Σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes Magazino News - Όλες οι μεγάλες επιτυχίες παίζονται & διαβάζονται εδώ

Προβολέs Σελίδαs

Παρασκευή 24 Ιουλίου 2020

Συνέντευξη || Κώστας Κανελλόπουλος || RADIONOTES.EU MAGAZINO




Το Radio Notes Magazino έχει την τιμή και τη χαρά να φιλοξενεί σήμερα τον στιχουργό κ. Κώστα Κανελλόπουλο



Ο Μάριος κι εγώ σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes.EU Magazino! 









Συνέντευξη στη Μάρω από το Radio Notes.EU




[η συνέντευξη έγινε τηλεφωνικά] 






Κώστα Κανελλόπουλε, σε καλωσορίζουμε στο Radio Notes Magazino!






1. Κώστα, θυμάσαι τον εαυτό σου πότε ξεκίνησε την ενασχόληση με το γράψιμο και τι σε οδήγησε σε αυτό;



Απ' την εφηβική μου ηλικία έγραφα στίχους, ποιήματα. Θαρρώ πώς δεν με οδήγησε κάτι σ' αυτό, είναι έμφυτο! 





2. Ποιό πρόσωπο εμπιστεύθηκες για να διαβάσει πρώτο τους στίχους σου και τι κριτική έλαβες;





Τα πρώτα πρόσωπα ήταν η οικογένειά μου και αργότερα κάποιοι φίλοι τραγουδιστές, (ενδεικτικά  αναφέρω Γιάννης Κόλλιας,  Χάρης Κωστόπουλος, Σταύρος Φωτιάδης, Σταύρος Λιβυκός) οι οποίοι με παρότρυναν ν' ασχοληθώ επαγγελματικά! 





3. Όταν γράφεις στίχους έχεις στο μυαλό σου κάποιον συγκεκριμένο τραγουδιστή που θα ήθελες να τους ερμηνεύσει;




Συνήθως φαντάζομαι ποιος θα είναι ο ερμηνευτής, αλλά, αν για παράδειγμα, με πάρει κάποιος τηλέφωνο και μου πει τι θέλει, τότε γράφω πάνω στον καλλιτέχνη. 





4. Από πού προέρχονται οι ιδέες - τα θέματα για τους στίχους σου;





Οι στίχοι μου είναι κυρίως βιωματικοί. Η έμπνευση έρχεται από την ίδια τη ζωή, την αγάπη, τη φιλία, .. 





5. Οι ερμηνευτές έχουν άμεση επαφή με τον κόσμο στις ζωντανές τους εμφανίσεις. Ένας στιχουργός πως λαμβάνει την αγάπη και την αποδοχή του κόσμου που ακούει τα τραγούδια του;





Νιώθω ευχαρίστηση, ικανοποίηση όταν ο κόσμος αποδέχεται τα τραγούδια μου. 






6. Πότε είσαι πιο δημιουργικός, στις λύπες ή στις χαρές σου;




Στις λύπες βγαίνει αβίαστα, όμως, και στις χαρές προκύπτουν χαρούμενα τραγούδια. 





7. Θες να μοιραστείς μαζί μας μια πολύ δυνατή καλή στιγμή στην πορεία σου που τη θυμάσαι με συγκίνηση;




Ήταν το 2002! Ήμασταν στο στούντιο για το πρώτο μου τραγούδι "Αυτή τη νύχτα" που ερμηνεύει ο φίλος μου ο Γιάννης Κόλλιας. Έπειτα, όταν το άκουγα στα μαγαζιά. 






Κώστα, κλείνοντας κι αφού σ' ευχαριστήσουμε για την υπέροχη αυτή συζήτηση, θα ήθελα να μας χαρίσεις ένα τραγούδι σου. 






Μάρω και Μάριε σας ευχαριστώ για τη φιλοξενία στο Radio Notes Magazino! Το τραγούδι που θα χαρίσω σ' εσάς και στους αναγνώστες είναι το "Αφήστε με" το οποίο ερμηνεύει ο Τάσος Αυγερινός. 


Κώστας Κανελλόπουλος