Σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes Magazino News - Όλες οι μεγάλες επιτυχίες παίζονται & διαβάζονται εδώ

Προβολέs Σελίδαs

Πέμπτη 18 Μαρτίου 2021

Συνέντευξη || Αλέκος Ζαζόπουλος || RADIONOTES.EU MAGAZINO



Το radionotes.eu magazino έχει την τιμή και τη χαρά να φιλοξενεί σήμερα τον κύριο Αλέκο Ζαζόπουλο!  




(Απομαγνητοφωνημένη συνέντευξη) 










Ο Μάριος κι εγώ σε καλοσωρίζουμε στο blog μας! 




Συνέντευξη στη Μάρω από το radionotes.eu 




1. Πρόσφατα κυκλοφόρησε το νέο σου τραγούδι, "το μαντάτο". Πες μου δυο λόγια γι' αυτό. 




"Το μαντάτο" το έχει γράψει ο Σωτήρης Κόρδας μαζί με τον Γιάννη Αργυρού. Ο Σωτήρης μου έστειλε το τραγούδι να το ακούσω. Μου άρεσε, βέβαια όταν μπήκα στο στούντιο να το τραγουδήσω ήταν πολύ έντονο το συγκινησιακό φορτίο, με αποτέλεσμα, λόγω του θέματος (αναφέρεται στα παιδιά που σκοτώνονται στους δρόμους καθημερινά), να μη θέλω να το πω, να το αφήσω στο συρτάρι που λένε, με το σκεπτικό κάποια στιγμή να το δούμε. Μετά από μερικές μέρες έγινε ένα τροχαίο στο οποίο σκοτώθηκαν δύο παιδιά με τις μηχανές τους. Ο ένας, ήταν ανιψιός του κουμπάρου μου ο οποίος είχε ακούσει το τραγούδι και με παρακάλεσε να το κυκλοφορήσουμε, να το ανεβάσουμε στο YouTube στη μνήμη του παιδιού αυτού. Έτσι λοιπόν το ανέβασα. Πιστεύω ότι αγγίζει πολύ κόσμο που έχει χάσει κάποιον με αυτόν τον τρόπο. Το τραγούδι βγάζει πολύ έντονο συναίσθημα και εύχομαι κανείς να μην το βιώσει! 





2. Όλα σου τα τραγούδια έχουν γίνει επιτυχίες! Πού οφείλεται αυτό; Στη θεματολογία; Στη φωνή σου; Ποιά είναι η μαγική συνταγή; 




Μαγική συντάκτη δεν πιστεύω ότι υπάρχει. Ως επί των πλείστων, τα κομμάτια που έχω ερμηνεύσει είναι τραγούδια που αγγίζουν πρώτα εμένα. Δεν υπάρχει το σκεπτικό ότι αυτό θα γίνει επιτυχία. Θεωρώ πως όταν ένα τραγούδι με αγγίξει θα αγγίξει και τον κόσμο! Ο κόσμος το αντιλαμβάνεται, το εισπράττει και αυτό είναι, θεωρώ, ότι κάνει επιτυχία το τραγούδι. 





3. Έχεις γράψει χιλιόμετρα πάνω στις πίστες. Έχει συμβεί κάποιο ευτράπελο που το θυμάσαι και γελάς; 




Έχουν συμβεί πάρα πολλά! Ένα χαρακτηριστικό είναι στο ξεκίνημα της καριέρας μου. Τραγουδούσα στη Θεσσαλονίκη, στο "Ρωμαίο". Από το πατάρι για την πίστα δεν υπήρχε σκαλοπάτι, βέβαια υπήρχε ένα μεταφερόμενο που το βάζανε και το βγάζανε οι σερβιτόροι. Κάποια στιγμή ξέχασε ο σερβιτόρος που ήταν υπεύθυνος τότε να το βάλει εκείνο το βράδυ στη θέση του, με αποτέλεσμα να βρεθώ στην άλλη άκρη της πίστας, μπροστά στον κόσμο. Σα να μην τρέχει τίποτα σηκώθηκα και συνέχισα το πρόγραμμα! 







4. Είσαι ένας άνθρωπος που έχεις συνείδηση της αποστολής σου. Η έκφρασή σου μέσα από το τραγούδι και τη ζωγραφική έχει καλλιεργήσει την αισθητική σου αντίληψη. Πώς είναι για σένα ο ιδανικός κόσμος; 






Ο ιδανικός κόσμος θα μπορούσε να είναι με αγάπη, με καλοσύνη, χωρίς προβλήματα, χωρίς γκρίνια, να μην υπάρχει αντιζηλία, να μην υπάρχει κακία, να μην υπάρχουν έχθρες! Αυτός είναι ένας ιδεατός κόσμος για μένα! 






5. Είσαι δημοφιλής. Ο κόσμος σε στηρίζει και σε ακολουθεί. Κι όμως έχεις παραμένει απλός, προσιτός. Πες μου γι' αυτό. 





Θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό. Στο ξεκίνημά μου είχα τον πατέρα μου (τραγουδούσα στο πλάι του από δεκατεσσάρων χρονών). Μου έμαθε, και το έχω πάντα στο μυαλό μου:"Όταν πας στο σπίτι είσαι ένας απλός άνθρωπος όπως όλοι"! Ο κόσμος βλέπει τα φώτα, τη λάμψη και μερικές φορές θεοποιεί αυτό που βλέπει επειδή είναι όμορφο. Στο σπίτι είμαι ο Αλέκος, ο πατέρας τεσσάρων παιδιών, ο σύζυγος που κάνει τις καθημερινές δουλειές, τις υποχρεώσεις μου προς την οικογένειά μου και προς την κοινωνία. 






6. Αλέκο, έχεις δηλώσει "σπιτόγατος", ωστόσο τώρα μ' αυτή την πρωτόγνωρη κατάσταση τι σου έχει λείψει πιο πολύ; Οι εμφανίσεις στα κέντρα; Οι περιοδείες; Ο κόσμος; 





Η επαφή με τον κόσμο μου έχει λείψει πάρα πολύ! Το εγώ σαν εγώ, παρά δείγματος χάριν να πάω να πιω έναν καφέ κλπ αυτά δεν τα έχω. Θα κάτσω στο σπίτι να ζωγραφίσω, θα ασχοληθώ με τα παιδιά μου, θα φτιάχνω τραγούδια στο στούντιό μου. Αυτό που μου έχει λείψει πολύ είναι η επαφή με τον κόσμο. Ο κόσμος ανταποκρίνεται σε αναρτήσεις στο Facebook σε νέα τραγούδια. Είναι άλλο πράγμα να έρθει ο κόσμος να σε αγκαλιάσει, να σου μιλήσει. Περιμένω πώς και πώς να ξαναβγούμε (όπως ξαναβγούμε, πιστεύω ότι τα πράγματα δεν θα είναι ποτέ όπως ήταν), όχι μόνο για να ξεδώσουμε εμείς οι καλλιτέχνες. 






7. #togetherathome είναι μια κίνηση καλλιτεχνική για συναυλίες μέσα από τα social media. Πώς είναι να μην υπάρχει ζωντανό κοινό; Επηρεάζει τον τρόπο που δουλεύει ο καλλιτέχνης; Έχεις συμμετάσχει σε κάτι τέτοιο; 





Μου έχει γίνει πρόταση να κάνω κάτι τέτοιο, αλλά είναι ψυχρό! Έχει γίνει και με εισιτήριο. Θεωρώ ότι αν δεν έχεις επαφή με το κοινό δεν είναι το ίδιο. Προτιμώ κάποια στιγμή να μαζέψω μουσικούς στο στούντιο και να ηχογραφήσω μία ώρα πρόγραμμα, όχι με πληρωμή, έτσι, για τον κόσμο. Να το κάνω όπως το έχω στο μυαλό μου όπως θέλω και από τεχνικής άποψης. Να πω τραγούδια που αγαπώ και που ξέρω από την πείρα μου τόσα χρόνια στις πίστες ότι αρέσουν και στον κόσμο. Κάτι τέτοιο φαντάζομαι ότι θα μπορούσα να κάνω! 







Κλείνοντας, αφού σε ευχαριστήσω για την κουβέντα μας και για το χρόνο που διέθεσες για εμάς, θα ήθελα να τη γνώμη σου για το σταθμό μας και για το Radio Notes.EU Magazino. Ευχαριστούμε θερμά, Μάριος και Μάρω! 





Είναι πολύ καλό στις μέρες μας να υπάρχουν βήματα για τους ανθρώπους που υπηρετούν το λαϊκό τραγούδι και βοηθούν στη στήριξη του λαϊκού τραγουδιού. Είναι πολύ σημαντικό αυτό που κάνετε! 







Μάρω και Μάριε σας ευχαριστώ για τη φιλοξενία! Σας εύχομαι κάθε επιτυχία! Να έχετε υγεία να συνεχίσετε αυτό που κάνετε!