Σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes Magazino News - Όλες οι μεγάλες επιτυχίες παίζονται & διαβάζονται εδώ

Προβολέs Σελίδαs

Πέμπτη 21 Μαΐου 2020

Συνέντευξη || Γεωργία Χρυσάφη || RadioNotes Magazino



Το Radio Notes Magazino φιλοξενεί σήμερα την κυρία Γεωργία Χρυσάφη!




Ο Μάριος κι εγώ σε καλωσορίζουμε στο Radio Notes.EU Magazino! 




Συνέντευξη στη Μάρω από το Radio Notes.EU


[Η συνέντευξη έγινε τηλεφωνικά] 






1. Γεωργία καλώς ήρθες στο Radio Notes Magazino. Πες μου λίγα λόγια για σένα, από πού είσαι;



Σας ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση! Κατάγομαι από την πανέμορφη Χίο. Ζω στη Λάρισα. Τα ακούσματά μου είναι νησιώτικα και Τούρκικα λόγω του ότι η Τουρκία είναι απέναντι από το νησί μου.




2. Σε ποια ηλικία κατάλαβες ότι θέλεις να ασχοληθείς με το τραγούδι; 


Πρέπει να ήμουν 10 ετών. 




3. Υπάρχει παράδοση στο τραγούδι στην οικογένεια σου;


Έχω μια θεία η οποία βρίσκεται στην Ιταλία και τραγουδούσε ερασιτεχνικά και ο παππούς μου επίσης. 


4. Πότε βγαίνεις για πρώτη φορά στο πάλκο; Θυμάσαι ποιο ήταν το πρώτο τραγούδι που ερμήνευσες; Πώς αισθάνθηκες; 



Πριν από 15 χρόνια περίπου. Ήταν το τραγούδι "Όλα σε θυμίζουν" της Αλεξίου. Αισθανόμουν όμορφα αλλά είχα και λίγο τρακ. 




5. Δισκογραφικά ποια είναι η πορεία σου; 


Θέλω να κάνω δισκογραφία. Ωστόσο έχω κάποια τραγούδια που τα έχω ερμηνεύσει εγώ και έχω γράψει και στίχους. 



Γράφω στίχους ανάλογα με την έμπνευση, ο στίχος ουσιαστικά είναι η ατάκα και ανάλογα τη φαντασία βγαίνει το τραγούδι. 


6) Σχεδιάζεις κάτι αυτό τον καιρό; Κάποιο τραγούδι ίσως; 


Λόγω της κατάστασης δεν ξέρω πού θα δουλέψω, δεν ξέρω καν αν ανοίξουν κιόλας τα μαγαζιά. Είμαι προβληματισμένη όπως όλος ο κόσμος. 


7. Πέρα από το τραγούδι ασχολείσαι και με κάτι άλλο; 



Ναι. Έχω πάει σε σχολή αισθητικής και ασχολούμαι με περιποίηση άκρων, φτιάχνω νύχια. 


8. Με ποιους θα ήθελες να συνεργαστείς; 


Με το Νίκο Βέρτη και με τον Σάκη Ρουβά. 


9. Θα πήγαινες ποτέ σε talent show;


Έχω προσπαθήσει να πάω αλλά και εκεί χρειάζεται "μέσον" απ' ότι κατάλαβα και τα παράτησα. 


10. Κάνε μια ευχή!


Θέλω να προχωρήσω επαγγελματικά ως τραγουδίστρια! Θέλω ο κόσμος να ακούσει τα τραγούδια μου και γιατί όχι να ξεκινήσω με νέες συνεργασίες κάνοντας δισκογραφία!






Πριν σε αποδεσμεύσω, αφού σε ευχαριστήσω για το χρόνο σου και την όμορφη συζήτησή μας θα ήθελα να δώσεις μια ευχή στον κόσμο και στους αναγνώστες μας. 



Εύχομαι να τελειώσει όλο αυτό που ζούμε σύντομα, να επιστρέψουμε στην καθημερινότητά μας, να έχει υγεία όλος ο κόσμος και να έρχεται κόσμος στα μπουζούκια να μας ακούει! 

Μάρω και Μάριε σας ευχαριστώ για τη φιλοξενία και σας εύχομαι υγεία και πολλές επιτυχίες!







Τα τραγούδια της κυρίας Γεωργίας Χρυσάφη ακούγονται στο Radio Notes.EU