Σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes Magazino News - Όλες οι μεγάλες επιτυχίες παίζονται & διαβάζονται εδώ

Προβολέs Σελίδαs

Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2017

Συνέντευξη | Γιάννης Ζήνας | RadioNotes Magazino



Ο Γιάννης Ζήνας κατάγεται από τα Ιωάννινα 
και ασχολείται με τη μουσική από μικρή ηλικία, 
παίζοντας αρχικά κιθάρα σε μικρά μουσικά σχήματα, 
και ύστερα σαν pop τραγουδιστής 
 πάντα όμως το ενδιαφέρον του προσανατολιζόταν 
προς το λαϊκό τραγούδι.

Ως λαϊκός τραγουδιστής 
εργάστηκε σε λαϊκά κέντρα στην Αθήνα 
και την επαρχία από το 1986 έως το 2006, 
μια εικοσαετής πορεία 
κατά τη διάρκεια της οποίας 
συνεργάστηκε με σπουδαίους καλλιτέχνες, 
όπως η αείμνηστη Σωτηρία Μπέλλου, η Χαρούλα Λαμπράκη, 
ο Γιάννης Βασιλείου, 
η Ρίτα Σακελαρίου, ο Βασίλης Τερλέγκας, 
ο Βασίλης Σαλέας, ο Γιώργος Μαζωνάκης και πολλοί άλλοι.





Ευχαριστούμε πολύ για την συνέντευξη που μας παραχώρησε!



Συνέτευξη στη Μάρω:




1. Γιάννη μου, διαβάζοντας και μαθαίνοντας για σένα, 
έμαθα ότι ασχολήθηκες με την pop μουσική,
το νεαρό της ηλικίας τότε να υποθέσω σε οδήγησε εκεί;



Εχεις δικιο αλλα οχι μονο το νεαρο της ηλικιας μου 
αλλα και το ρευμα της εποχης.




2. Κατάγεσαι από τα Ιωάννινα, 
πότε έρχεσαι στην Αθήνα;


Η καταγωγη μου ειναι απο τα Ιωαννινα 
ομως ειμαι γεννημενος και μεγαλωμενος Αθηνα .




3. Συνάντησες δυσκολίες στην καλλιτεχνική σου πορεία;


Ο δρομος δεν ειναι στρωμενος με ροδοπεταλα 
αλλα οταν αγαπας κατι τα παραβλεπεις ολα .




4. Πότε γυρίζεις μόνιμα στην Αθήνα;


Παντα ημουν Αθηνα ελειψα μονο για μια τριετια .




5. Αν σου δινόταν η ευκαιρία να αλλάξεις κάτι 
στη μέχρι τώρα πορεία σου, 
τι θα ήταν αυτό;


Δεν εχω μετανοιωσει σχεδον για τιποτα 
ισως το μονο που θα επρεπε να εχω κανει πιο νωρις 
ειναι η δισκογραφια.



6. Ξέρω ότι τα τραγούδια σου τα γράφεις εσύ, 
θα συνεργαζόσουν ποτέ με άλλο στιχουργό;




Δεν υπηρξα ποτε εγωιστης στη ζωη μου 
και φυσικα ειμαι ανοιχτος για οποιαδηποτε αλλη συνεργασια 
ειτε με στιχουργο ειτε με συνθετη .



7. Ποιά είναι η πορεία σου στη δισκογραφία;


Ανηκω στην Sin music της Final touch του Μιλτου Καρατζα,
η συνεργασια μας ειναι σχετικα προσφατη η γνωριμια μας 
ομως πιο παλια εχω κυκλοφορησει για αρχη 
και προχωραει αρκετα καλα .



8. Τι σχεδιάζεις για το μέλλον; 
Υπαρχει κάτι στα "σκαριά";


Βρισκομαι ηδη στο στουντιο για μια νεα κυκλοφορια 
και για τις ζωντανες εμφανισεις μου 
ειμαι στο σταδιο των συζητησεων.



Μια κουβέντα για να κλείσουμε τη συνέντευξή μας.

Ευχομαι σε σενα Μαρω, τον Μάριο Γεωργίου (RadioNotes),
στους ακροατες και τους αναγνώστες σας
και σε ολο τον κοσμο αισιοδοξια και πολυ χαμογελο.