Σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes Magazino News - Όλες οι μεγάλες επιτυχίες παίζονται & διαβάζονται εδώ

Προβολέs Σελίδαs

Πέμπτη 18 Μαΐου 2017

Συνέντευξη || Νίκος Παπαγεωργίου || RADIONOTES.EU MAGAZINO



Το radionotes.eu magazino έχει την τιμή και τη χαρά να φιλοξενεί σήμερα τον κύριο Νίκο Παπαγεωργίου



Ο Μάριος κι εγώ σε καλωσορίζουμε στο blog μας! 



Συνέντευξη στη Μάρω από το radionotes.eu 












1. Νίκο μου, πολύ χαίρομαι που τα λέμε…
Για να σε γνωρίσουμε λίγο καλύτερα, 
θέλεις να μου πεις πως ξεκίνησε η πορεία σου;



Γειά σου Μάρω μου!
Κι εγώ χαίρομαι που τα λέμε 
και σε ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση 
και την φιλοξενία. 
Αρχικά να σου πω πως ο πατέρας μου έπαιζε μπουζούκι 
και αυτό επηρέασε τις λαϊκές καταβολές μου 
καθώς από μικρό παιδάκι από όσο μπορω να θυμάμαι 
τραγουδούσα λαϊκά τραγούδια 
σιγονταροντας έτσι τον πατέρα μου.
Θεωρώ πάντως πως το ταλέντο πάνω στη μουσική 
και το τραγούδι είναι κάτι το έμφυτο και 
όχι κάτι που αποκτάται στην πορεία. 
Επαγγελματικά τραγουδάω τα τελευταία 10 χρόνια.
Επίσης ασχολούμαι 
και με την σύνθεση τραγουδιών 
κάποια εκ των οποίων έχουν τραγουδηθεί 
από συναδέλφους καλλιτέχνες κάτι 
που με χαροποιεί και με τιμά ιδιαίτερα.



2. Θες να μου πεις ένα θετικό στοιχείο του χαρακτήρα σου κι ένα αρνητικό;



Είμαι γενναιόδωρος αλλά και ενθουσιώδης
 και αυτό κάποιες φορές δεν είμαι καλό.



3. Ένιωσες ποτέ κατά τη διάρκεια της καριέρας σου να γίνεσαι «πιόνι» στα χέρια άλλων;


Ευτυχώς όσα χρόνια ασχολούμαι 
με το τραγούδι δεν έγινα ποτέ 
και ούτε πρόκειται να γίνω πιόνι 
κανενός. 
Προσπαθώ να έχω έναν συγκροτημένο 
και ακέραιο χαρακτήρα 
έτσι ώστε να είναι δύσκολο κάποιος να 
μπορέσει να με εκμεταλλευτεί 
και να με ''χρησιμοποιήσει''.
Αυτή βέβαια ή αρνηση στην δουλειά μας 
ενέχει πάντα τον κίνδυνο να πληρώσεις ένα τίμημα 
το οποίο όμως δεν με αφορά. 
Γι'αυτό αποφεύγω να κάνω 
δημόσιες σχέσεις με ημερομηνία λήξης.
Προτιμώ λίγες και σταθερές 
που βασίζονται στον αλληλοσεβασμό 
και έχουν αντοχή στον χρόνο.



4. Ποιά είναι η μέχρι τώρα πορεία σου στο τραγούδι;



Στα χρόνια της ενασχόλησης μου με το τραγούδι
 έχω λάβει αρκετές εμπειρίες που είναι εμπειρίες ζωής 
και εφόδια για να χτίσω πάνω σε αυτά 
με αργά αλλά σταθερά βήματα και αυτό είναι το πιο 
σημαντικό.
Επίσης έχω γνωρίσει σημαντικούς ανθρώπους 
της εγχώριας μουσικής σκηνής,ο καθένας με την 
δική του σημαντική ιστορία και προσφορά.
Κάθε πορεία έχει και μια εντελέχεια μέσα της οπότε πάντα 
καταλήγει κάπου.
Θα αφήσω το χρόνο λοιπόν να κυλήσει 
συνεχίζοντας αυτό που αγαπώ με συνέπεια και 
υπεύθυνότητα και ελπίζω το ταξίδι μου αυτό 
να έχει έναν όμορφό τελικό προορισμό.


5. Πές μου για το καιvούργιο σου τραγούδι..



Το νέο μου τραγούδι εχει κυκλοφορησει 
εδώ και λίγες μέρες και έχει τον τίτλο 
σε στίχους Αλέξανδρου Ελευθεριάδη 
και μουσική Βασίλη Δαραμούσκα.
Δύο αξιόλογοι και καταξιωμένοι 
δημιουργοί με τους οποίους οι μουσικοί δρόμοι μας 
συναντώνται για τρίτη φορά μετά το ''Σε προκαλώ'' 
και το ''Θα με ζητάς'' 
δύο τραγούδια τα οποία αγαπήθηκαν ιδιαίτερα από το κόσμο.


6. Σκέφτεσαι το επόμενο σου βήμα; 
Ποια θα είναι η επόμενή σου κίνηση;


Σαν άνθρωπος σκέφτομαι εκ φύσεως 
το τώρα και προσπαθώ βάσει αυτού 
να χτίζω το μέλλον αποφεύγοντας 
λάθη του παρελθόντος.
Σημασία έχει να ερμηνεύουμε 
με τον σωστό τρόπο 
την κάθε εποχή που ζούμε και
αποκωδικοποιώντας την να την κάνουμε 
να λειτουργεί προς όφελος μας σε κάθε περίπτωση.


7. Νιώθεις ικανοποιημένος μ’ αυτά που έχεις πετύχει μέχρι σήμερα;

Νοιώθω ικανοποιημένος 
καθώς συνεχίζω να κάνω πράξη το όνειρο μου,
αυτο που με εκφράζει και για μένα 
είναι τρόπος ζωής.
Το να εξωτερικεύω  όλα όσα νιώθω τραγουδώντας 
και να επικοινωνώ με τις ψυχές των 
ανθρώπων μέσα από τα τραγούδια μου 
και τις live εμφανίσεις μου.



8. Μια κουβέντα για να κλείσουμε;


θα ευχηθώ υγεία για όλο τον κόσμο και αγάπη.
Πολύ αγάπη για τον 
συνάνθρωπο μας 
ώστε έτσι να μπορέσουμε να ορθοποδήσουμε,
να ξαναβρούμε το χαμόγελο μας και να 
ξεπεράσουμε τα προβλήματα της καθημερινότητας.



"ΕΡΩΤΑΣ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟΣ" ||ΝΕΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ||

Καλοτάξιδο!