Σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes Magazino News - Όλες οι μεγάλες επιτυχίες παίζονται & διαβάζονται εδώ

Προβολέs Σελίδαs

Τετάρτη 29 Μαρτίου 2017

Πάνος Ράπτης | «Δεν σ’Αλλάζω» | Συνέντευξη «RadioNotes Magazino»






Ένας νεαρός τραγουδιστής 
κάνει τα πρώτα του βήματα στη δισκογραφία!

Ο Πάνος Ράπτης γεννήθηκε στην Αθήνα το 1993.  
Ξεκίνησε να ασχολείται με τη μουσική σε ηλικία 12 ετών.

Συνεργάζεται με τον παραγωγό και τραγουδοποιό 
Νίκο Ξένο, 
και ηχογραφεί στο στούντιο Apple Productions. 
Μέχρι τώρα 
έχει πραγματοποιήσει ζωντανές εμφανίσεις 
σε μαγαζιά στον Κάλαμο Αττικής.

Σήμερα παρουσιάζει το παρθενικό του single 
με τίτλο «Δεν σ’Αλλάζω», 
σε στίχους και μουσική του Νίκου Ξένου.

Πρόκειται για ένα δυναμικό, 
χορευτικό τραγούδι, 
το οποίο ο νεαρός ερμηνευτής 
απογειώνει με μια ερμηνεία 
γεμάτη συναίσθημα!

Με ενδιαφέρουσα ενορχήστρωση, 
το τραγούδι συνδυάζει το μοντέρνο, 
ελαφρό λαϊκό με κάποιες ποπ και ροκ πινελιές, 
και ένα ρεφρέν «πιασάρικο» και εθιστικό!

Ο στίχος ερωτικός, 
εμπνέει σε ξενύχτι 
και ξεφάντωμα μέχρι πρωίας!

Με το δροσερό αυτό τραγούδι 
και το ξεχωριστό ηχόχρωμα της φωνής του, 
ο Πάνος Ράπτης φιλοδοξεί 
να γίνει γνωστός στο νεανικό κοινό 
και να αποκτήσει τη θέση του 
στο εγχώριο μουσικό στερέωμα!



Συνέντευξη στη Μάρω από το RadioNotes:




1. Θες να μου πεις ένα θετικό στοιχείο 
του χαρακτήρα σου κι ένα αρνητικό;



Ένα θετικό στοιχείο μου ειναι ότι ειμαι επίμονος 
(πεισματάρης) 
για κάτι που θέλω θα το κυνηγήσω μέχρι το τέλος. 
Ένα αρνητικό στοιχείο μου ειναι ότι 
πολλές φορές δεν ακουω κανεναν 
κ' κανω αυτό που θέλω!! 



2. Σκέφτεσαι το επόμενο σου βήμα; 
Ποια θα είναι η επόμενή σου κίνηση;


Το επόμενο μου βήμα ειναι 
να συνεχίσω να βελτιώνομαι 
και να δουλευω 
ώστε να κλείσω 
όσες πιο πολλές δουλειές μπορώ!  


3. Κατά την άποψή σου, 
το λαϊκό τραγούδι σήμερα 
σε τι φάση βρίσκεται; 



Δυστυχως το λαικο τραγούδι 
δεν βρίσκεται στην καλύτερη φαση του, 
δεν υπάρχουν πλέον πολλές λαϊκές φωνές 
και λαϊκά τραγούδια.  
       

4. Τραγουδιστής και στιχουργός. 
Πώς αισθάνεσαι;



Αισθάνομαι πως ειμαι πολυ τυχερός 
που μπορώ κ' εχω το χάρισμα του στιχουργού,
διότι ότι νιώθω το γραφω 
και το ερμηνεύω ο ίδιος 
και με βοηθαει παρά πολυ 
γιατί μπορώ να νιωσω στο 100% τον στίχο
για να βγει όσο γίνεται πιο καλό το αποτέλεσμα... 



5. Εκτός από το τραγούδι 
ασχολείσαι με κάτι επιπλέον;


Αυτη τη περίοδο ασχολούμαι μονο με τη μουσικη. 



μίλα μου για αυτό το τραγούδι.



ειναι μια πραγματική ιστορία ενως ανθρώπου,
ο οποίος ειναι τρέλα ερωτευμένος 
με την κοπέλα του 
και της εξηγεί  τι αισθάνεται για εκεινη.
Εχει πολυ ωραίο ερωτικο στίχο 
ο οποίος αναδεικνύεται απο την μουσικη 
και την ιδιαίτερη ενορχήστρωση 
του Νίκου Ξένου 
μουσικοσυνθέτη και παραγωγού μου.


7. Με ποιούς θα ήθελες να συνεργαστείς;



Θα ήθελα να συνεργαστώ 
με αρκετούς καλλιτέχνες 
όπως ο Γιάννης Πλουταρχος, 
ο Σταμάτησα Γονίδης , 
ο Βασίλης Καρρας, 
ο Λευτέρης Πανταζης,
ο Βασίλη Δημας , 
ο Νότης Σφακιανακης 
και τον Κωνσταντίνο Αργυρό. 



8. Πώς φαντάζεσαι τον εαυτό σου 
σε 5 χρόνια από τώρα;



Πιστεύω να εχω κερδίσει μια θέση 
στο μουσικό στερέωμα..



Μια κουβέντα για να κλείσουμε.



Μάρω μου,
 σε ευχαριστώ πολύ για την συζήτησή μας, 
ευχαριστώ το RadioNotes Magazino 
και τον κύριο Μάριο Γεωργίου (RadioNotes) 
για τη φιλοξενία και σας εύχομαι τα καλύτερα!

Σας ευχαριστώ πολύ όλους!



[κάντε κλικ πάνω στα μπλε γράμματα
για να ακούσετε το τραγούδι του
Πάνου Ράπτη]