Σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes Magazino News - Όλες οι μεγάλες επιτυχίες παίζονται & διαβάζονται εδώ

Προβολέs Σελίδαs

Παρασκευή 13 Μαρτίου 2020

Συνέντευξη || Γιάννης Τάσσιος || RADIONOTES.EU MAGAZINO



Το radionotes.eu magazino έχει την τιμή και την χαρά να φιλοξενεί σήμερα τον κύριο Γιάννη Τάσσιο.


Ο Μάριος κι εγώ σε καλωσορίζουμε στο blog μας ! 





Συνέντευξη στη Μάρω από το RadioNotes.eu









1. Έχετε κάνει πολύ σημαντικές συνεργασίες όλα αυτά τα χρόνια. Κοιτώντας πίσω, νιώθετε περήφανος για αυτές;




Ναι νιώθω περήφανος για τις συνεργασίες που έχω κάνει, έχω συνεργαστεί με παρά πολλούς καλλιτέχνες.




2. Πώς ξεκίνησε το 2020 για εσάς;



Το 2020 ξεκίνησε με τις καλύτερες προϋποθέσεις για μένα με καινούργιες συνεργασίες και δισκογραφικά και σε συνεργασία με άλλους καλλιτέχνες.




3. Πόσο έχει αλλάξει ο Γιάννης Τάσσιος μέχρι σήμερα δισκογραφικά αλλά και ως καλλιτέχνης;




Θέλω να πιστεύω ότι ειμαι σε πολύ καλή φάση δημιουργίας αυτόν τον καιρό και θεωρώ ότι έχω ωριμάσει αρκετά για να μπορέσω να έχω όσο καλύτερα τραγούδια.





4. Πρόσφατα κυκλοφόρησαν το "Θυμώνω" και το "Σπάω". Θέλετε να μου πείτε δυο λόγια για αυτά τα τραγούδια;



Είναι 2 τραγούδια που αγαπώ πολύ και είμαι πολύ χαρούμενος που τα τραγούδησα σε στίχους και μουσική του αγαπημένου μου Βασίλη Δήμα σε ενορχήστρωση παραγωγή του Ανδρέα Γιατράκου.




5. Πού μπορεί να σας απολαύσει ο κόσμος; Εμφανίζεστε κάπου;




Μολις ολοκλήρωσα τις εμφανίσεις μου στις 3 γεφυρες live stage με Ζαφείρη Μελλα και Χαρά Βέρρα θα σας ενημερώσω για τις επόμενες εμφανίσεις μου.





6.  Το ταλέντο και η ποιότητα φωνής είναι βασικές προϋποθέσεις για να ασχοληθεί κάποιος επαγγελματικά με το τραγούδι. Ωστόσο, κατά τη γνώμη σας, υπάρχει και κάποιο άλλο "μαγικό" συστατικό;




Η δική μου απόψη είναι ότι χρειάζεται ταλέντο για αυτό αλλά δεν φτάνει μόνο αυτό χρειάζονται πολλά πράγματα να γίνουν μαζί για να μπορέσει ένας καλλιτέχνης να γίνει γνωστός και να κάνει καριέρα.




7. Τι εξακολουθεί να σας γοητεύει στις μέρες μας;



Με γοητεύει πάντα η ειλικρίνεια και η καλοσύνη στους ανθρώπους!





Πριν σας αποδεσμεύσω και αφού σας ευχαριστήσω για την όμορφη αυτή συνέντευξη θα ήθελα να μας δώσετε μια ευχή για το Radio Notes και το Radio Notes Magazino.





Εύχομαι πάντα επιτυχίες και υψηλή ακροαματικότητα και πάνω από όλα υγεία! Σας ευχαριστώ για την φιλοξενία Μάρω και Μάριε!



Όλα τα τραγούδια του κύριου Γιάννη Τάσσιου ακούγονται εδώ, στο Radio NotesEu