Σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes Magazino News - Όλες οι μεγάλες επιτυχίες παίζονται & διαβάζονται εδώ

Προβολέs Σελίδαs

Παρασκευή 3 Μαρτίου 2017

Συνέντευξη - Γιάννης Μυλωνάς | RadioNotes Magazino



Ο Γιάννης Μυλωνάς γεννήθηκε στη Λάρισα 
και μεγάλωσε στην Αθήνα. 
Από μικρός είχε μεγάλη αγάπη για το τραγούδι 
με ακούσματα κυρίως από Γιάννη Πάριο, 
Στέλιο Καζαντζίδη, Στράτο Διονυσίου και Μιχάλη Αγγελόπουλο.

Λόγω της εντατικής του απασχόλησης με τον στίβο 
σαν μέλος της Εθνικής ομάδας 
με διακρίσεις τόσο στην Ελλάδα 
όσο και στο εξωτερικό 
(Σφυροβολία – Βαλκανιονίκης) 
η ενασχόληση με το τραγούδι 
ήταν σε ερασιτεχνικό επίπεδο.

Η υπέρμετρη όμως αγάπη του για το τραγούδι 
τον ώθησε στην απόφαση να καλλιεργήσει το ταλέντο του 
ώστε να μπορεί να σταθεί 
και επαγγελματικά στο χώρο αυτό. 
Μαθήτευσε δίπλα στην καθηγήτρια φωνητικής Μαίρη Κωνσταντάρα στο Ωδείο Αττικής
 και στην Σοφία Βόσσου, 
αποκτώντας πολύτιμες γνώσεις, 
εφόδια και εμπειρίες.

Σε αυτή τη μουσική του περιπλάνηση, 
έχει δουλέψει σε πολλά νυχτερινά μαγαζιά 
και μουσικές σκηνές. 
Συνεργάστηκε με καταξιωμένους επαγγελματίες μουσικούς 
και τραγουδιστές.

Αξιομνημόνευτος σταθμός στην καριέρα του 
η συμμετοχή του σε παράσταση 
στο Ηρώδειο 
“Ο Προμηθέας στην Αθήνα” (15/07/2010) .








Συνέντευξη στη Μάρω από το RadioNotes:


1. Γιάννη μου, πες μου λίγα λόγια για σένα. 
Από πού είσαι, 
πώς προέκυψε το τραγούδι στη ζωή σου; 


Γεννήθηκα στη Λάρισα αλλά μεγάλωσα στην Αθήνα 
λόγω της ενασχόλησης μου με τον στίβο 
δεν μπορούσα να ασχοληθώ σοβαρό με το τραγούδι, 
σταματώντας το στίβο ξεκίνησα να τραγουδάω 
σε μικρα μαγαζακια και να πηγαίνω σε ωδείο. 
Έχω δουλέψει σε μουσικές σκηνές,-ταβερνες -club-μπουζουκια 
και γενικά παντού . 
Καλύτερη στιγμή στη καριέρα μου ήτανε 15-7-2010 
που έπαιξα (Ο Πρoμηθεας στην Αθήνα) στο Ηρώδειο 
για το φεστιβάλ Αθηνών και έπαιξα τον ρόλου του κράτους 
και τραγούδια μαζί με τους Ιμάμ Μπαϊλντί 
το Δημοσθένους λέξις του Σαββοπουλου.
Αγαπαω το καλό λαϊκό τραγούδι και προσπαθώ 
και να γω να βάλω ένα λιθαράκι στο λαικο τραγουδι.




2. Υπάρχει κάποιος καλλιτέχνης που θα ήθελες να συνεργαστείς; 


Θα ήθελα να συνεργαστώ με ο Γιάννη Πάριο και Πασχάλη τερζή. 


3. Εμφανίζεσαι κάπου αυτό τον καιρό; 


Αυτό τον καιρό δεν είμαι κάπου σταθερά κάνω live σε μαγαζιά στην Αθήνα.



4. Θα πήγαινες ποτέ σε ταλεντ σόου; 


Έχω παει σε ταλέντ σόου αλλά δεν τους έκανα σαν πακέτο.


5. Ξέρω ότι τα τραγούδια σου είναι βιώματα. 
Βλέπεις να υπάρχει κόσμος που ταυτίζεται με αυτά; 


Τα τραγούδια μου, ναι, είναι βιώματα και ταυτίζεται πολύς κόσμος με αυτα.



6. Θες να ευχαριστήσεις κάποιους;

Μάρω μου θέλω να σε ευχαριστήσω 
για την κουβέντα μας,
θέλω να ευχαριστήσω το 
RadioNotes Magazino για την φιλοξενία,
τον Μάριο Γεωργίου,
το RadioNotes (www.radionotes.eu)
και όλο τον κόσμο.
Την αγάπη μου σε όλους!

Γιάννης Μυλωνάς - "Θα Παραμιλάς"
Πατήστε ΕΔΩ για να ακούσετε το τραγούδι.