Σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes Magazino News - Όλες οι μεγάλες επιτυχίες παίζονται & διαβάζονται εδώ

Προβολέs Σελίδαs

Τρίτη 12 Ιουνίου 2018

ΝΕΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ || Manos Maragoudakis & Giorgos Dimakis - Pes mou re file || RadioNotes




Manos Maragoudakis & Giorgos Dimakis - Pes mou re file

.




Μουσική - Στίχοι: Γιώργος Δημάκης
Ενορχήστρωση: Μανώλης Αγγελάκης

► Facebook Manos Maragoudakis :

► Facebook Giorgos Dimakis :

Στίχοι - Lyrics

Για πες μου ρε φίλε πως το'κανε αυτο
Να κοιμάται με έναν άλλον θεό...

Για πες μου ρε φίλε της νύχτας το κενό
Πως να το ξεπεράσω κι αυτό...

Φίλε μην νοιάζεσαι, δεν την χρειάζεσαι 
Άστην να φύγει να χαθεί...

Κι όμως την νοιάζομαι και την χρειάζομαι
Ήταν για μένα μοναδική...

Οι αγάπες μας πληγώνουν 
Μας πονάνε μας θυμώνουν 
Η ζωή μας όμως προχωρά
Κοίτα φίλε να ξεχάσεις 
Και μακρύα σου να κοιτάξεις 
Μόνο εμείς ρε φίλε να'μαστε καλά...

Τις νύχτες ρε φίλε που μένω μοναχός 
Και θυμάμαι πως κι εγώ ήμουν αλλιώς...

Τα βράδια μου άδεια η ψυχή μου κομμάτια 
Ψάχνω να βρω έναν άλλον εαυτό...

Μόνο εμείς ρε φίλε 
Μόνο εμείς ρε φίλε 
Να΄μαστε καλά
Με έναν άλλον θεό...








Καλή Ακρόαση !!! www.radionotes.eu