Σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes Magazino News - Όλες οι μεγάλες επιτυχίες παίζονται & διαβάζονται εδώ

Προβολέs Σελίδαs

Δευτέρα 6 Μαρτίου 2017

Συνέντευξη | Αλέξανδρος Μαυρίδης "Για Πάμε" |RadioNotes Magazino






Ο Αλέξανδρος Μαυρίδης 
αρχικά είναι ένας πολύ καλός άνθρωπος 
και κατ' επέκταση ένας εξαιρετικός τραγουδιστής που γνώρισα
πρόσφατα. 
Μου έκανε εντύπωση τόσο ως άνθρωπος όσο και ως καλλιτέχνης.
Τραγουδιστής, μουσικός, στιχουργός.. 
Άνθρωπος με αξίες και ηθική..
Μάθετε για τον Αλέξανδρο μέσα από την πολύ όμορφη συζήτησή μας.



Συνέvτευξη στη Μάρω από το RadioNotes:


1. Αλέξανδρέ μου μίλα μας για σένα.
Από που είσαι; 


Γεια σου Μάρω μου σε ευχαριστώ για αυτην την συνεντευξη.
Καταγομαι απο την ομορφη δραμα 
και το χωριο Καλος Αγρος 
αλλα εχω πολλα χρονια που κατοικώ στην Αθηνα 
και συγκεκριμενα στην Ελευσινα.
Αν μπορουσα να χαρακτηρησω τον εαυτο μου 
θα μπορουσα να πω οτι ειμαι ενας ανθρωπος 
που πολεμαει για αυτο που θελει, 
ηρεμος ανθρωπος, φιλικος προς τον κοσμο 
και με μια δόση χιουμορ που χρειαζεται στην ζωη μας να υπαρχει.
Γενικά ειμαι ενας ανθρωπος που εκτιμαει 
και σεβεται πραγματα και καταστασεις!!!!!



2. Πώς ξεκίνησε η ενασχόληση σου με το τραγούδι;


Από μικρός μου άρεσε η μουσική,
έχοντας μεγάλο ζήλο να τραγουδήσω μπροστά σε κοινό, 
άρχισα και κατάφερα σιγά - σιγά να πραγματοποιω το όνειρό μου.
Ξεκίνησα μαθήματα φωνητικής και συνέχισα για 3 χρόνια με την καθηγήτρια 
και μουσικό Χρύσα Οικονομάκη και εξακολουθω να κανω μαθηματα 
με δασκαλα την Πολυμνια Κονδυλη 
καθώς και παρακολούθησα μαθήματα κιθάρας και μπάσου.
Στην συνέχεια συμμετείχα σαν μουσικός αλλά και τραγουδιστής 
σε διάφορα μουσικά σχήματα,
ετσι ξεκινησα τα πρωτα μου βηματα!!!!


3. Πού τραγουδησες για πρώτη φορά; 


Η πρωτη μου φορα ηταν το καλοκαιρι του 2003 
σε μια δημοτικη εκδηλωση σε μια πλατεια!!!



4. Για να έχει κάποιος τραγουδιστής διάρκεια, 
ποιο συστατικό θεωρεις απαραίτητο;


Εγώ Μαρω θεωρω οτι πρωτα απο ολα ειναι ο ιδιος ο τραγουδιστης 
να αγαπαει αυτο που κανει 
και να ειναι αληθινος και να μπορει να σεβεται 
και να εκτιμαει την αγαπη του κοσμου 
και να την ανταποδιδει στο επακρο και μετα οι συνεργασιες 
και τα βηματα που θα ακολουθησει στην καριερα του!!!!



Πες μας λίγα πράγματα γι’ αυτό το τραγούδι. 
Πώς προέκυψε αυτή η συνεργασία; 


Πρωτα απο ολα θελω να ευχαριστησω τον καλο φιλο 
και συναδελφο τραγουδιστη Ανδρεα Κικα 
για την μουσικη που μου εγραψε για το κομματι 
και τον Γιαννη Θανο για την ενορχηστρωση του κομματιου 
το "για παμε" ειναι ενα κομματι 
που ελειπε απο τις κυκλοφοριες που εχω κανει απο το 2013 
που κυκλοφορω κομματια ειναι ενα συγχρονο τσιφτετελι,
τους στιχους τους ειχα καιρο γραψει 
και βρεθηκε η καταλληλη στιγμη να το κυκλοφορησω 
με τους πολυ καλους μου συνεργατες 
γιατι ηθελα πολυ ενα ανεβαστικο κομματι!!!!



6. Υπάρχει κάτι στα σκαριά, κάποιο τραγούδι ίσως;


Αυτη την στιγμη προωθώ το "για παμε
και ευχαριστω τον σταθμο σας για την σημαντικη βοηθεια 
που μου δινετε και προς το καλοκαιρι 
σκεφτομαι να βγαλω το επομενο κομματι μου 
που θα το εχεις βεβαια πριν την κυκλοφορια του!!!!!!



7. Με ποιά ονόματα του μουσικού στερεώματος 
θα ήθελες να συνεργαστείς; 


Πολυ καλη ερωτηση,
ειναι πολλα τα ονοματα που θα ηθελα να συνεργαστώ! 
Ενδεικτικά θα σου αναφέρω κάποια:
Aντωνης Ρεμος, Θεμης Αδαμαντιδης, Νικος Βερτης, 
Γιαννης Πλουταρχος, Νατασσα Θεωδοριδου 
και πολλοι αλλοι/ες αγαπημενοι/ες τραγουδιστες/τριες..



8. Θα ήθελες να ευχαριστήσεις κάποιους;

Πρωτα απο ολα το Θεο 
που μπορω και κανω το ονειρο μου πραγματικοτητα 
και για ολα οσα μου εχει δωσει,
εσενα και τον Μάριο Γεωργίου (RadioNotes) 
για αυτη την ομορφη συνεντευξη,
το RadioNotes Magazino 
για τη φιλοξενία αλλά και ολο τον κοσμο 
που εχει σταθει διπλα μου και με εχει βοηθησει σημαντικά.

Σας ευχαριστώ και σας αγαπάω πάρα πολύ!!


"Για Πάμε" - Αλέξανδρος Μαυρίδης
Κάντε κλικ ΕΔΩ για να ακούσετε το τραγούδι