Σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes Magazino News - Όλες οι μεγάλες επιτυχίες παίζονται & διαβάζονται εδώ

Προβολέs Σελίδαs

Τρίτη 16 Μαρτίου 2021

Συνέντευξη || Βαγγέλης Βαρελάς (μουσικός) || RADIONOTES.EU MAGAZINO



Ο κύριος Βαγγέλης Βαρελάς κατάγεται από την Κάρυστο Ευβοίας. Από μικρό παιδί  ανακάλυψε την αγάπη του για την μουσική, στην οποία αφοσιώθηκε ως σήμερα. Είναι ικανός οργανοπαίκτης εγχόρδων παίζοντας εξαιρετικά μπουζούκι και λαούτο.







Ο Μάριος και εγώ σε καλωσορίζουμε στο Radio Notes.EU Magazino 





Συνέντευξη στη Μάρω από το Radio Notes.EU 




1.Βαγγέλη πώς ξεκίνησες με τη μουσική , ποια ήταν τα πρώτα σου ερεθίσματα; Στη συνέχεια πώς καλλιέργησες αυτό το ταλέντο; Πες μου για τις σπουδές σου ή είσαι αυτοδίδακτος;



Αρχικά θέλω να σας ευχαριστήσω για τη πρόσκληση στο Radio Notes.

Ο λόγος που ξεκίνησα μουσική είναι λίγο αστείος. Εκδήλωσα την επιθυμία να μάθω μουσική επηρεασμένος από ένα όνειρο , στο οποίο είδα ότι έπαιζα μπουζούκι. Αργότερα, έμαθα ότι ο προπάππους μου Κώστας Βαρελάς έπαιζε λαούτο.

  Σε ηλικία 13 χρονών  πήγα στη μουσική  σχολή της Σέβης  Στελιάτου στη Κάρυστο όπου εκεί ανδρώθηκα μουσικά. Οι σπουδές μου συνεχίστηκαν με το Ν.Μέρμηγκα και το Θ.Παπαβασιλείου, ενώ παράλληλα πήρα δίπλωμα βυζαντινής μουσικής και τα πτυχία φούγκας, αντίστιξης, αρμονίας, ωδικής και ενοργάνωσης πνευστών οργάνων.




2. Πότε πήρες το πρώτο σου μουσικό όργανο; Και ποιο ήταν αυτό;



Το πρώτο μου όργανο ήταν μπουζούκι και το πήρα σε ηλικία 13 χρονών. Στη συνέχεια, επειδή είχα μουσικές ανησυχίες ασχολήθηκα και με άλλα όργανα όπως λαούτο, κιθάρα, μαντολίνο, ούτι κ.α. 




3. Ως μουσικός έχεις συμμετάσχει σε πολλές συναυλίες - αφιερώματα . Θέλεις να αναφέρεις ενδεικτικά κάποιες ;



Έχω συμμετάσχει σε  αρκετές συναυλίες- αφιερώματα και είχα τη τιμή να συνοδεύσω συνθέτες όπως: Μίμης Πλέσσας, Γιώργος Κατσαρός, Γιώργος Χατζηνάσιος και ερμηνευτές: Λένα Α λκαίου, Μελίνα Κανά, Γιώτα Νέγκα, Σοφία Βόσσου, Σταμάτης Κόκκοτας,  Στέλιος Διονυσίου, Γιάννης Κότσιρας, Μίλτος Πασχαλίδης κ.α.







4. Ξέρουμε ότι η επαρχία δεν δίνει ευκαιρίες στα νέα παιδιά που έχουν όνειρα. Εσύ είχες ανθρώπους να σε στηρίξουν και να σε καθοδηγήσουν ώστε να γίνει η αρχή;



Η αλήθεια είναι ότι οι ευκαιρίες στην επαρχία είναι συγκεκριμένες. Στη δική μου περίπτωση υπήρξαν άνθρωποι που με βοήθησαν να γίνει η αρχή. Πέρα από την οικογένεια μου , αυτή που με πίστεψε ήταν η Σέβη Στελιάτου με την οποία ξεκίνησα στις πρώτες μου δουλειές και συνεργαζόμαστε μέχρι και σήμερα.

 


5. Συνέβει κάτι στη ζωή σου που είπες «μέχρι εδώ ήταν» ή σου έδωσε ακόμα πιο πολύ δύναμη να συνεχίσεις;




Ένα πολύ σημαντικό γεγονός στη ζωή μου ήταν όταν μου χτύπησε τη πόρτα ο καρκίνος και συγκεκριμένα η λευχαιμία. Άλλαξε όλη η κοσμοθεωρία μου, δύσκολη κατάσταση. Το εκμεταλλεύτηκα όμως και έγινα πιο δυνατός. Σε αυτό με βοήθησε πάρα πολύ η μουσική και οι δικοί μου άνθρωποι.






6.Πώς θα χαρακτήριζες τον εαυτό σου ως άνθρωπο;



Ο χαρακτηρισμός που θα μου ταίριαζε πιστεύω είναι  <<Αγωνιστής >>




7. Ποιες στιγμές της μέχρι τώρα πορείας σου ξεχωρίζεις και γιατί; 




Μία από τις στιγμές που έχω ξεχωρίσει στην επαγγελματική μου πορεία είναι η συμμετοχή μου στη συναυλία αφιερωμένη  στον κ. Πλέσσα που πραγματοποιήθηκε στο Ηρώδειο. Ωστόσο, δεν θα ξεχάσω τη πρώτη φορά που δίδαξα και τη πρώτη φορά που έπαιξα μπροστά σε κοινό.






8. Ως επαγγελματίας μουσικός πότε ανέβηκες στο πάλκο;



Ως επαγγελματίας μουσικός ανέβηκα στο πάλκο σχετικά νωρίς. Πρώτο μαγαζί ήταν το κουτούκι του Νικόλα και ήμουν  15 χρονών.



9. Πες μου πώς αισθάνεσαι όταν ανεβαίνεις πάνω στη σκηνή;


Είναι πολύ όμορφο συναίσθημα με λίγο άγχος στην αρχή και απόλαυση στη συνέχεια. Τώρα λόγω της κατάστασης του covid μου έχει λείψει αυτή η επικοινωνία με τον κόσμο.


10. Πώς θα συνόψιζες σε μία φράση τη στάση της ζωής σου?



Διαρκή  προσπάθεια με θετική ενέργεια. 




11.Μεταφέρεις τη γνώση και την εμπειρία σου σε νεότερους; Έχεις μαθητές; 


Ναι, έχω μαθητές . Η διδασκαλία είναι ένα κομμάτι που είναι αρκετά ενδιαφέρον αλλά και δύσκολο. Το σκεπτικό  μου είναι να μεταφέρω γνώση και εμπειρία με σκοπό ο μαθητής να γίνει αυτοκέφαλος. 




Κλείνοντας θα ήθελα να δώσεις μία ευχή για τους αναγνώστες μας. Ο Μάριος και εγώ σε ευχαριστούμε για τη συνέντευξη που μας παραχώρησες και σου ευχόμαστε καλή επιτυχία σε ό, τι κάνεις!




Η ευχή μου στους αναγνώστες σας είναι να έχουμε υγεία, θετική ενέργεια, υπομονή και επιμονή! Μάρω και Μάριε σας ευχαριστώ πολύ για τη φιλοξενία στο Radio Notes.EU Magazino και σας εύχομαι υγεία και ότι επιθυμείτε!