Σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes Magazino News - Όλες οι μεγάλες επιτυχίες παίζονται & διαβάζονται εδώ

Προβολέs Σελίδαs

Κυριακή 12 Αυγούστου 2018

Συνέντευξη || Δημήτρης Παρίδης || RadioNotes Magazino



Το RadioNotes Magazino
έχει την τιμή και τη χαρά 
να φιλοξενεί σήμερα τον
Δημήτρη Παρίδη!







Ο Μάριος κι εγώ σε καλωσορίζουμε στο Radio Notes.EU Magazino! 

Συνέντευξη στη Μάρω από το RadioNotes:







Σύμφωνα με τις πληροφορίες 
που έχεις στο προφίλ σου, 
είσαι από την Θεσσαλονίκη. 
Συνειρμικά το μυαλό μου πάει 
στον ΠΑΟΚ. 
Ποιά η σχέση σου με τον 
(συγχωρεμένο ποδοσφαιριστή) 
Δημήτρη Παρίδη; 
Πρόκειται για συνωνυμία;



Καλησπερα, 
η καταγωγή μου ειναι απο Θες/νικη.
Μεγαλωνοντας λοιπον στη πολη οι φιλοι μου 
και ειδικα ενας θειος μου 
με φωναζε Παριδη επειδη του εμοιαζα πολυ 
και στο σωματοτυπο 
αλλα και στο τροπο που επαιζα μπαλα, 
ετσι ολοι οι φιλοι με φωναζανε "Παριδη" 
- ητανε το παρατσουκλι μου,
το κανονικο μου επιθετο ειναι Τριανταφυλλιδης.
Με τον αειμνηστο μεγαλο Δημητρη Παριδη 
γνωριστηκα οταν ηρθε και με ακουσε στο μαγαζι το οποιο δουλευα στις αναμνησεις στο καραμπουρνακι,
ο Παριδης τραγουδουσε και οπως ητανε αναμενομενο 
του εδωσα το μικροφωνο να τραγουδησει,
οταν τον ακουσα του ειπα μεταξυ σοβαρου και αστειου,
"μπορει να εισαι καλυτερος ποδοσφαιριστης απο μενα 
αλλα εγω τραγουδαω καλυτερα απο σενα", 
η παρεα του ητανε οι μεγαλοι αστερες της εποχης κουδας,ορφανος γουναρης 
που συμφωνησαν σε οσα ειπα 
γελωντας πειραζοντας τον.






2) Πόσα χρόνια ασχολείσαι με το τραγούδι;




Επαγγελματικα τραγουδαω 38 χρονια συνεργαστηκα με Μανολη Αγγελοπουλο, Στρατο Διονυσιου, Δημητρη Μητροπανο, Ριτα Σακελαριου, Κωστα Χατζη, Μελα, Καρα, Τερζη, Βοσκοπουλο, Παριο κ παρα παρα πολους αλλους αξιολογους καλλιτεχνες, που αν λεω θα χρειαστω να γραφω ωρες, ο μεγαλος μου καημος ητανε οτι δε μπορεσα να δω και να μιλησω απο κοντα με το ινδαλμα μου Στελιο Καζαντζιδη.




3) Θυμάσαι ποιά ήταν η πρώτη φορά 
που τραγούδησες μπροστά σε κόσμο;



Εννοειται πως θυμαμαι!
Η πρωτη φορα που τραγουδησα 
εγινα και επαγγελματιας σε ηλικια 9 χρονων 
σε ενα αναψυκτιριο λεγοταν "ερμης" στο Αιγάλαιω 
με 500 ατομα. Ρωτησε ο παρουσιαστης αν καπιος τραγουδαει απο το κοινο σηκωσα το χερι τα ειπα ο κοσμος με χειροκροτησε κ αυτο ητανε!! Την αλλη  ο μικρος δημητρακης δουλευε στο μαγαζι με 200 δραχμες μεροκαματο....




4) Έχεις οικογένεια, παιδιά;




Είμαι 27 χρονια παντρεμενος έχω 3 παιδια ,
1 κορη 2 γιους κ μια εγγονουλα 4 χρονων
 που ειναι ολη μου η ζωή!..





5) Έχεις χαρακτηριστεί 
ως "τραγουδιστής της καψούρας" 
πώς αισθάνεσαι γι' αυτό;




Τιμη μου να κανω παρεα σε ανθρωπους που μεσω των τραγουδιων τους συντροφευω στη καψουρα στην αγαπη στα ονειρα στις ελπιδες, ειναι η επισφραγιση τοσων χρονων στο χωρο αυτο και ικανοποιηση συγχρονως για την αγαπη που δειχνουν στο προσωπο μου ανθρωποι απλοι  που ουτε τους εχω ξαναδει να με χτυπανε στη πλατη λεγοντας μου λογια που τρυπανε τη καρδια, αυτος ειναι και ο λογος που ακομα τραγουδαω.




6) Πρόσφατα κυκλοφόρησαν δύο τραγούδια, 
θες να μου πεις λίγα λόγια 
για αυτή τη δουλειά;




Τα τελευταια χρονια απο το 2011 κ μετα τα τραγουδια τα υπογραφω εγω, που ειναι κ εμπειριες ζωης, ενα απο αυτο ειναι το "μαγια μου 'χεις κανει" , που κυκλοφορησε προσφατα καθε χρονο Φεβρουαριο κ Αυγουστο γραφω 2 τραγουδια, το αλλο τραγουδι που κυκλοφορησα ειναι το "μεθαω με ερωτα" ενα τραγουδι που ειναι σε επανεκτελεση, πρωτοκυκλοφορησε το 1998, κ ειναι η μεγαλυτερη επιτυχια που εχω κανει σχεδον μετα 20 χρονια.. μετα το εκανα σε επενεκτελεση κ ειναι αφιερωμενο στη μνημη του Γιωργου Γαλεου του στιχουργου του τραγουδιου αυτου που εφυγε απο τη ζωη  σε μικρη ηλικια ξαφνικα.




7) Ελεύθερο χρόνο έχεις; 
Πώς τον περνάς;



ειμαι ενας απλος ανθρωπος δεν εχω κατι ιδιαιτερο μ' αρεσει το ποδοσφαιρο, η μουσικη,η καλη κ οι απλοι ανθρωποι, δε με εντυπωσιαζει η χλιδη, η φιγουρα , αντιθετα με εντυπωσιαζει η απλοτητα, η ειλικρινεια, η καλη παρεα σε ενα ταβερνακι με φιλους κ η αληθεια οσο σκληρη κι αν ειναι..



8) Εάν είχες ένα λυχνάρι, 
ποιες θα ήταν οι ευχές σου;




Μακαρι να γινοταν αυτο, αν ητανε λιχναρι θα ειχα 3 ευχες, 
1η ευχή για μενα προσωπικα θα γυρνουσα το χρονο στο 2010 κ εκει θα επαιρνα τι σωστες αποφασεις που θα ητανε αποφασεις ζωης, θα ευχομουν επισης υγεια σε ολο το κοσμο  κ η τριτη να βγει επιτελους η χωρα μας απο αυτη τη κρισιηπου ο μονος που δεν ευθυνεται σε αυτη τη κατασταση που βρεθηκε η χωρα ειναι ο ιδιος ο λαος οποιος ζει σε μια δευτερη κατοχη, μονο που αυτη τη φορα δεν ειναι η μποτα των Γερμανων, αλλα το χρημα των Γερμανων..



Μια ευχή σου 
για τους αναγνώστες του Radio Notes Magazino:






Ευχομαι στους αναγνωστες του ραδιο νοτες μαγκαζινο να ειναι καλα να εχουνε υγεια πανω απο ολα κ ελπιδα κ υπομονη για ενα καλυτερο αυριο, ο Ελληνας εχει δειξει οτι στα δυσκολα βγαινει παντα νικητης... Μαρω και Μαριε σας ευχαριστω για τη φιλοξενια..




Κάποια από τα τραγούδια 
του Δημήτρη Παρίδη:







1) Μεθάω με έρωτα (πρώτη εκτέλεση)
2) Μεθάω με έρωτα (επανεκτέλεση)
3) Μάγια μου ΄χεις κάνει
4) Πάμε ψηλά
5) Είναι η αγάπη
6) Ξέχασέ με εμένα
7) Φεύγεις χάνεσαι