Σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes Magazino News - Όλες οι μεγάλες επιτυχίες παίζονται & διαβάζονται εδώ

Προβολέs Σελίδαs

Παρασκευή 12 Μαρτίου 2021

Συνέντευξη || Έφη Θώδη || Radio Notes.EU Magazino



Το Radio Notes.EU Magazino έχει την τιμή και τη χαρά να φιλοξενεί σήμερα την κυρία Έφη Θώδη!




Ο Μάριος κι εγώ σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes.EU Magazino! 









Συνέντευξη στη Μάρω από το Radio Notes.EU




(Απομαγνητοφωνημένη συνέντευξη) 




1. Πότε ήταν η πρώτη φορά που συνειδητοποιήσατε ότι αγαπάτε το τραγούδι και θέλετε να ασχοληθείτε επαγγελματικά; 




Από μικρό παιδάκι τραγουδάω. Τότε στο χωριό δεν είχαμε βρύση και πηγαίναμε μακριά για νερό, θυμάμαι έπαιρνα το παγούρι και τραγουδούσα μέσα στα ρέματα. 





2. Πώς θα περιγράφατε τον εαυτό σας; 



Είμαι πολύ καλός άνθρωπος, έχω ευαισθησίες, έχω καλή ψυχή και θέλω πάντα το καλό των άλλων. 




3. Την περίοδο της καραντίνας πώς τη διαχειρίζεστε; Τι κάνετε στον ελεύθερό σας χρόνο; 




Ασχολούμαι με το σπίτι, βγαίνω καμιά βόλτα, έχω συγκεκριμένους φίλους. Δεν ξανοίγομαι, φυλάγομαι δηλαδή. Έχω δύο φίλες. Πηγαίνω στη μητέρα μου. Ψωνίζω, πηγαίνω περπατάω λίγο. Εδώ, στα του σπιτιού. Έτσι περνάει ο καιρός. 





4. Από το '84 μέχρι και σήμερα η ζωή σας είναι ένας μεγάλος δρόμος. Ταξίδια, περιοδείες, πανηγύρια, γάμοι. Αισθάνεστε γεμάτη; Είστε ευχαριστημένη; 




Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη! Αν και θα ήθελα να τα είχα κάνει λίγο διαφορετικά. Θα ήθελα να ήμουν λίγο πιο συγκρατημένη. Τα έδωσα όλα απλόχερα. Οι άνθρωποι ξεχνάνε τα καλά που τους κάνεις. Έδωσα πάρα πολλά και δεν πήρα τίποτα! Αλλά, αν ξαναγεννιόμουν, πάλι το ίδιο θα έκανα. 





5. Πρόσφατα κυκλοφόρησαν δύο τραγούδια σας. Το "θα πάρω τα βουνά" και το "κούπεπε". Θέλετε να μου πείτε δύο λόγια για τους συντελεστές; 



Το "Θα πάρω τα βουνά" μου το έδωσε ο Αντώνης Μαρκόγιαννης από την AlphaMark Music. Το έχει γράψει η Γιούλη Ηλιοπούλου και η μουσική είναι του Κώστα Μπάου. Είναι καταπληκτικό τραγούδι! Αρέσει πολύ στον κόσμο. Έγινε αποδεκτό αμέσως. Νομίζω ότι θα γίνει μεγάλη επιτυχία! 




Το" κούπε πε" το έχει γράψει ο Νίκος Νικολαΐδης και τη μουσική ο Κώστας Μπάος. Κι αυτό είναι πολύ ωραίο τραγούδι. Θα γίνει κι αυτό επιτυχία! 





6. Το όνομά σας είναι συνυφασμένο με τη διασκέδαση, το χορό, τα πανηγύρια. Σε κάθε σας εμφάνιση επικρατούσε το αδιαχώρητο. Τώρα, λόγω της κατάστασης αυτά πάνε, χάθηκαν... Σας λείπουν; 





Μου λείπουν! Η ψυχή μου και η καρδιά μου είναι στα πανηγύρια, στα γλέντια! Μου λείπουν πάρα πολύ. 




7. Έφη Θώδη, η φωνή σου υπάρχει στο μυαλό και στην ψυχή κάθε Έλληνα, καθώς τα τραγούδια σας έχουν γαλουχήσει γενιές και συνεχίζετε. Έχετε διακρίνει νέα παιδιά, νέες φωνές που πιθανόν να κάνουν επιτυχία; 




Ο χρόνος θα δείξει! Εγώ δεν μπορώ να ξέρω. Όλοι κάνουν τη δουλειά τους μια χαρά. 







8. Εσείς με τα τραγούδια σας έχετε αγγίξει τις ψυχές των ανθρώπων, τον πόνο τους, τον καημό τους. Έχετε ανθρώπους δίπλα σας να σας νιώθουν; 





Έχω τους φίλους μου, έχω τον γιο μου και είμαι μια χαρά! 




Μάρω και Μάριε σας ευχαριστώ πολύ για την φιλοξενία στο Radio Notes.EU Magazino! Υγεία και επιτυχίες σας εύχομαι!