Σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes Magazino News - Όλες οι μεγάλες επιτυχίες παίζονται & διαβάζονται εδώ

Προβολέs Σελίδαs

Σάββατο 11 Ιουλίου 2020

Συνέντευξη || Ευτέρπη Λημναίου || RADIONOTES.EU MAGAZINO



Το Radio Notes.eu Magazino έχει την τιμή και τη χαρά να φιλοξενεί σήμερα την κυρία Ευτέρπη Λημναίου!



Ο Μάριος κι εγώ σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes.eu Magazino! 









Συνέντευξη στη Μάρω 
από το Radio Notes.EU




1. Τι ρόλο έπαιξε το μουσικό υπόβαθρο της οικογένειάς σου στην απόφασή σου ν' ασχοληθείς με τη μουσική;



Τον σημαντικότερο ρόλο μιας και προέρχομαι από μουσική οικογένεια από παππούδες αμανετζιδες από το Αιβαλι της Μ.Ασίας. Στη συνέχεια ακολούθησε ο πατέρας μου σαν τραγουδιστής και παίζοντας μπουζούκι επί 40 έτη. Αρα όπως καταλαβαίνεις το "μικρόβιο" υπήρχε μέσα μου και θα ήταν αδύνατον να ακολουθήσω άλλο δρόμο. Ξεκινησα τις σπουδές μου στη μουσική αρκετά μικρή και αργότερα έκανα τα πρώτα μου βήματα τραγουδώντας και παίζοντας σαντούρι δίπλα στον πατέρα μου.





2. Η "Πρώτη Γνωριμία" με το κοινό έγινε το 2014. Ποια τα συναισθήματά σου; Πες μου για αυτή τη δισκογραφική δουλειά.



Η πρώτη γενικότερη γνωριμία με το κοινό έγινε πριν 20 έτη στην ηλικία των 12. Οσο για την "Πρώτη Γνωριμία" που ακολούθησε σαν πρώτη ολοκληρωμένη προσωπική δουλειά στην εταιρεία "Όγδοο" έγινε το 2014 που είχε την υπογραφή του Δ.Κορδατζή και του Β.Παπαδόπουλου. Μια μοναδική εμπειρία που με έφερε σε επαφή με αξιόλογους καλλιτέχνες και με γέμισε χαρά!!!




3. "Σ' ευχαριστώ" και "Σ' αγαπώ"!  Σε ποιους θα έλεγες αυτές τις φράσεις;



Σ' ευχαριστώ και Σ' αγαπώ!
Το Α και το Ω για μένα! Δύο φράσεις άμεσα συνδεδεμένες με τους δικούς μου ανθρώπους, την οικογένεια μου και τη μουσική ! Δύο φράσεις που λέω και θα εξακολουθώ να τις λέω και να τις εννοώ γιατί τους αξίζουν!




4. Πώς προέκυψε η ενασχόλησή σου με το σαντούρι;



Παρακολουθώντας μια μουσική εκπομπή σε κρατικό κανάλι όπου έπαιζε ο αείμνηστος βιρτουόζος στο σαντούρι ο κ. Μόσχος με τη μαθήτρια του Περσεφόνη Βερβέρη, η οποία αργότερα έγινε η δική μου λατρεμένη δασκάλα! Δίπλα της διδάχθηκα και αγάπησα πολύ αυτό το ιδιαίτερο όργανο!





5. Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε μια μεταστροφή του κόσμου στην παραδοσιακή μουσική. Τι θεωρείς ότι συμβάλλει σε αυτή;




Όντως συμβαίνει αυτό και θεωρώ ότι ο κόσμος και ιδιαίτερα τα νέα παιδιά αισθάνονται ότι η παραδοσιακή μουσική εκπέμπει κάτι αληθινό ή γνήσιο αν θες! Οι ρίζες μας είναι η παράδοση, μας ξυπνά μνήμες και συναισθήματα. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι η παράδοση καλά κρατεί σε βάθος χρόνου και θα κρατεί για πάντα!




6. Εμφανίζεσαι κάπου φέτος το καλοκαίρι;



Φέτος το καλοκαίρι οι εμφανίσεις είναι λιγότερες σε σχέση με πέρυσι για όλους λόγω της πανδημίας και ελπίζω να ανακάμψει σύντομα ο καλλιτεχνικός κόσμος ο οποίος έχει πληγεί περισσότερο απ' όλους! Παρ' όλα αυτά θα βρίσκομαι σε διάφορες εκδηλώσεις ανά την Ελλάδα!




7. Μελλοντικά σχέδια υπάρχουν; Κάποια νέα δισκογραφική δουλειά ίσως;



Φυσικά και υπάρχουν σχέδια και όνειρα. Αυτή τη χρονική στιγμή είμαι αρκετά ενεργή καθώς βρίσκομαι στο στούντιο και ηχογραφώ καινούρια κομμάτια. Στη συνέχεια θα ακολουθήσει και ένα cd με μια live ηχογράφηση όπου εύχομαι να αγαπηθεί.




8. Ποιό τραγούδι σου σ' εκφράζει περισσότερο;




Ολα τα τραγούδια μου με εκφράζουν το καθένα για κάποιο ξεχωριστό λόγο γι αυτό και επέλεξα να τα ερμηνεύσω αλλά ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου έχει ένα κομμάτι με τίτλο "Όλη η ζωή μου"!





Μια συμβουλή για τα νέα παιδιά που θέλουν να ασχοληθούν με το χώρο του τραγουδιού.





Η συμβουλή μου στους νέους καλλιτέχνες είναι να αγαπούν τη μουσική και να της "φέρονται" με λεπτότητα. Η μουσική μας δίνει οξυγόνο, αγάπη και μας συντροφεύει σε όλες τις στιγμές της ζωής μας! Άρα αξίζει το "ευχαριστώ" και το "σ' αγαπώ" μας!









Μάρω μου και Μάριε μου σας ευχαριστώ για τη φιλοξενία! Να έχετε υγεία και πολλές επιτυχίες!