Σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes Magazino News - Όλες οι μεγάλες επιτυχίες παίζονται & διαβάζονται εδώ

Προβολέs Σελίδαs

Κυριακή 1 Απριλίου 2018

PENELOPE - ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΗ



PENELOPE
«ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΗ»

ΜΟΥΣΙΚΗ: FRANKI LOUVARIS
ΣΤΙΧΟΙ: ΣΟΦΙΑ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ



Η PENELOPE συστήνεται στο κοινό με το πρώτο της single «Είμαι υπεύθυνη».


Πρόκειται για ένα χορευτικό τραγούδι που σίγουρα θα μας ξεσηκώσει και θ’ ακουστεί δυνατά στα ραδιόφωνα και τα clubs.
Την μουσική του «Είμαι υπεύθυνη» υπογράφει ο Franki Louvaris και τους στίχους η Σοφία Παπαβασιλείου.
Η Penelope ασχολείται με την μουσική από τριών ετών και έχει σπουδάσει Αρμόνιο και Πιάνο, αλλά και παραδοσιακά όργανα. Έχει συμμετάσχει σε χορωδίες, θεατρικές παραστάσεις και έχει πολλές διακρίσεις στο ενεργητικό της. Μπορεί να έχει σπουδάσει σχέδιο μόδας, αλλά το τραγούδι ήταν εκείνο που την κέρδισε.
Τέλος, την Penelope την έχουμε δει και στο X Factor!

Το «Είμαι υπεύθυνη» κυκλοφορεί από την Cobalt.
Καλή σας ακρόαση!


Youtube Link