Σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes Magazino News - Όλες οι μεγάλες επιτυχίες παίζονται & διαβάζονται εδώ

Προβολέs Σελίδαs

Παρασκευή 28 Ιουνίου 2019

Συνέντευξη || Ντέμης Αναστάσιαδης || RadioNotes.eu Magazino



Ο ΝΤΕΜΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ ΓΕΝΝΉΘΗΚΕ ΣΤΙΣ 16 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΤΟΥ 1980 
ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΗΛΙΚΙΑ ΈΔΕΙΞΕ ΤΙΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΤΟΥ.
ΑΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΙΣ ΠΙΣΤΕΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ 
ΟΠΩΣ ΑΝΤΖΕΛΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ,ΜΑΚΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ,
ΘΕΜΗΣ ΑΔΑΜΑΝΤΙΔΗΣ,ΣΩΤΗΣ ΒΟΛΑΝΗΣ,
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΤΑΝΙΣΗ,ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΜΕΛΛΑΣ,
ΠΙΤΣΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ,ΧΑΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
 ΧΑΡΑ ΒΕΡΡΑ ΘΕΛΞΗ ,ΙΜΒΡΙΟΣ Κ.Α. 
ΈΓΙΝΕ ΓΝΩΣΤΟΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΌ ΤΡΟΠΟ,
ΈΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΡΑΠΠΕΡ TU$ 
ΣΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ "ΥΠΟΒΡΥΧΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ" 
ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ.
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΣΥΜΕΤΟΧΕΣ ΜΑΖΙ ΜE ΤΟΝ TU$ 
 ΣΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ "YOLO" "MILF SHAKE" "ΣΕ ΠΑΙΡΝΩ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ" 
ΟΠΩΣ KAI ΚΑΤΆΦΕΡΕ ΣΕ ΕΝΑ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΜΕ ΤΙΤΛΟ :TΣΙΠ ΚΑΛΑ" 
NA ENΩΣΕΙ ΤΗ ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ 4 ΡΑΠΠΕΡΣ 
(SO TIRI-KON.GULEN-ΜΙΚΡΟΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΚΑΙ ΤUS)
ΑΞΙΟΣΗΜΕΊΩΤΟ ΑΠΟ ΤΗ ΣΟΛΟ ΚΑΡΙΕΡΑ ΤΟΥ 
ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΖΕΪΜΠΈΚΙΚΟ ¨"ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΣΥ" 
ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΕΡΜΉΝΕΥΣΕ 
ΚΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΛΑΙΔΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΕΝΤΑΓΡΑΜΜΟΥ 
ΑΝΤΖΕΛΑ ΔΗΜΗΤΡΤΙΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΉ ΈΚΔΟΣΗ.
ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΗΡΘΕ ΤΟ ΝΟΕΜΒΡΗ ΤΟΥ 2015 
ΟΤΑΝ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΙΩΤΗΣ 
ΤΟΥ ΕΜΠΙΣΤΕΎΤΗΚΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΜΕ ΤΙΤΛΟ "ΣΥΝΤΟΝΙΣΟΥ¨" 
ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΡΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΑΚΟΎΓΕΤΕ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ  
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΝΟΙΞΕ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΝΕΟ ΚΥΚΛΟ ΕΜΦΑΝΊΣΕΩΝ ΜΑΖΙ  
ΜΕ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΟΠΩΣ Ο ΣΑΚΗ ΑΡΣΕΝΙΟΥ Ο ΔΗΜΗΤΡΗ ΓΙΩΤΗ 
ΤΟΥΣ KNOCK OUT TON NIGMA 
ΤΟΝ ΑΝΔΡΕΑ ΣΤΑΜΟ ΤΟΥΣ ΑΝΩ ΚΑΤΩ ΤΗ ΣΑΣΑ ΜΠΑΣΤΑ ΚΤΛ
ΑΡΧΕΣ ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΤΟΥ 2017 ΚΥΚΛΟΦΌΡΗΣΕ 
ΕΝΑ CD SINGLE ΑΠΟ ΤΗ REAL MUSIC 
ΜΕ 4 ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΞΕΧΟΡΙΣΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ 
ΜΕ ΤΙΤΛΟ "ΑΝΤΙΘΕΤΗ" ΣΕ ΣΤΙΧΟΥΣ JACKPOT -
ΜΟΥΣΙΚΗ Α.ΔΑΝΤΙΛΗ ΠΟΥ ΟΠΤΙΚΟΠΟΙΗΘΗΚΕ .
ΣΤΙΣ  24 ΙΟΥΝΙΟΥ ΤΟΥ 19 
ΚΥΚΛΟΦΌΡΗΣΕ ΤΟ ΝΕΟ ΤΟΥ ΟΠΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ 
ΜΕ ΤΙΤΛΟ “ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΕΡΩΤΕΣ” 
ΑΠΟ ΤΗΝ DGM MUSIC ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΠΥΡΟΥ ΜΑΚΡΗ 
ΚΑΙ ΣΤΙΧΟΥΣ ΝΤΕΜΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ-ΣΠΥΡΟΥ ΜΑΚΡΗ  
ΟΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΈΧΟΥΝ ΚΑΙ Ο ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΒΑΖΑΙΟΣ 
Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΟΦΙΛΛΑΣ ΚΑΙ Ο NIGMA 
ΜΕ ΤΑ ΓΥΡΊΣΜΑΤΑ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΑΘΗΝΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΚΑΙ  ΜΑΡΟΚΟ. 









Ο Μάριος κι εγώ σε καλωσορίζουμε στο Radio Notes.EU Magazino! 


Συνέντευξη στη Μάρω από το Radio Notes:



1. Σε γνωρίσαμε μέσα από το τραγούδι "Υποβρύχιες Καταστροφές" 
που κυκλοφόρησε το 2014. 
Θες να μου πεις πως προέκυψε εκείνη η συνεργασία;


Τελος του 13 ήταν η εποχή που αρχίσαμε να κάνουμε παρέα με τον Tus 
τον συνοδεύα στα περισσότερα live του 
και απλά μια μέρα μου το πρότεινε λέγοντας μου έχω ένα κομμάτι πάνω σου.
το κάναμε και βγήκε αυτό που βγήκε.



2. Από πού αντλείς θεματολογία για τη συγγραφή στίχων;


Δεν θεωρώ τον εαυτό μου επαγγελματια στιχουργό 
αν και πληρώνομαι για αυτό 
απλά θέλω να πω ότι δεν μπορώ να δουλέψω μηχανικά 
αλλά με συναίσθημα καταλήγοντας να μην γράφω όσα πολλά τραγούδια θα θελα.


3. Ποιό είναι το πρώτο τραγούδι που έγραψες;



Το πρώτο σοβαρό Τραγουδι που έγραψα ήταν "Το Τραγουδι της ψυχής" 
και φυσικά έγινε μετά από ένα χωρισμό..
είχα γράψει και πιο παλιά και άλλα, αλλά δεν κυκλοφορίσαν ποτε. 



4. Κατά τη γνώμη σου, ένας καλλιτέχνης γίνεται γνωστός πότε; 
Όταν μετέχει σε group ή όταν κάνει solo καριέρα;


Kαι στις δύο περιπτώσεις μπορείς να γίνεις αναγνωρίσιμος,
δεν μπορείς να μαντέψεις που είναι η τύχη σου,
πρέπει να την αναζητήσεις να τη ψάξεις να τη κυνηγήσεις. 


5. Ποιά είναι η βαθύτερη σχέση σου με το χώρο της μουσικής; 
Είναι τρόπος έκφρασης; Επιβίωσης; 


H μουσική και γενικά ο καλλιτεχνικός χώρος για κάποιους σαν και μένα 
είναι κ ήταν μόνοδρoμος δεν θα ζούσα χωρίς τη μουσική 
έχω κάνει πιο μικρός πολλές δουλειές 
αλλά πάντα υπήρχε και η μουσική έως που έγινε η βασική πηγή εσόδων 
και.το ιδανικό για μένα πάντα ήταν να μπορείς να ζεις απ' αυτό που αγαπάς.


6. Τι επιδιώκεις και τι προσδοκάς να γίνει στο άμεσο μέλλον; 


Να κάνω τη μουσική που θέλω, πλέον θα βάζω πιο πολύ από τον εαυτό μου 
στα τραγούδια μου θα κάνω δουλειες πάνω μου που λενε. 




7. Μέσα σε αυτό το συνονθύλευμα των καλλιτεχνών, 
τι πρέπει να έχει κάποιος για να παραμείνει 
και να μη χαθεί από το στερέωμα; 


Mιλάμε για διαχρονικότητα σε μια εποχή που την τάιζει η επικαιρότητα..
άρα ουσιαστικά πέρα από τα 5-10 πολύ επίκαιρα και διαχρονικά ταυτόχρονα ονόματα 
όλοι οι άλλοι πρέπει να τρέχουμε σε μια άνιση κούρσα.


8. Είσαι απογοητευμένος από τη ζωή; 
Καλοτάξιδο το καινούργιο σου τραγούδι. 
Μίλησε μου γι αυτό. 


Δηλώνοντας ότι "δεν είμαι εγώ για έρωτες" 
είμαι μάλλον πιο ευτυχισμένος παρά απογοητευμένος 
είμαι πραγματικά σε αυτή τη φάση της ζωής μου ..
είπαμε πλέον κάνουμε μουσική που είναι πάνω μας! 
Ναι σίγουρα δεν θα σταματήσουμε εδώ έρχονται 
και άλλες συνεργασίες και άλλα τραγούδια και άλλες επιτυχίες stay tuned.




Ευχαριστούμε πολύ για την όμορφη συνέντευξη που μας έδωσες, 
σου ευχόμαστε όλα όσα έχεις σκεφτεί να γίνουν πραγματικότητα. 


Μάρω και Μάριε σας ευχαριστώ πολύ για τη φιλοξενία και σας εύχομαι πάντα επιτυχίες!