Σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes Magazino News - Όλες οι μεγάλες επιτυχίες παίζονται & διαβάζονται εδώ

Προβολέs Σελίδαs

Παρασκευή 5 Μαΐου 2017

Συνέντευξη || Νικόλας Χατζόπουλος || RadioNotes Magazino



Η μεγάλη του ανησυχία για την μουσική 
τον έκανε να ασχοληθεί 
και με άλλα μουσικά όργανα 
όπως μπάσσο, λαούτο, μπουζούκι.
Αυτό όμως πού στιγμάτισε την ζωή 
και την καριέρα του ήταν το βιολί.









Μάθετε για το Νικόλα Χατζόπουλο
μέσα από την όμορφη συνέντευξη που
μας παραχώρησε!




Συνέντευξη στη Μάρω από το RadioNotes:



1. Παίζεις βιολί.

Με παραπέμπει σε νησί,
 
από πού είσαι και πώς ξεκίνησες;


ΕΙΜΑΙ ΝΗΣΙΩΤΗΣ, 
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΝΑΞΟ 
ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΜΟΥ ΚΑΤΑΒΟΛΕΣ 
ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ 
ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ....
8 ΧΡΟΝΩΝ ΠΑΙΡΝΩ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ 
ΚΑΙ ΣΤΑ 12 ΠΑΙΡΝΩ ΤΟ ΧΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ, 
ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΜΑΝΩΛΗ..






2. Ποιά ήταν η πρώτη σου επαφή 

με τον κόσμο και πώς αισθάνθηκες;



Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΗΤΑΝ ΦΟΒΕΡΗ 
ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΠΟΒΑΛΩ ΟΛΕΣ ΜΟΥ ΤΙΣ ΝΤΡΟΠΕΣ 
ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΘΩ ΥΠΕΥΘΥΝΑ 
ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ...






3. Ερχόμενος στην Αθήνα, 

αισθάνθηκες 

να εκπληρώνονται τα όνειρά σου;



ΗΡΘΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΣΤΑ 18 ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ 
ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΩ ΣΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ ΜΟΣΧΟΥ 
ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΝΑ ΔΙΕΥΡΗΝΩ ΤΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΜΟΥ ΑΚΟΥΣΜΑΤΑ, 
ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΓΚΡΟΥΠ 
ΕΙΧΕ ΠΕΡΙΕΛΑΒΕΙ ΣΤΟ ΡΕΠΕΡΤΟΡΙΟ ΤΟΥ, 
ΟΛΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΙΔΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ.





4. Τι απήχηση έχει η νησιώτικη μουσική 
στον κόσμο;


ΤΟ ΝΗΣΙΩΤΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ 
ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, 
ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΘΥΜΟ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΚΟ...
ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΨΗΛΑ 
ΣΤΙΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ....







5. Πόσο ευτυχισμένος είσαι 

μ' αυτή σου την ενασχόληση;


ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΙΜΕΝΟΣ 
ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΧΟΜΠΥ ΜΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ...








6. Υπάρχει κάποιο ανεκπλήρωτο 
όνειρό σου ακόμα;


ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΟΥ ΕΚΠΛΗΡΩΘΕΙ 
ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΓΙ ΑΥΤΟ 
ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΩ 
Ο,ΤΙ ΟΜΟΡΦΟ ΜΟΥ ΦΕΡΕΙ Η ΖΩΗ....








7. Με ποιούς έχεις συνεργαστεί;


ΕΧΩ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ....
ΕΔΩΣΑ, ΜΑ ΚΑΙ ΠΗΡΑ.....ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ, ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ.....







8. Τι σκέφτεσαι να κάνεις από δω και πέρα;


ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΚΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ 
ΝΑ ΠΑΙΖΩ ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΩ...






9. Αν θέλει κάποιος να σε ακούσει 

πού σε βρίσκει;



ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 
ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΜΟΥ 
ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.....
ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΕ ΒΡΕΙ......
ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ 6932421043






Καλή επιτυχία ό,τι κι αν κάνεις 

και μια ευχή 

για τους αναγνώστες 

του RadioNotes 



ΜΑΡΩ ΚΑΙ ΜΑΡΙΕ 
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ!
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ Ο,ΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ 
ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ Ο,ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ!!!







Η σελίδα του Νικόλα Χατζόπουλου στο facebook 
Το κανάλι του στο YouTube