Σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes Magazino News - Όλες οι μεγάλες επιτυχίες παίζονται & διαβάζονται εδώ

Προβολέs Σελίδαs

Πέμπτη 27 Μαΐου 2021

Συνέντευξη || Αλέξανδρος Αγγελούσης || Radio Notes.eu Magazino



Το Radio Notes.eu Magazino έχει την τιμή και τη χαρά να φιλοξενεί σήμερα τον κύριο Αλέξανδρο Αγγελούση!








Ο Μάριος κι εγώ σε καλωσορίζουμε στο blog μας!



Συνέντευξη στη Μάρω από το Radio Notes.eu



1. Αλέξανδρος Αγγελούσης, ένας φωτεινός άνθρωπος! Πώς θα χαρακτήριζες εσύ τον εαυτό σου;


Καλημέρα, αγαπημένοι μου Μάρω και Μάριε και ευχαριστώ θερμά για την πρόσκληση! 

Είμαι θετικός άνθρωπος και προσπαθώ να στέκομαι πάντα αισιόδοξος για μένα αλλά και για τους ανθρώπους που αγαπώ. Είμαι όμως και πολύ πεισματάρης να ξέρετε και παλεύω συνάμα με πολλές ανασφάλειές μου.



2. Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Πού μεγάλωσες και πώς προκύπτει στη ζωή σου το τραγούδι;


Μεγάλωσα στην επαρχία, στον Έξαρχο και την Αταλάντη Φθιώτιδας μέχρι τα 18 μου. Τότε φοιτώ στην κτηνιατρική σχολή στην πόλη της Καρδίτσας. Εκεί ξεκίνησαν όλα με το θάρρος το εφηβικό και τις ελπίδες μου να κυνηγήσω το όνειρό μου. Παρακολούθησα μαθήματα μονωδίας και σύνθεσης και γρήγορα , πολύ γρήγορα, μετέβησα από τις ομαδικές συναυλίες του ωδείου σε σχήματα μουσικά της νυχτερινής ζωής. Από νωρίς συνέθεσα τα δικά μου τραγούδια και γρήγορα τα live actings απλώθηκαν σε όλη τη Θεσσαλία, τη Φθιώτιδα μέχρι και στην πρωτεύουσα όπου ζω τα τελευταία χρόνια και εργάζομαι πλέον και ως κτηνίατρος μα και τραγουδιστής.








3. Η μουσική φροντίζει, θεραπεύει τα τραύματα της ψυχής. Οι επιστήμες της υγείας φροντίζουν το σώμα και την ψυχή. Εσύ ως κτηνίατρος πώς το αντιλαμβάνεσαι αυτό;




Είναι αδιαμφισβήτητα σωστή η προσέγγιση αυτή. Έξι χρόνια πια που τα πραγματοποιώ και τα δύο, μπορώ να μιλήσω με βάση και την εμπειρία. Εκείνη έχει το μεγαλύτερο λόγο. Μου αρέσει να προσφέρω και οποιοσδήποτε στη θέση μου έτσι θα πρεπε να νιώθει. Με την κτηνιατρική προσφέρεις τη θεραπεία, την ανακούφιση και το "ευ ζειν" των μικρών μας φίλων. Στον άλλο μου κόσμο και μέσω της μουσικής αισθάνομαι πως ψυχαγωγώ, κάνω τον κόσμο να ξεχνά τα προβλήματα του, να χαμογελά, να εξωτερικεύεται και να διασκεδάζει. Κι οι δυο ενασχολήσεις μου είναι προσφορά και θεραπέια σώματος και ψυχής.








4. Κάνεις αυτά που αγαπάς και φαίνεται! Είσαι ευτυχισμένος;



Είμαι, πολύ ! Σίγουρα κοπιάζω αρκετά και ίσως φαίνεται. Ο ελεύθερος χρόνος μου είναι λιγοστός, η κούραση  καθημερινή μα το χαμόγελο επικρατεί. Είμαι ισορροπημένος και ξαπλώνω το βράδυ νιώθοντας ευλογημένος, χαρούμενος, ανακουφισμένος. Παρά τις όποιες δυσκολίες, ξυπνώ το πρώι και ετοιμάζομαι με την ίδια θέρμη να προσφέρω και στις δυο μου εργασίες. Το λες, λοιπόν χαρά !







5. Αλέξανδρε, ας υποθέσουμε ότι έχεις κάποια υπερφυσική δύναμη. Ποιά θα ήταν αυτή και πώς θα άλλαζες τον κόσμο;


Θα 'θελα να' χα ένα μαγικό ραβδί που θα ακουμπά τους ανθρώπους κι όλοι θα σκέφτονται με βάση την αγάπη. Θα πράττουν σκεπτόμενοι το καλό, βάζοντας τον εαυτό τους στη θέση του άλλου και με γνώμονα την καλοσύνη. Πιστεύω θα αλλάζαμε τον κόσμο προς το καλύτερο.




6. Πέρα από Κτηνίατρος και τραγουδιστής με τι άλλο ασχολείσαι; Έχεις κάποιο χόμπι;


Μου αρέσει η γυμναστική και το περπάτημα. Με χαλαρώνει να περπατώ, αποφορτίζομαι. Την ίδια αίσθηση μου δίνει και το κολύμπι. Τη θάλασσα τη λατρεύω, με ταξιδεύει και με γαληνέύει.






7. Σιγά σιγά ανοίγουν την εστίαση, τα κέντρα διασκέδασης. Ο κλάδος της μουσικής είναι στην εντατική. Πώς τα βλέπεις τα πράγματα; 




Περάσαμε πολύ δύσκολα παιδιά. Εγώ σίγουρα ψυχολογικά έναν χρόνο χωρίς να τραγουδώ ζωντανά, να μοιράζομαι συναισθήματα, να ενώνομαι με το μαγικό αυτό τρόπο με τους ανθρώπους και να διασκεδάζουμε παρέα. Για αμέτρητους συναδέλφους μου όμως το μεγαλύτερο πλήγμα ήταν το οικονομικό. Κι αυτό είναι το πιο μαύρο σημείο της υπόθεσης. Και τώρα που ανοίγουν όλα, πάλι η μουσική θα 'ναι η τελευταία που θα αναβιώσει. Είναι λογικό γιατί οι "αγκαλιές" ακόμα απαγορεύονται και η μουσική είναι η μεγαλύτερη "αγκαλιά" του συνόλου. Η πιο ζεστή αγκαλιά! Πιστεύω πως αν προσέχουμε και τηρούμε τα μέτρα, το φθινόπωρο θα γίνει η μεγάλη επιστροφή και στη μουσική. Θα 'μαστε έτοιμοι να ζήσουμε ξανά τις μεγάλες μας στιγμές.








8. Έχεις κάποιο παρατσούκλι; Αν ναι, πώς προέκυψε; Υπάρχει κάποια ιστορία πίσω από αυτό;


Αρκετοί, φίλοι μα και γνωστοί με λένε "Spiderman" καθώς πιστεύουν ότι μοιάζω κάπως στον ηθοποιό που τον έχει ενσαρκώσει. Εγώ όμως κρατώ το παρατσούκλι που μου έχει δώσει τα τελευταία χρόνια ένας άνθρωπος που λατρεύω, η Γιώτα μου. Με λέει "Παπί" με τις εκφράσεις που παίρνω και τη συμπεριφορά μου. Μα υπάρχει κάτι πιο γλυκό από ένα παπάκι; Το δέχομαι ασυζητητί και καμαρώνω!!! 




Ο Μάριος κι εγώ σε ευχαριστούμε για το χρόνο που διέθεσες για εμάς, αλλά και για τους αναγνώστες του Radio Notes.eu Magazino! 



Μάρω μου και Μάριέ μου σας ευχαριστώ για τη φιλοξενία και σας εύχομαι καλή επιτυχία σε ό,τι κάνετε! Υγεία σε όλο τον κόσμο! 




🔸 Η σελίδα του Αλέξανδρου Αγγελούση στο FACEBOOK (κλικ ΕΔΩ για να γίνετε μέλη) 



🎼 "Επόμενη Μέρα" (κλικ ΕΔΩ για να το ακούσετε) 


Κυκλοφορεί από την Spark Records Greece (η σελίδα της εταιρείας SparkRecords Greece στο FACEBOOK) 


➡️ Εγγραφή στο κανάλι της SparkRecords Greece στο YouTube για να ακούσετε κι άλλα τραγούδια του Αλέξανδρου Αγγελούση! 








👉 Ακολουθήστε το Radio Notes.eu στο FACEBOOK (κλικ ΕΔΩ) 


👉 Ακολουθήστε μας στο official account του σταθμού μας στο instagram 


👉 Εγγραφή/Subscribe στο κανάλι μας στο YouTube (κλικ ΕΔΩ