι πραγματικά να έχω υγεία και εγώ και οι άνθρωποι που αγαπάω και βασικά να έχει υγεία όλος ο κόσμος γιατί στις μέρες που ζούμε τα πράγματα είναι αρκετά δύσκολα και χρειάζεται υπομονή....




Ο Μάριος κι εγώ σε ευχαριστούμε για το χρόνο που διέθεσες για εμάς και τους αναγνώστες μας. 




Εγώ σας ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δώσατε να με γνωρίσει ο κόσμος και να μάθει πράγματα για μένα!!

Μάρω μου Μάριε μου εύχομαι ολόψυχα να είστε πάντα καλά να έχετε υγεία και ελπίζω κάποια στιγμή να τα πούμε κι από κοντά!!!