Σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes Magazino News - Όλες οι μεγάλες επιτυχίες παίζονται & διαβάζονται εδώ

Προβολέs Σελίδαs

Τετάρτη 8 Αυγούστου 2018

Συνέντευξη || Γιάννης Κόλλιας || RadioNotes Magazino



Ο Γιάννης Κόλλιας 
είναι αδιαμφισβήτητα
ένας από τους κορυφαίους τραγουδιστές
που επί χρόνια υπηρετεί με σεμνότητα, σοβαρότητα και πάνω από όλα αγάπη το Ελληνικό τραγούδι.




Στο ενεργητικό του 
μετράει πολλές επιτυχίες,
σπουδαίες συνεργασίες 
και συνεχίζει μέχρι σήμερα
να δίνει το παρών 
στο καλό Ελληνικό τραγούδι
και στην καλή 
και ποιοτική 
νυχτερινή διασκέδαση.
Πρόκειται για έναν άνθρωπο με ήθος, 
αξίες, ιδανικά 
που λείπουν από τη σημερινή εποχή.

Απολαύστε τον!





Ο Μάριος κι εγώ σε καλωσορίζουμε στο Radio Notes.eu Magazino! 



ΜΑΡΩ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΑΡΙΕ ΜΟΥ 
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ 
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΘΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!



Πες μας δυο λόγια για σένα. 
Από πού είσαι; 
Πώς ξεκίνησες;



ΕΓΩ ΚΑΤΑΓΟΜΑΙ ΑΠΟ ΜΟΥΣΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ !!! 
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ - ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ... ΣΩΤΗΡΗ ΚΟΛΛΙΑ.... ΕΠΕΙΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ !! Ο ΠΙΟ ΓΝΩΣΤΟΣ ΕΓΙΝΕ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΑΔΕΡΦΟΣ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ;ΘΕΙΟΣ ΜΟΥ ΕΜΕΝΑ Ο ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΛΛΙΑΣ ΕΡΩΤΑ ΜΟΥ ΑΓΙΑΤΡΕΥΤΕ.... ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΑΙΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ ΤΗΣ 10ΕΤΙΑΣ 1970-80..... ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΚΟΤΩΘΗΚΕ ΣΕ ΑΤΥΧΗΜΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΟΥ 1980 
ΣΑΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΑΝΤΕΛΙΔΗ ....







2) Ξέρω ότι σπουδασες τεχνικός αεροσκαφών. 
Ασχολήθηκες με το αντικείμενο;



ΝΑΙ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑ 


ΓΙΑΤΙ ΣΑΝ ΦΑΝΤΑΡΟΣ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑ


ΣΤΗΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΣΤΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ


ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ 


......
ΟΤΑΝ ΑΠΟΛΥΘΗΚΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ


ΝΑ ΜΠΩ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΛΛΑ.......


ΜΕ ΤΡΑΒΗΞΕ Η ΝΥΧΤΑ !!!!!!



3) Κάνεις μια προσπάθεια 
για να κρατήσεις τον παλιό καλό τρόπο διασκέδασης, 
τα μπουζούκια. 
Αποδίδει;


ΧΑΧΑΧΑΧ ΚΑΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ !!! 
ΜΑΡΩ ΜΟΥ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΟΤΙ ΣΕ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΑΘΗΝΑ 5 ΕΚΚ. ΕΧΩ ΜΕΙΝΗ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ !!!!! Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΤΩΝ ΜΟΙΚΑΝΩΝ ΠΟΥ ΛΕΜΕ .....ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΔΕΝ ΣΤΟ ΚΡΥΒΩ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΑΛΕΥΩ ΑΚΟΜΑ ΓΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ...
ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΟ ΔΗΛΑΔΗ !!!!!!



4) Μέσα από τα τραγούδια σου ξεχειλίζει η ντομπροσύνη και η ευθύτητα. 
Πώς είσαι ως άνθρωπος;


ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΠΑΛΑΙΑΣ ΚΟΠΗΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ ! ΠΕΡΑΣΑ ΑΠΟ ΕΠΟΧΕΣ ΠΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΟΥΝ ΝΤΟΜΠΡΟΣ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΣΟΥΝΑ !!!! ΔΙΟΤΙ ΤΟΤΕ ΥΠΗΡΧΕ ΛΟΓΟΣ ΤΙΜΗΣ ΑΚΟΜΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑΡΧΙΑ !!



5) Τριάντα και κάτι χρόνια στο τραγούδι, 
στη νύχτα! Έχεις δει πολλά.. 
Θες να μοιραστείς μαζί μας ένα ευχάριστο 
και ένα άσχημο γεγονός;


ΜΑΡΩ ΜΟΥ  34 ΧΡΟΝΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ 2 ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΑ !!!! ΠΟΛΛΕΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ...... ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΑΜΟΥ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΑΠΟ ΓΑΜΠΡΟΥΣ ΣΕ ΝΥΦΕΣ !!! ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΑΧΕΣ ΜΕ ΠΙΣΤΟΛΙΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ !!



6) Αν είχες ένα μαγικό ραβδί, 
τι θα άλλαζες στον κόσμο;


ΤΗΝ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ! 
ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΧΑΡΙΣΤΕΙΑ...


7) Πώς φαντάζεσαι τον εαυτό σου σε 5 χρόνια;


ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΤΩΡΑ 
ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΝΕΟΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟΣ !!!! 
ΕΠΙΣΕΙΣ ΛΕΩ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΔΙΑΙΤΑ ΝΑ ΑΔΥΝΑΤΙΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΟΜΟΡΦΗΝΩ ΚΙ ΑΛΛΟ ! ΦΤΟΥ ΦΤΟΥ ΦΤΟΥ ΜΟΥ !!! ΜΑΡΙΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ  ΒΕΡΟΝΙΚΑ ΑΑΑ ΜΗΝ ΓΕΛΑΤΕ !!!!




Μια κουβέντα 
για τους αναγνώστες του Radio Notes Magazino





ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΥΓΕΙΑ
ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.
ΕΠΙΣΗΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ 
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΜΕ ΣΤΗΡΙΖΕΙ