Σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes Magazino News - Όλες οι μεγάλες επιτυχίες παίζονται & διαβάζονται εδώ

Προβολέs Σελίδαs

Τετάρτη 8 Ιουλίου 2020

Συνέντευξη || Κώστας Χριστοδουλόπουλος || RadioNotes Magazino




Το Radio Notes Magazino έχει την τιμή και τη χαρά να φιλοξενεί σήμερα τον κύριο Κώστα Χριστοδουλόπουλο



Ο Μάριος κι εγώ σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes.EU Magazino! 




Συνέντευξη στη Μάρω από το Radio Notes.EU




1. Κώστα Χριστοδουλόπουλε σε καλωσορίζουμε στο Radio Notes Magazino. Σε τι φάση της ζωής σου σε πετυχαίνουμε;


Βρίσκομαι σε μια ερωτική εποχή, η οποία μου δίνει την ευκαιρία να εμπνευστώ νέα τραγούδια και γιατί όχι και νέα ζωή! 




2. Πώς είναι να έχεις αδερφό τον Μάκη Χριστοδουλόπουλο;



Είναι τιμή μου και χαρά μου που έχω αδερφό τον Μάκη Χριστοδουλόπουλο! 




3. Αν και ο Μάκης Χριστοδουλόπουλος είναι ο Μάκης Χριστοδουλόπουλος, κατάφερε να μην σε επισκιάσει ως καλλιτέχνη και να διαγράψεις τη δική σου πορεία στο χώρο του τραγουδιού.




Ο Μάκης Χριστοδουλόπουλος είναι μια μεγάλη δύναμη! Έχει χαράξει τη δική του πορεία κι εγώ τη δική μου. Δε μιμείται ο ένας τον άλλον! 




4. Έχεις μια πλούσια ζωή, γεμάτη εμπειρίες, ταξίδεψες σε όλο τον κόσμο. Υπάρχει κάτι που δεν έχεις κάνει ακόμα;




Οι όμορφες στιγμές και οι εμπειρίες δε τελειώνουν ποτέ!



5. Κώστα είσαι αυτό που λέμε γνήσιος λαϊκός τραγουδιστής. Ποια η γνώμη σου για το λαϊκό τραγούδι σήμερα; Υπάρχει λαϊκό τραγούδι;



Δεν κατηγορώ κανέναν! Όλα τα παιδιά είναι καλά παιδιά, όμως δεν έχουν καμία σχέση με αυτό που είναι το λαϊκό τραγούδι. 




6. Πώς αισθάνεσαι όταν ο κόσμος σε αναγνωρίζει έξω; Σου δίνει χαρά αυτό;


Ναι! Αισθάνομαι πολύ ωραία! Αυτό είναι κληρονομιά αγάπης και ανταποδίδω κι εγώ. 




7. Κώστα, έχεις ιδιαίτερο μέταλλο στη φωνή σου, έχεις δοκιμάσει να πεις και κάποιο άλλο είδος τραγουδιού; 



Εκτός από το λαϊκό τραγούδι, ερμηνεύω και νησιώτικο ρεπερτόριο και πιο παραδοσιακά. 




8. Αν σου ζητούσα να δώσεις έναν τίτλο στη ζωή σου ποιος θα ήταν αυτός;



"Από πού ήρθαμε, τι είμαστε και πού πάμε"! 




9. Θα ήταν ενδιαφέρον να σας απολαύσουμε ως ντουέτο με τον Μάκη.



Θα ήταν μεγάλη μου τιμή και χαρά να κάνω ένα ντουέτο με τον Μάκη! 




10. Ξέρω ότι παίζεις κιθάρα, βιολί, κι άλλα μουσικά όργανα. Είσαι αυτό που λέμε "πολυεργαλείο". Φαντάζομαι ότι χρειάζεται πολύς χρόνος για να μάθει κανείς τόσα πολλά μουσικά όργανα. Από ποια ηλικία ξεκίνησες να ασχολείσαι;




Δε νομίζω ότι είναι ο χρόνος αυτό που ορίζει το να είσαι καλός μουσικός ή να παίζει πολλά και καλά μουσικά όργανα. Είναι χάρισμα Θεού, είναι δώρο Θεού! Πρέπει να είσαι σοφός που σημαίνει η εκτέλεση της γνώσης. Ασχολούμαι από δέκα ετών! 




11. Υπάρχει στην οικογένεια σου το μουσικό στοιχείο έντονα. Πώς προέκυψε; Ήταν στο χώρο οι γονείς σας;



Ο πατέρας μου έπαιζε κλαρίνο. Οι προπαππούδες μας έπαιζαν πίπιζες, νταούλια και βιολιά. 




12. Ποιο στοιχείο κατά τη γνώμη σου, λείπει από τον κόσμο μας για να υπάρξει κάποια βελτίωση; 



Για να υπάρχει ισορροπία και αγάπη στον κόσμο, είναι απαραίτητος ο σεβασμός, η αγάπη και η ομόνοια. 



Ευχαριστώ πάρα πολύ τον φίλο μου τον Μάριο και εσένα Μάρω μου για τη φιλοξενία στο Radio Notes Magazino! Υγεία και πολλές επιτυχίες σε εσάς και υγεία και καλό καλοκαίρι σε όλο τον κόσμο!



Κώστας Χριστοδουλόπουλος



🔴 Κάποιες από τις μεγάλες επιτυχίες του κ. Κώστα Χριστοδουλόπουλου: