Σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes Magazino News - Όλες οι μεγάλες επιτυχίες παίζονται & διαβάζονται εδώ

Προβολέs Σελίδαs

Σάββατο 19 Ιουνίου 2021

Συνέντευξη || Ηλίας Κασιώτης || Radio Notes.eu Magazino



 Το Radio Notes.eu Magazino φιλοξενεί σήμερα τον κύριο Ηλία Κασιώτη! 



Ο Μάριος κι εγώ σε καλωσορίζουμε στο blog μας!






Συνέντευξη στη Μάρω από το radionotes.eu




1. Ηλία, πες μου λίγα λόγια για εσένα. Από πού είσαι και πώς προκύπτει στη ζωή σου το τραγούδι; 




Αρχικά θέλω να σας ευχαριστήσω για την φιλοξενία στο radionotes.eu magazino! Ειμαι 34 ετών κατάγομαι, ζω και εργάζομαι στη Ρόδο. Ειμαι παντρεμένος και πατέρας δύο παιδιων.. Με το τραγούδι ασχολούμαι από πολύ μικρός ερασιτεχνικά και τα 3 τελευταία χρόνια εππαγγελματικα... Έχω τρία τραγούδια εκ των οποίων στα δύο από τα τρία τα έχω γράψει εγώ και στίχους και μουσική.





2. Η μουσική δεν χρειάζεται δεξιοτεχνία, χρειάζεται ψυχή. Εσύ πώς το αντιλαμβάνεσαι αυτό; 




Η μουσική και το κάθε τραγούδι είναι διάφορα συναισθήματα τα οποία ο ερμηνευτής πρέπει να τα περνάει στον κόσμο.. Εγώ προσπαθω σε κάθε μου ερμηνεία να ζω το τραγούδι και να το μεταδίδω στον κόσμο και πιστεύω ότι το καταφέρνω..





3. Πριν από λίγες ημέρες κυκλοφόρησε το νέο σας τραγούδι από την Spark Records Greece. Πες μου δυο λόγια γι' αυτό. 




Ειμαι παρά πολύ χαρούμενος γι' αυτή τη συνεργασία με την Spark Records! Ειναι κάτι που ονειρεύεται κάθε καλλιτέχνης!!!Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην κύρια Τάνια Σακκά και σε όλο το επιτελείο της Spark Records για την εμπιστοσύνη τους και εύχομαι ολόψυχα να έρθουν και άλλα πολλά και ωραία πράγματα!!! Όσον αφορά το τραγούδι μας, είναι ντουέτο με τον φίλο μου και συνάδελφο Βαλάντη Βενετοκλή, ο τίτλος είναι "Έχουμε και εγωισμό" ενα τραγούδι που πιστεύω να αγαπήσετε ..






4. Ποιά είναι η πρώτη φορά που τραγούδησες επαγγελματικά; 




Επαγγελματικά ξεκίνησα πριν τρία χρόνια σε ένα club στο Φαληράκι της Ρόδου και έπειτα ακολούθησαν και άλλα live δόξα τω Θεώ που έδωσαν δυναμη και ώθηση στο να ασχοληθώ περισσότερο με τη μουσική! 






5. Με ποιους καλλιτέχνες θα ήθελες να συνεργαστείς στο μέλλον; 





Σιγουρα κάθε καλλιτέχνης έχει πολλά όνειρα... τώρα ένα από τα όνειρα μου δεν είναι η συνεργασία, θέλω απλά να κάνω περισσότερα πράγματα στο χώρο και να απευθυνθώ σε όσο περισσότερο κοινό γίνεται! 





6. Ηλία, ως άνθρωπος πώς είσαι; 




Ως άνθρωπος δεν μπορώ να με κρίνω... Όλοι έχουμε και καλά και κακά να δώσουμε, αλλά σε γενικες γραμμές πιστεύω ότι περισσοτερο καλά κάνω παρά κακά... Είμαι πολύ ευαίσθητος και δεν λέω σχεδόν ποτέ όχι σε ανθρώπους δεν ξέρω αν είναι καλό η κακό, απλά έτσι μου βγαίνει! 






7. Σιγά σιγά τα μέτρα χαλαρώνουν και ο χώρος της διασκέδασης ανοίγει. Πώς τα βλέπεις εσύ τα πράγματα; Θα υπάρξει ανταπόκριση του κόσμου; 






Τελευταία ο χώρος της μουσικής έχει πληγεί τόσο πολύ που κανείς δεν ξέρει πόσο θα τραβήξει όλο αυτό... Δεν μπορεί πλέον κάνεις να επιβιώσει μόνο από την μουσική, γι'αυτό και οι πιο πολλοί καλιτεχνες ασχολούνται και με κάτι άλλο για να μπορούν να ανταποκριθούν στο βιοποριστικό κομμάτι της ζωής... Θέλω να πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά και γυρίσουμε πίσω στις παλιές καλές στιγμές.. Ελπίζω όλα να κάνε καλά να γλενταμε και παλι μέχρι το πρωί!! 






8. Ας υποθέσουμε ότι βρίσκεις ένα λυχνάρι και έπρεπε να κάνεις τρεις ευχές, ποιες θα ήταν αυτές; 





Η πρώτη μου ευχή θα ήταν να μας έχει καλά ο θεός όλους μας γιατί πάνω από όλα είναι η υγεία μας και μετά όλα τα άλλα. Δευτερον, θα ήθελα δουλεύω και να κάνω αυτά που θέλω χωρίς να στερούμαι.. Και τρίτον, να τραγουδούσα σε ένα αναγνωρισμένο μαγαζί της Αθήνας, σε μπουζούκια ας πούμε, και να κάναμε χαμό! 



Ο Μάριος κι εγώ σε ευχαριστούμε για το χρόνο που διέθεσες για εμάς και τους αναγνώστες μας και σου ευχόμαστε καλή επιτυχία σε ό,τι κάνεις! 



Μάρω και Μάριε εγώ σας ευχαριστώ για τη φιλοξενία, να έχετε υγεία και επιτυχίες!! 




🔸 Ακολουθήστε το radionotes.eu στα social media:

▶️ Facebook 
▶️ YouTube 
▶️ instagram
▶️ website 
✔️ instagram 
✔️ Facebook