Σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes Magazino News - Όλες οι μεγάλες επιτυχίες παίζονται & διαβάζονται εδώ

Προβολέs Σελίδαs

Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2017

Συνέντευξη || Χρήστος Σαρλάνης || RADIONOTES.EU MAGAZINO



Τον Χρήστο Σαρλάνη τον έχουμε γνωρίσει από τις επιτυχίες του
και άλλες επιτυχίες που τραγουδήθηκαν, 
χορεύτηκαν και αγαπήθηκαν από τον κόσμο.
Ο αγαπημένος μας  Χρήστος Σαρλάνης
επιστρέφει με το νέο τραγούδι
Στίχοι: Χριστίνα Καλαμπούκα
Μουσική: Γιάννης Φακίρης- Χρήστος Σαρλάνης

Μάθετε για αυτόν μέσα από την πολύ όμορφη συνέντευξη
που μας παραχώρησε για το
radionotes.eu magazino 
στη Μάρω από το radionotes.eu !

Ο Μάριος κι εγώ σε καλωσορίζουμε στο blog μας ! 








1. Σε τι φάση της ζωής σας σας πετυχαίνουμε;


Δύο χρόνια δεν δούλεψα καθόλου γιατί με κούρασε ή μιζέρια που υπάρχει παντού...
σε όλες τις δουλειές πιστεύω.
Τωρα ετοιμαζω κάποια τραγούδια γιατί μέσα από αυτά εκφραζομαι πάντα. 
Το πρώτο τραγούδι που θα ανέβει έχει τίτλο...Να η πόρτα... 
στίχοι: Χριστίνα Καλαμπουκα.. μουσική: Γιάννη Φακίρη...
ο οποίος έχει γράψει τα περισσότερα τραγούδια μου και τον υπέρ ευχαριστώ.



2. Ποια ήταν τα πρώτα σας μουσικά ακούσματα;

Μεγαλωσα μέσα σε μία οικογένεια που άκουγαν νησιώτικα και λαϊκά...
Καταγωγή από Κάρυστο




3. Αν γυρίζατε το χρόνο πίσω, 
πόσα πράγματα θα επιλέγατε να κάνετε διαφορετικά;
Υπάρχει κάποιος τομέας, 
με τον οποίο δεν έχετε ασχοληθεί και θα σας ενδιέφερε; 



Το μόνο που θα αλλαζα είναι να εμένα πιο πολύ για δουλειά στην Αθήνα. 
Έχω δουλέψει πολύ στην επαρχία...σε όλους τους νόμους. 
Ίσως είχα κάνει περισσότερα πράγματα...ίσως..
Εκτός από το τραγούδι, 
δεν θα μπορούσα να ασχοληθω με τίποτα άλλο πιστεύω...


4. Ποια είναι τα επόμενα επαγγελματικά σας σχέδια;

Σχεδια δεν μπορείς να κάνεις πολλά 
λόγω της άσχημης οικονομικής κατάστασης που βρίσκεται ή χώρα. 
Εγώ ετοιμαζω με πολύ αγάπη τα καινούρια μου τραγούδια και βλέπουμε...



5. Πες μου τρία πράγματα που σε αντιπροσωπεύουν.


Η αλήθεια ή ειλικρίνεια και ο σεβασμός προς όλους.


6. Σε ένα παιδί που ονειρό του είναι να γίνει επαγγελματίας τραγουδιστής, 
τι συμβουλές έχεις να του δώσεις;



Oι μόνες συμβουλές που έχω να δώσω αν και δεν υπάρχει συνταγή...
για να κάνεις επιτυχία είναι:
Να έχει κάποιος υπομονή 
και πολύ δουλειά πάνω στο να καλλιεργήσει τη φωνή του...
Μην νομίζουν ότι γίνονται όλα γρήγορα και από μόνα τους....
θέλει πολλη προσπάθεια...


7. Μια κουβέντα για να κλείσουμε την συζήτησή μας.

Θέλω να ευχαριστώ εσένα Μάρω μου και τον Μάριο Γεωργίου (RadioNotes.eu) 
αλλά και όλους όσους με έχουν βοηθήσει και είναι δίπλα μου....
όλους τους συντελεστές των τραγουδιών μου.... 
Ευχαριστώ....
Nα είστε όλοι σας καλά.