Σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes Magazino News - Όλες οι μεγάλες επιτυχίες παίζονται & διαβάζονται εδώ

Προβολέs Σελίδαs

Πέμπτη 6 Μαΐου 2021

Συνέντευξη || Χρήστος Κυπριανίδης || Radio Notes.eu Magazino



 Το Radio Notes.eu Magazino έχει τη χαρά να φιλοξενεί σήμερα τον Χρήστο Κυπριανίδη!






Ο Μάριος κι εγώ σε καλωσορίζουμε στο blog μας






Συνέντευξη στη Μάρω από το Radio Notes.eu




1. Χρήστο, πες μου δυο λόγια για 'σένα. Ποιός είσαι; Πόσα χρόνια είσαι στο χώρο; Ποιά η πρώτη σου επαφή με το τραγούδι; 






Καταρχήν, σας ευχαριστώ για την πρόσκληση και τη φιλοξενία στο Radio Notes.eu Magazino! Είμαι ο Χρήστος Κυπριανίδης και βρίσκομαι στο χώρο, επαγγελματικά από το 1996. Ξεκίνησα από ένα μαγαζί στην Αλεξανδρούπολη όσο ήμουν στο στρατό τότε. Ο πατέρας μου είναι μουσικός, οπότε η επαφή με το τραγούδι είναι από μικρό παιδί!




2. Με ποιούς καλλιτέχνες έχεις συνεργαστεί; Θέλεις να αναφέρεις ενδεικτικά κάποιους; Ονειρεύεσαι κάποια συνεργασία; 




Έχω συνεργαστεί με αρκετούς καλλιτέχνες. Ποιόν να πρωτοπώ; Πολλά ονόματα!! Είναι λίγοι που δεν έχω κάνει συνεργασία. Έχω συνεργαστεί με το Νίκο Βέρτη, Χρυσοχοΐδη, Βρεττό, Αγγελική Ηλιάδη, Έλλη Κοκκίνου, Χριστίνα Κολέτσα, Πάολα, Μαριάντα Πιερίδη, Μενιδιάτης.. Να σου πω την αλήθεια, θα ήθελα να συνεργαστώ με κάποιο συνθέτη, θα ήταν ενδιαφέρον, όχι ότι δεν θέλω και με τραγουδιστές.. Πχ με τον Αντώνη Ρέμο θα ήθελα να συνεργαστούμε κάποια στιγμή! Με κάποιον που θα ήθελα, αλλά δεν βρίσκεται πια στη ζωή, είναι ο Αντώνης Βαρδής! Αν και το 2003 είχα την τύχη να τον γνωρίσω στο "Ρόδον" στη Θεσσαλονίκη, είχα την τιμή να ανέβει στην πίστα να πάρει το μικρόφωνό μου και να τραγουδήσουμε μαζί κάποια τραγούδια. Ήταν αξέχαστη στιγμή για μένα!! Υπάρχουν βέβαια και κάποιοι αξιόλογοι συνθέτες, ένας από αυτούς που θαυμάζω είναι ο Στέφανος Κορκολής!! Όνειρο.. Να μου δώσει κάποιο τραγούδι του ή ίσως να συνεργαστώ και μαζί του, γιατί όχι! Θα μου ταίριαζε, νομίζω, τραγούδι από το Στέφανο. 




3. Χρήστο, τι είναι για σένα το τραγούδι; 



Πρώτα τραγούδησα και ύστερα μίλησα. Έτσι μου λένε οι γονείς μου! Τριών - Τεσσάρων ετών μου έκαναν δώρο μια κιθάρα κι άρχισα να τη γρατζουνάω γιατί γεννήθηκα με την πενιά λόγω του πατέρα μου.




4. Βλέπουμε μια αλλαγή στη δισκογραφία. Όλα πια είναι "views και κλικ". Πες μου ένα πλεονέκτημα και ένα μειονέκτημα αυτής της κατάστασης. 




Μάρω, θεωρώ ότι τα μειονεκτήματα είναι πιο πολλά!! Όλο αυτό που γίνεται με το YouTube... Ουσιαστικά είναι ένα είδος πειρατείας. Μιλώ για την Ελλάδα, το YouTube στο εξωτερικό δουλεύει πολύ πιο διαφορετικά απ' ό,τι εδώ και ανταμείβει πολύ καλύτερα, πέρα από εμάς τους τραγουδιστές, ευνοεί πάρα πολύ και τους συνθέτες. Πλέον δεν πουλάμε δίσκους, δεν υπάρχουν έσοδα για τις εταιρείες, τα ραδιόφωνα είναι πιο πολύ με playlist.. Δεν είναι όπως παλιά, που ο παραγωγός έπαιρνε το τσαντάκι του με τα cd του και έπαιζε τραγούδια της επιλογής του. Ήταν πιο ρομαντικά τα πράγματα τότε. Αν είχες ένα καλό τραγούδι και τότε θα γινόταν επιτυχία. Τώρα βλέπουμε πολλά παιδιά που βγαίνουν από τα ριάλιτι, τα οποία ριάλιτι σόου γίνονται πια για τους παρουσιαστές και τους κριτές παρά για τους διαγωνιζόμενους!!! 




5. Ας υποθέσουμε ότι θα ανοίξουν τα κέντρα διασκέδασης, θεωρείς ότι ο κόσμος θα βγει ή ο φόβος θα τον καθηλώσει; 




Μάρω, από πέρσι το καλοκαίρι υπήρχε ένα "μούδιασμα" στον κόσμο. Θέλω να ελπίζω ότι φέτος θα είναι λίγο καλύτερα τα πράγματα! Σίγουρα ο κόσμος είναι σκασμένος με όλα αυτά, οπότε θέλει να βγει έξω να διασκεδάσει, να ξεδώσει! 




6. Χρήστο, υπάρχει κάτι στα σκαριά; Κάποιο τραγούδι, ίσως; 





Για κάτι άμεσο δεν υπάρχει στα σκαριά. Θα το αφήσω για μετά το καλοκαίρι γιατί και με τις εμφανίσεις ακόμα τίποτα δεν είναι σίγουρο.. Εύχομαι να ανοίξουν τα μαγαζιά τον Ιούνιο, έστω Ιούλιο, αλλά και πάλι θα είναι δύσκολα με τα μέτρα. Οπότε, τραγούδι καινούργιο από Σεπτέμβρη - Οκτώβρη. Τραγούδια υπάρχουν, υλικό υπάρχει. Θεωρώ ότι πρέπει να υπάρχει το σωστό timing για τραγούδι. Γενικά εγώ στη δισκογραφία μου κάνω προσεκτικές κινήσεις και βγάζω τραγούδι όταν πρέπει να βγάλω και να υπάρχει νόημα, όχι απλά έτσι για να βγάλω ένα τραγούδι για να πω ότι έβγαλα! 





Κλείνοντας αυτή τη συζήτηση, ο Μάριος κι εγώ θέλουμε να σε ευχαριστήσουμε για το χρόνο που διέθεσες για τους φίλους αναγνώστες του Radio Notes.eu Magazino! Πες μου ό,τι άλλο θες. 




Εύχομαι να ανοίξει η νυχτερινή ζωή, να ξαναβγεί ο κόσμος έξω να διασκεδάσει, να δουλέψουμε κι εμείς που έχουμε ενάμιση χρόνο και να επανέλθουμε σιγά σιγά στην κανονικότητα. Η αλήθεια είναι ότι έχουμε ανάγκη να δουλέψουμε! Η δουλειά μας είναι ένας τρόπος να ξεδίνεις πέρα από δουλειά σου. Μας έχει λείψει η επικοινωνία με τον κόσμο! Από τον κόσμο παίρνουμε δύναμη, η αγάπη και η αποδοχή τους για εμάς είναι τροφή!! Υγεία σε όλο τον κόσμο!! 


Μάρω μου και Μάριε μου σας ευχαριστώ πολύ για την φιλοξενία στο Radio Notes.eu Magazino!! Σας εύχομαι υγεία και πολλές επιτυχίες!! 



👉 Η σελίδα του Χρήστου Κυπριανίδη στο Facebook (κλικ εδώ) 


👉 RadioNotes WebRadio Μόνο Επιτυχίες (η official σελίδα του σταθμού μας στο Facebook / κλικ εδώ)