Σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes Magazino News - Όλες οι μεγάλες επιτυχίες παίζονται & διαβάζονται εδώ

Προβολέs Σελίδαs

Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2021

Συνέντευξη || Γιώργος Βαλέρης || RADIONOTES.EU MAGAZINO



 Το Radio Notes.eu Magazino έχει τη χαρά να φιλοξενεί σήμερα τον κύριο Γιώργο Βαλέρη! 



Ο Μάριος κι εγώ σας καλωσορίζουμε στο RADIONOTES.EU MAGAZINO 











Συνέντευξη στη Μάρω από το Radio Notes.EU 




www.radionotes.eu









1) Πώς θυμάσαι τα παιδικά σου χρόνια και τι ήταν αυτό που σε έκανε να αγαπήσεις το τραγούδι;




Σε κάποια σχολική γιορτή με άκουσε ο σκηνοθέτης Παντελής Βούλγαρης και μου έδωσε ρόλο στην παιδική ταινία "Ο κήπος με τα αγάλματα". Έκτοτε άνοιξε ο δρόμος μου ο καλλιτεχνικός. 






2) Γιώργο, μετά από πόσο κόπο στη ζωή σου ήρθε η επιτυχία και ποια ήταν αυτή;




Κάποια τραγούδια μου αγαπήθηκαν από τον κόσμο. "Ξαφνικα μια αγάπη τελειώνει", "Θα πονάς", "στην επόμενη στάση", "μπαίνω στο αμάξι μεθυσμένος", "πάλι με έκανες κομμάτια" δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιο. 






3) Θα ήθελα να μου ξεχωρίσεις καλλιτέχνες που έχεις συνεργαστεί και θυμάσαι με αγάπη τις καλλιτεχνικές σας συναντήσεις.




Δεν μπορώ να ξεχωρίσω κανέναν. Όλοι μου έδωσαν αγάπη και όλοι τους ήταν εξαιρετικοί. Ενδεικτικά αναφέρω τη συνεργασία μου με τον Χάρη Κωστόπουλο στο τραγούδι "Είσαι μια θεά", έχω συνεργαστεί με πάρα πολύ κόσμο, ποιόν να πρωτοθυμηθώ! Βάσω Χατζή, Μαριανθη Κεφάλα, Χριστίνα Δελλή, Γιάννης Κόλλιας, Γιάννης Βασιλείου, Λευτέρης Βαζαίος, Ματθαίος Γιαννούλης. 










4) Πρόσφατα κυκλοφόρησε το τραγούδι σου "Ευαίσθητη Καρδιά Μου", μίλησέ μου γι' αυτό.






Πράγματι! Τους στίχους έχει γράψει ο Κώστας Κανελλόπουλος και τη μουσική έχει γράψει ο Παναγιώτης Καλασούντας, η ηχογράφηση έγινε στο στούντιο του κ. Πετρίδη και τον ευχαριστώ πολύ! Το "Ευαίσθητη καρδιά μου" απευθύνεται κυρίως σε ευαίσθητες ψυχές που ευτυχώς υπάρχουν ακόμα! 








5) Ποιά είναι η γνώμη σου για τη σημερινή ελληνική πραγματικότητα;






Σίγουρα διανύουμε μια δύσκολη περίοδο. Χρειάζεται ψυχραιμία και πίστη στο Θεό. 






6) Πώς σου αρέσει να περνάς τον ελεύθερο χρόνο σου;






Με την οικογένειά μου, με φίλους και με μελέτη τραγουδιών. 




7) Μια ευχή σου για τους αναγνώστες του Radio Notes Magazino 






Εύχομαι υγεία σε όλο τον κόσμο και να μην χάσουμε την υπομονή μας. Όλα θα τα ξεπεράσουμε με τη βοήθεια του Θεού! 






Μάριε και Μάρω σας ευχαριστώ πολύ για τη φιλοξενία στο Radio Notes Magazino σας εύχομαι κάθε επιτυχία!