Σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes Magazino News - Όλες οι μεγάλες επιτυχίες παίζονται & διαβάζονται εδώ

Προβολέs Σελίδαs

Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2017

Συνεντευξη | Βασίλης Ανεμογιός | RadioNotes Magazino






Βασίλης Ανεμογιός: «Στα δύσκολα να είσαι δυνατός 
και να αγωνίζεσαι με αξιοπρέπεια μέχρι να αγγίξεις τα όνειρά σου, 
χωρίς να ξεχάσεις ποτέ, 
ποιοι σε στήριξαν πραγματικά στη πορεία αλλά και στη ζωή σου».


Συνέντευξη στην Μάρω:
Ο Βασίλης Ανεμογιός, 
ο γνωστός πλέον τραγουδοποιός της νέας γενιάς, 
κυκλοφόρησε τη νέα του δισκογραφική δουλειά 
από το ψηφιακό δίκτυο της HEAVEN και μας μιλάει για όλα! 
Τον γνωρίσαμε κάπου το καλοκαίρι του 2008, 
όπου συστήθηκε και δισκογραφικά στο κοινό 
με το 1ο του επίσημο cd single 
που είχε τον τίτλο «Με το στόμα γεμάτο φιλιά»  
και περιέχει 5 τραγούδια (με 3 δικές του δημιουργίες. 
Με αυτή τη δισκογραφική δουλειά 
ήρθε σε πρώτη γνωριμία με το ελληνικό κοινό, 
με τη 1η πανελλαδική διασκευή, 
που έκανε ο Ηλίας Πανταζόπουλος, 
της μεγάλης επιτυχίας 
που έχει πρωτοερμηνεύσει ο Λεωνίδας Βελής 
«Με το στόμα γεμάτο φιλιά» 
 σε μουσική Χρήστου Νικολόπουλου 
και στίχους Λευτέρη Παπαδόπουλου. 
Στο 1ο του cd single συνεργάστηκε επίσης 
με τους δημιουργούς Χρήστο Παπαδόπουλο, 
Δημήτρη Αναστασόπουλο 
και τον αείμνυστο Βαγγέλη Κουζέλη. 
Τέσσερα  χρόνια μετά, 
επανήλθε στα δισκογραφικά δρώμενα 
με τη 2η επίσημη δισκογραφική του δουλειά 
το cd single «Με πας», 
που περιέχει 6 τραγούδια (με 2 δικές του δημιουργίες), 
εκ των οποίων το ομότιτλο «Με πας» 
σε μουσική Κώστα Μποσνάκη 
και στίχους Στάθη Κοτονιά. 
Στο 2ο του αυτό cd single συνεργάστηκε επίσης 
με τους δημιουργούς Σταμάτη Σαλέα, 
Δημήτρη Λιάκο, 
Ηλία Δημητριάδη, Ρένα Καμάρη και Ντιάνα Τζοβόλου. 
Η 3η του επίσημη δισκογραφική δουλειά ήρθε το 2014 
και είναι το cd single «Μη μ’αγγίζεις» σε μουσική Άκη Μελή 
και στίχους Ντιάνας Τζοβόλου 
τραγούδι που  ξεπερνάει τις 134.000 διαδικτυακές προβολές στο youtube. 
Το 2015 τέλος πραγματοποίησε τη 4η δισκογροραφική του
 δουλειά  με την Remix version της επιτυχίας του «Με Πας», 
η οποία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τον ράπερ Patro 
(Κώστα Χριστοφορίδη) και τον Dj Τάσο Μάλλιο 
και καταγράφει μέχρι και σήμερα σημαντικά ανοδική πορεία, 
έχοντας ξεπεράσει τις 135.000 διαδικτυακές επισκέψεις  στο youtube 
και παίζοντας σε ραδιόφωνα και κλαμπ όλης της χώρας…

Μάθετε για εκείνον, όλα όσα θέλετε να μάθετε, 
σε μια εκπληκτική συνέντευξη καρδιάς, 
στο Radionotes Magazino και την Μάρω!


Κυκλοφόρησες πριν 2 ημέρες καινούργιο τραγούδι με τίτλο «Φως μου ήλιε μου εσύ». 
Μίλησε μου για αυτή την δουλειά.


Μάρω μου καταρχάς θα ήθελα να σε ευχαριστήσω θερμά για τη συνέντευξή μας 
καθώς και το Radionotes Magazino και το φίλο μου Μάριο Γεωργίου για την αγάπη 
και τη στήριξή του όλα αυτά τα χρόνια που πορεύομαι δισκογραφικά. 
Η ΝΕΑ μου δισκογραφική δουλειά 
κυκλοφόρησε επίσημα στις 10 Φεβρουαρίου 
σε φηφιακή διανομή από το δίκτυο της HEAVEN 
με τίτλο «Φως μου ήλιε μου εσύ». Σε στίχους Ανδρέα Κίκα 
και μουσική που συνυπογράφουμε εγώ και ο Ανδρέας.  
Αυτό το κομμάτι είναι αυτό που θεωρώ ότι μου έλειπε 
για να μπορέσω να κάνω το επόμενο βήμα. 
Πρόκειται για ένα φουλ ανεβαστικό τραγούδι, 
που πιστεύουμε ότι θα παρασύρει στους ρυθμούς του τη νεολαία 
και όχι μόνο. 
Το δουλεύαμε με τον Ανδρέα κοντά στον ένα χρόνο 
και περίμενα τη κατάλληλη στιγμή για να το κυκλοφορήσω. 
Ευχαριστώ θερμά τον Γεράσιμο Μαριάτο (14 Music), 
που μου έδωσε την ευκαιρία να κυκλοφορήσει το τραγούδι 
στο ψηφιακό δίκτυο της Heaven. 
Τους φίλους-συνεργάτες μου, 
Ανδρέα Κίκα που συνυπογράφουμε το κομμάτι 
& Γιάννη Θάνο 
για την ενορχήστρωση-παραγωγή STUDIO Ηχόμετρο. 
Τους συντελεστές του Artwork φίλους-συνεργάτες 
Κωνσταντίνο Δανίκα, Παναγιώτη Λυμπερόπουλο, Μαρία Βογιατζή 
και το φίλο-συνεργάτη μου Κυπριανό & την Inside Out Music Web Promotion.


Πως προέκυψε η μουσική στη ζωή σου; Από την οικογένεια ή από κάπου αλλού;
Η μουσική προέκυψε  σε ηλικία 5 ετών, 
όταν με ένα ψεύτικο κιθαρόνι τραγουδούσα τα «Παραπονεμένα λόγια»  
που ερμηνεύει ο Γιώργος Νταλάρας 
και διαφαινόταν από μικρός ότι έχω μια κλίση προς τη μουσική κ το τραγούδι. 
Η μητέρα μου πάντως έκανε καριέρα σαν ηθοποιός 
με το όνομα Κλεοπάτρα Ρώτα, υπήρξε συνπρωταγωνίστρια 
του Βοσκόπουλου στη  ταινία «Ο Αριστείδης και τα κορίτσια του» 
αλλά και πρωταγωνίστρια του σκηνοθέτη Νίκου Κούνδουρου.


Πότε μπαίνεις για πρώτη φορά στη δισκογραφία με ποιο δίσκο και πως έγινε όλο αυτό;
Στη δισκογραφία μπήκα το 2008 με το cd single «Με το στόμα γεμάτο φιλιά». 
Ήταν η περίοδος που συνεργαζόμουν με τον Λάμπρο Κωνσταντάρα σαν παραγωγό μου 
και σκεφτήκαμε να κάνουμε αυτό το πασίγνωστο τραγούδι 1η πανελλαδική επανεκτέλεση.  
Το Remix ανέλαβε ο Ηλίας Πανταζόπουλος γνωστός Dj στην Αθήνα 
και ήταν μια δισκογραφική δουλειά που με έφερε σε πρώτη γνωριμία 
με πολλούς ραδιοφωνικούς παραγωγούς και όχι μόνο, 
με τους οποίους έχω χτίσει όλα αυτά τα χρόνια μια εξαιρετική διαπροσωπική σχέση.


Τι θυμάσαι από τις μέχρι τώρα συνεργασίες σου; Υπάρχει κάποια που δεν θα ξεχάσεις ποτέ; 
Από το 2001 που ξεκίνησα να εμφανίζομαι σε πίστες νυκτερινών μαγαζιών, 
έχω συνεργαστεί κοντά στα 30 μεγάλα ονόματα του χώρου. 
Ενδεικτικά θα σου αναφέρω τους Σταμάτη Γονίδη, Νίκο Οικονομόπουλο, 
Πάνο Κιάμο, Χρήστο Χολίδη, Φανή Δρακοπούλου, Αμαρυλλής, 
Γιώργο Αλκαίο, Βαλάντη, Άντζη Σαμίου, Χρήστο Αντωνιάδη, 
Χριστίνα Μαραγκόζη, Ανέστη Μαντά, Σαμπρίνα, 
Ειρήνη Μερκούρη, Χρήστο Πάζη, Ελένη Καρουσάκη κτλ... 
Πίστεψέ με κάθε μία από αυτές τις συνεργασίες ήταν ξεχωριστή 
και θα τις θυμάμαι όλες τοποθετώντας τις σε ξεχωριστό μέρος στη καρδιά μου.


Ποιος ήταν αυτός που σε ανακάλυψε για να μπείς πιο ενεργά στο λαικό τραγούδι;
Είναι αλήθεια πως δεν περίμενα να με ανακαλύψει κάποιος. 
Ξεκίνησα να μαθαίνω μουσική σε ηλικία 10 ετών 
και να εμφανίζομαι τραγουδώντας και παίζοντας κιθάρα σε μαγαζιά από τα 14 μου. 
Πλέον μετράω 22 ολόκληρα χρόνια στο χώρο. 
Είχα αποφασίσει να αγωνιστώ, 
να χτίσω κ να παλέψω μέχρι να φτάσω στο μεγάλο στόχο της αναγνωρισιμότητας.  
Ήταν ένας αγώνας μοναχικός αλλά μπορώ να πω με βεβαιότητα, 
ότι έλαβα και λαμβάνω σημαντικής στήριξης από πάρα πολλούς ανθρώπους 
που πιστεύουν σε μένα και σαν καλλιτέχνη αλλά και σαν άνθρωπο.


Τι θα άλλαζες αν σου δινόταν η ευκαιρία να γυρίσεις τον χρόνο πίσω;
Θα άλλαζα συμπεριφορές  που έχω λάβει στη ζωή μου 
αλλά με κάνανε σοφότερο σαν άνθρωπο. 
Γενικότερα με την αγνωμοσύνη 
κ την αχαριστεία έχω ένα θέμα. 
Τα απορρίπτω κ τα αφήνω πίσω μου. 
Από την άλλη όμως όλα αυτά σε ωριμάζουν 
και σου μαθαίνουν να κάνεις καλύτερες επιλογές στη ζωή σου!


Έχεις κάποιον άνθρωπο σαν πρότυπό σου;
Πρότυπο για μένα είναι η μητέρα μου και ο πατέρας μου. 
Είναι δύο άνθρωποι 47 χρόνια παντρεμένοι, 
που με έχουν στηρίξει στα πάντα 
και ειδικά στη καλλιτεχνική μου προσπάθεια. 
Άνθρωποι που δεν υπήρξαν πλούσιοι στη τσέπη, 
αλλά είναι ιδιαίτερα πλούσιοι στη ψυχή κ τις αρχές τους. 


Μια ευχή για να κλείσουμε τη σημερινή μας κουβέντα;
Εύχομαι σε όλους να έχουνε τη πολύτιμη υγεία τους 
και να μη ξεχνάνε 
το πόσο σημαντικό είναι το χαμόγελο στο πρόσωπο 
αλλά και στη καρδιά τους. 
Με θετική ενέργεια κ πίστη στον εαυτό μας και στο Θεό, 
όλα μπορούν να πραγματοποιηθούν!


Ευχαριστώ για ακόμη μια φορά και εσένα Μάρω και το Μάριο για αυτή μας τη συνέντευξη και σας εύχομαι τα καλύτερα!