Σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes Magazino News - Όλες οι μεγάλες επιτυχίες παίζονται & διαβάζονται εδώ

Προβολέs Σελίδαs

Σάββατο 6 Μαΐου 2017

Συνέντευξη Μίλτος Ξενοπανάγος || RadioNotes Magazino





Συνέντευξη στη Μάρω:


1. Μιλτο μου από πού είσαι;

Καταγομαι απο την αθανατη Γορτυνια του Νομου Αρκαδιας 
και χερομαι παρα πολυ ομως γι' αυτο..




2. Πώς προκύπτει το τραγούδι στη ζωή σου;


Επειδή οπως λενε καλλιτεχνης γεννιεσαι δεν γινεσαι.... 
Απο τα πολυ παιδικα μου χρονια με θυμαμαι να τραγουδαω.... 
Αν και μεγαλωνοντας εχω ασχοληθει 
και με αλλες δουλειες για την επιβιωση... 
Και παλι καμαρωνω για αυτο...


3. Πόσο «μαγική» είναι η δύναμη του καλλιτέχνη 
να μεταφέρει συναισθήματα;


Απο οτι καταλαβαινεις και ξερουμε ο περισσοτερος κοσμος.... 
Εμεις οι ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ειμαστε οι γιατροι της ψυχης...


4. Τι καινούργιο ετοιμάζεις αυτό τον καιρό;


Σε λιγες μερες κυκλοφορει απο την REAL MUSIC το καινουργιο μου τραγουδι 
πολυ μοντερνο μπορω να πω και ανεβαστικο..  
Και ελπιζω να το αγαπησετε και να το στηριξετε ολος ο κοσμος...


5. Εκτός με το τραγούδι, 
ασχολείσαι και με κάτι άλλο;

Εκτος του οτι ειμαι ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ στο τραγουδι.... 
Ειμαι διπλωματουχος μαγειρας.... 
Και επισης χειροτεχνης παραγωγος κοσμηματων...




6. Μελλοντικά σχέδια; 


Εγω εχω μαθει να ζω το σημερα.... 
Τα μελλοντικα σχεδια του καθενος τα ξερει μονο ο θεος...  
Γι αυτο λοιπον πανω απο ολα υγεια και βλεπουμε.




7. Τι ρόλο παίζει η αγάπη του κοινού
 στην ψυχολογία ενός καλλιτέχνη;


Μαρω μου η αγαπη του κοινου 
ειναι το πιο σημαντικο πραγμα για εναν καλλιτεχνη.... 
Αλλα γενικοτερα πλεον εχει μαθει να βλεπει και οχι να ακουει.... 
Και να στηριζει λαθος ατομα.... 
Ας μην αναφερθω περαιτερω γιατι θα μιλαμε αρκετες ωρες....



8. Έχεις κάνει λάθος επιλογές, 
έχεις μετανιώσει για κάποιες;



Οι λαθος επιλογες μου ηταν οτι βοηθησα πολυ κοσμο στη δουλεια μου 
και εκτος κι εγω πλεον ειμε παντα στην απεξω.... 
Μου αρκει ομως που τα εχω καλα εγω με τον εαυτο μου.... 
Ας ειναι ολοι τους καλα....!!


9. Με ποιούς έχεις συνεργαστεί; 



Με οσους ηθελα και γουσταρα και γουσταρω.... 
Εχω συνεργαστει και συνεργαζομαι.... 
Για τους υπολοιπους αδιαφορω.



10. Υπήρξαν άνθρωποι που σε στήριξαν;


Καλη ερωτηση...  Παμε λοιπον...  
Η πρωτη βοηθεια που πηρα ηταν 
απο το μεγαλο στιχουργο ΔΗΜΗΤΡΗ ΒΑΡΣΑΜΙΔΗ 
που ηταν η αρχη της δισκογραφικης μου αρχης 
και τον ευχαριστω για αυτο....
και η αλλη βοηθεια ας το πω ετσι... 
Θυμαμαι ημουν σε μια δουλεια και με αλλα γνωστα ονοματα 
(κομπλεξικους ομως)  
που δεν αφηνουν ανθρωπο να πιασει μικροφωνο... 
Και πηρε το μερος μου η ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΦΙΛΙΩ ΠΥΡΓΑΚΗ 
που τη λατρευω εδω και 30 χρονια
θα το θυμαμαι οσο ζω... Γιατι ειναι πολυ μαγκας.


11. Εμφανίζεσαι κάπου;



Αυτη τη στιγμη δεν εμφανιζομαι καπου.... 
Και ο λογος ειναι οτι δεν εχω μεγαλη γλωσσα.... 
Και δεν ξερω να γλειφω.....
οποιος με θελει ξερει που θα με βρει.




12. Με ποιούς θα ήθελες να συνεργαστείς;


Δεν εχω προβλημα να συνεργαστω με οποιουσδηποτε.... 
Αλλα δεν υπαρχει πλεον συναδελφικη αλλυλεγγυη.... 
Και το βασικοτερο και σημαντικοτερο ΑΝΘΡΩΠΙΑ...  
Οποτε δεν μου λεει κατι αυτο.




Μια κουβέντα για να κλείσουμε



Η τελευταια μου κουβεντα...  
Ευχαριστω παρα πολυ το σταθμο RADIONOTES 
του φιλου μου του ΜΑΡΙΟΥ....  
ευχαριστω πολυ Μαρω μου κι εσενα.....
και επισης ολο τον κοσμο που με στηριζει..
να ειστε ολοι καλα και οποτε με χρειαστειτε ειμαι εδω!!!