Σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes Magazino News - Όλες οι μεγάλες επιτυχίες παίζονται & διαβάζονται εδώ

Προβολέs Σελίδαs

Πέμπτη 20 Μαΐου 2021

Συνέντευξη || Διαμαντής Διονυσίου || Radio Notes.eu Magazino



Το Radio Notes.eu Magazino έχει τη χαρά να φιλοξενεί σήμερα τον κύριο Διαμαντή Διονυσίου!









Ο Μάριος κι εγώ σε καλωσορίζουμε στο blog μας ! 



Συνέντευξη στη Μάρω από το Radio Notes.eu 



1. "Κουβαλάς" ένα επίθετο πολλών καρατίων. Σε αγχώνει αυτό; Αισθάνθηκες ποτέ ότι "χάνεις" τη δική σου προσωπικότητα ή "μουσική ταυτότητα";



Γειά σας! Σας ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση! Όχι, δεν με αγχώνει ούτε ένιωσα ποτέ να χάνω την προσωπικότητα μου ή την μουσική μου ταυτότητα, νιώθω ιδιαίτερη τιμή να έχω αυτό το όνομα. Ο καθένας έχει την δική του προσωπικότητα!




2. Η φωνή σου αλλά και το παρουσιαστικό σου είναι ίδιο με του αειμνήστου Στράτου Διονυσίου. Αυτό το επέλεξε η ζωή, ο Θεός, είναι το dna. Σε βοήθησε αυτό ή "φοβόντουσαν" να σε προβάλλουν οι εταιρίες;






Είναι πολύ τιμητικό να μοιάζω με τον πατέρα μου άλλωστε όλοι μοιάζουμε με τον πατέρα μας, παιδιά του είμαστε!! Δεν θεωρώ πως φοβόντουσαν αλλά πολλοί με σύγκρινανε με τον πατέρα μου,όμως Στράτος ήταν ένας, δεν υπάρχει άλλος!!!






3. Παρόλο που είσαι γόνος Διονυσίου, κρατάς ένα χαμηλό προφίλ. Γιατί επιλέγεις αυτό το στυλ; Είσαι και ως άνθρωπος χαμηλών τόνων;






Είμαι έτσι σαν άνθρωπος ναι, είμαι χαμηλών τόνων και στην προσωπική μου ζωή!!






4. Πρόσφατα κυκλοφόρησε το νέο σου τραγούδι "Μέχρι το πρωί". Πες μας δυο λόγια γι' αυτό.






Είναι ένα όμορφο τραγούδι, σε ρυθμό latin rumba, που κυκλοφόρησε απ'την 'Alpha records' και τον φίλο μου και παραγωγο μου, Κώστα Γονη (dj Gonis), σε μουσική Άγγελου Καλαβρυτινου και στίχους Γιούλης Ηλιοπούλου.






5. Πώς φαντάζεσαι τον εαυτό σου σε 5 χρόνια; Τώρα με την καραντίνα πώς τα περνάς; Έχεις κάποιο χόμπι;




Αρχικά να έχουμε υγεία, να είμαι καλά με την οικογένεια, την γυναίκα μου και το παιδί μας και μέχρι τότε ελπιζω ότι θα έχουν φτιάξει και τα πράγματα με την δουλειά μας!


Τώρα με την καραντίνα, οικογενειακά, με την γυναίκα μου, το παιδί μου και κάποιους φίλους, τηρώντας βέβαια όλα τα μέτρα προστασίας. Παράλληλα ακούμε και κάποια τραγούδια με την εταιρία και τον παράγωγο μου για το μέλλον! 


Όσον αφορά τα χόμπι μου, θα σου πω πως επαιζα μπάλα παλιά. Μ'αρέσει το ποδόσφαιρο και το μπάσκετ, όμως εξαιτίας ενός ατυχήματος που είχα στο πόδι μου, έχω σταματήσει εδώ και καιρό να παίζω!






6. Ποιά είναι η σχέση σου με τα αδέρφια σου τον Άγγελο και το Στέλιο;



Είμαστε αγαπημένα αδέρφια, κάνουμε μαζί συναυλίες και φυσικά τους συμβουλεύομαι για ότι κάνω πάνω στην δουλειά μου!




7. Πώς θα χαρακτήριζες τον εαυτό σου ως άνθρωπο, Διαμαντή;






Ήρεμο και ντόμπρο. Σιχαίνομαι την αχαριστία και το ψέμα!






8. Αν είχες ένα μαγικό ραβδί τι θα άλλαζες στον κόσμο; Ο Μάριος κι εγώ σε ευχαριστούμε για το χρόνο που διέθεσες για εμάς. 





Θα ήθελα ν'αλλάξω πολλά. Αρχικά να μην υπάρχουν αρρώστιες, πόλεμοι και άνθρωποι που πεινάνε. Να υπάρχει μόνο υγεία, ειρήνη, αγάπη και χρήματα.


Μάρω και Μάριε σας ευχαριστώ για τη φιλοξενία να έχετε υγεία και πολλές επιτυχίες!!! 






Διαμαντής Διονυσίου