Σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes Magazino News - Όλες οι μεγάλες επιτυχίες παίζονται & διαβάζονται εδώ

Προβολέs Σελίδαs

Σάββατο 18 Μαρτίου 2017

Συνέντευξη || Γιάννης Γέροντας || RADIONOTES.EU MAGAZINO



Το radionotes.eu magazino έχει την τιμή και τη χαρά να φιλοξενεί σήμερα τον κύριο Γιάννη Γέροντα! 
 






Γιάννη μου, ο Μάριος κι εγώ σε καλωσορίζουμε στο blog μας! 





Συνέντευξη στη Μάρω από το radionotes.eu :





1. Πες μου λίγα πράγματα για σένα.
Από πού είσαι;
Πότε κατάλαβες ότι ήθελες να ασχοληθείς 
επαγγελματικά με το τραγούδι;



Η καταγωγή μου ειναι απο την Kαρδιτσα .. 
Ασχολήθηκα πολυ μικρός σε ηλικία 15 ετών .. 
Ειναι κ' ο πατέρας μου της δουλειάς κ' κατάλαβαίνεις ... 
Το μήλο κατω απ' τη μηλιά..



2. Υπάρχουν συνεργασίες που σε έκαναν να μετανιώσεις 
ή άλλες που θα ήθελες πολύ, 
αλλά για κάποιο λόγο δεν προέκυψαν; 


Δεν υπάρχουν συνεργασίες που εχω μετανιώσει. 
Μεχρι στιγμής ολες μου οι συνεργασίες ηταν άψογες.




3. Μελλοντικές συνεργασίες που ονειρεύεσαι,
αλλά και γενικότερα 
ποια είναι τα όνειρα ζωής για σένα;


Θα ήθελα να συνεργαστώ με ονοματα οπως 
Σταματης Γονίδης, 
Βασίλης Καρρας κ' άλλους...
Τα ονειρα ζωής ειναι να φτάσω όσο πιο ψηλά μπορω 
κ' ειναι δυνατόν σ' αυτόν τον τομέα που διάλεξα !



4. Τι ετοιμάζεις αυτό τον καιρό; 
Εμφανίζεσαι κάπου;


Εμφανίζομαι στην Αλεξανδρούπολη στο Pico 
οπου θα ειμαι μεχρι μετα το Πασχα .. 
Ετοιμάζω κάποια νεα τραγούδια 
που θα κυκλοφορήσουν σε πολυ λιγο καιρο..


5. Τραγούδι σου που ξεχωρίζεις;

Το τραγούδι που ξεχωρίζω κ' 
που ξεχώρισε κ' ο κοσμος τον τελευταίο χρόνο ειναι το;
σε στίχο κ' μουσικη ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΡΕΠΠΑ.



6. Στον ελεύθερο χρόνο σου 
εκτός από την μουσική 
με τι σου αρέσει να ασχολείσαι;


Στον ελεύθερο χρόνο μου 
το μονο πράγμα που μ ενδιαφέρει να ασχολούμαι 
ειναι τα παιδια μου και προσπαθω να περνάω 
όσο περισσότερο χρόνο μπορω μαζι τους .. 





Μάρω μου θέλω να σε ευχαριστήσω για την συζήτησή μας, 
ευχαριστώ επίσης και τον συνεργάτη σου τον Μάριο  
που μου δώσατε το βήμα να μιλήσω
στο radionotes.eu magazino ευχαριστώ πολύ για τη φιλοξενία,  
αλλά ευχαριστώ και όλο τον κόσμο που αγαπάει 
και στηρίζει αυτό που κάνω! 
Yπόσχομαι οτι θα κανω ο,τι καλυτερο μπορω 
για να σας διασκεδάζω ..






[Κάντε κλικ στα μπλε γραμματα και ακούστε το τραγούδι
του Γιάννη Γέροντα]