Σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes Magazino News - Όλες οι μεγάλες επιτυχίες παίζονται & διαβάζονται εδώ

Προβολέs Σελίδαs

Τρίτη 7 Ιουλίου 2020

Συνέντευξη || Στέλιος Γερασκλής || RadioNotes Magazino



Το Radio Notes Magazino φιλοξενεί σήμερα τον κύριο Στέλιο Γερασκλή!



Ο Μάριος κι εγώ σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes.EU Magazino! 



Συνέντευξη στη Μάρω από το Radio Notes.EU



1. Αρχικά πες μου λίγα πράγματα για σένα.. Που γεννήθηκες και μεγάλωσες;



Καλησπέρα σας! Σας ευχαριστώ πολύ για την φιλοξενία στο Radio Notes Magazino. Γεννήθηκα στη Ρόδο και μεγάλωσα στην Κώ, ενώ στην Αθήνα σπούδασα λογιστικά.
Από μικρή ηλικία συμμετείχα στην φιλαρμονική Ηρακλειδών στην Κώ. Στην ηλικία των 8 αγάπησα την μουσική και ασχολήθηκα με αρκετά μουσικά όργανα όπως το βιολί, τα τύμπανα και το κλαρίνο.
Με το τραγούδι ξεκίνησα το 2011 και το 2012 μου έγινε πρόταση να συμμετάσχω σε συναυλία με αφιέρωμα στον Μίμη Πλέσσα όπου και τον γνώρισα από κοντά.




2. Τι είναι η μουσική για εσένα;



Η μουσική για μένα είναι ψυχοθεραπεία, είναι η ηρεμία μου και ο τρόπος ζωής μου!




3.   Τι σημαίνει προσωπικά για εσένα ο όρος «επιτυχία»;




Επιτυχία για εμένα σημαίνει να εκπληρώνεις τα όνειρα σου. 
Έστω ένα κομμάτι από αυτά.





4. Ποιες ηθικές αξίες πιστεύεις ότι πρέπει να έχει κάθε καλλιτέχνης, προκειμένου να προχωρήσει σωστά στον χώρο αυτό;




Πάνω από όλα ο καλλιτέχνης πρέπει να σέβεται το κοινό του, τους συνεργάτες του και τον εαυτό του. Αν είσαι ο εαυτός σου δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα! Ο κόσμος είναι αυτός που σε κρίνει και πίστεψε με δεν μπορείς να τον κοροϊδέψεις.




5. Κυκλοφόρησε πρόσφατα το νέο σου τραγούδι "Δηλώνω Ένοχος". Μίλησέ μου γι' αυτό.



Από την αρχή που άκουσα το τραγούδι από τον φίλο και συνεργάτη μου Σωκράτη Τουραμανίδη, πίστεψα σε αυτό! Πιστεύω ότι κάναμε πολύ καλή δουλειά με όλους τους μουσικούς που συμμετείχαν στο τραγούδι μου. Εύχομαι να το αγαπήσει ο κόσμος, όπως κι εμείς!



6. Τι ονειρεύεσαι για το μέλλον;  Πως θα ήθελες να εξελιχτεί η μουσική σου πορεία; Υπάρχει κάτι που σχεδιάζεις και θα ήθελες να μοιραστείς μαζί μας;



Ως νέος τραγουδιστής στον χώρο, θα ήθελα με την βοήθεια του Θεού να γίνουν τα όνειρα μου πραγματικότητα. Έχω όρεξη για δουλειά και πολύ καλούς συνεργάτες, και ελπίζω τα τραγούδια μου να αγαπηθούν από τον κόσμο. Τώρα με το άνοιγμα των μαγαζιών ετοιμαζόμαστε για εμφανίσεις σε μαγαζιά στο νησί μου, και εκπλήξεις που έρχονται στο μέλλον!



7. Κλείνοντας, αν έκανες μόνο μια ευχή και αυτή ήταν η πιο σπουδαία για εσένα, ποια θα ήταν;


Να υπάρχει υγεία στον κόσμο, να βγούμε από αυτή την δύσκολη κατάσταση που ζούμε όλοι μας. Σας ευχαριστώ πολύ Μάρω και Μάριε για την όμορφη συνέντευξη και γενικά για την στήριξη σας!



"Δηλώνω Ενοχος" κλικ ΕΔΩ για να το ακούσετε!