Σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes Magazino News - Όλες οι μεγάλες επιτυχίες παίζονται & διαβάζονται εδώ

Προβολέs Σελίδαs

Κυριακή 1 Μαρτίου 2020

Συνέντευξη || Τζον Τίκης || RadioNotes Magazino



Το RadioNotes Magazino έχει την τιμή και την χαρά να φιλοξενεί σήμερα τον κύριο Τζον Τίκης, το θρύλο της δεκαετίας του '70 και όχι μόνο!


Ο Μάριος κι εγώ σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes.EU Magazino! 




Συνέντευξη στη Μάρω από το RadioNotes.eu:



(Η συνέντευξη έγινε τηλεφωνικά)




1. Είσαι ευχαριστημένος από την πορεία σου όλα αυτά τα χρόνια;




Αλίμονο! Θεωρώ τον εαυτό μου ευλογημένο! Φεύγοντας από το Μόλυβο για Αυστραλία δεν πίστευα ποτέ ότι θα γινόμουν είδωλο της Αυστραλίας.




2. Θεωρείς ότι τα χρόνια που ζούμε τώρα δίνουν περισσότερες ευκαιρίες στα νέα παιδιά για καθιέρωση και καριέρα στο τραγούδι;



Ναι, σίγουρα! Αλλά έχουν τελειώσει οι δισκογραφικές εταιρείες. Τότε μετρούσε η φωνή (η καλή φωνή) και τα καλά τραγούδια και να αρέσεις στον κόσμο. Είχα συνδυασμό, οι περισσότεροι βασίζονται στη φωνή τους.



3. Κατά τη διάρκεια της καριέρας σου υπήρξε κάτι που σε φρέναρε;



Η απόφασή μου να έρθω Ελλάδα. Εδώ μετράει κάτι άλλο. Τα ακούσματα είναι πιο λαϊκά.



4. Τι θυμάσαι από την εποχή της ίδρυσης του συγκροτήματος "John Tikis & the playboys"; Ποιοι είναι οι playboys;



Ήταν 4 Ιταλοί συμμαθητές μου από το γυμνάσιο. Πήγαιναν σε τελετές γάμων πλούσιων οικογενειών. Μάλιστα τότε πιτσιρίκια ήμασταν με επέλεξαν γιατί εγώ ήμουν τενόρος και είπα το γνωστό "Αβε Μαρία". Αξέχαστη εποχή! Τότε ξεκίνησα να ντύνομαι και να τραγουδώ σαν τον Έλβις Πρίσλεϊ. Οι δίσκοι μου έγιναν χρυσοί σε 3 μήνες! Επίσης είχα φτιάξει τα "Λεβεντόπαιδα", μια ομάδα από 4 Ελληνόπουλα 18-19 ετών. Έφυγα από το Σίδνεϊ και πήγα στη Μελβούρνη όπου έγραψα ιστορία στο Night Club.



5. Ελεύθερος χρόνος υπάρχει; Πώς τον αξιοποιείς;


Σταμάτησα τη νύχτα πριν από 26 χρόνια. Κάθε χρόνο πραγματοποιώ αρκετές συναυλίες στην Αυστραλία. Έχω δική μου δισκογραφική εταιρία. Γράφω στίχους, μουσική..





Αγαπημένε μου Τζον Τίκη σε ευχαριστώ θερμά για την πολύ όμορφη συζήτησή μας, τιμή μας!





Μάρω μου και Μάριε μου σας ευχαριστώ πολύ για την φιλοξενία στο Radio Notes Magazino! Σας εύχομαι πολλές και σημαντικές επιτυχίες.





Όλα τα τραγούδια του Τζον Τίκης ακούγονται στο Radio Notes.eu