Σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes Magazino News - Όλες οι μεγάλες επιτυχίες παίζονται & διαβάζονται εδώ

Προβολέs Σελίδαs

Πέμπτη 20 Απριλίου 2017

Συνέντευξη || Αλέξης Νείρος || RadioNotes Magazino



Ο Αλέξης Νείρος επιστρέφει με ένα ολοκαίνουργιο τραγούδι 
που θα μας ξεσηκώσει και θα κάνει την διαφορά!
πρόκειται να προκαλέσει με το νέο του τραγούδι ο Αλέξης Νείρος 
καθώς επιστρέφει ανανεωμένος 
κάτω από την καινούρια του δισκογραφική στέγη 
την Smile Records 
και μας παρουσιάζει το νέο του τραγούδι.
Μάθετε για τον Αλέξη Νείρο μέσα από τη συνέντευξη
που μου παραχώρησε για λογαριασμό του



Ο Μάριος κι εγώ σε καλωσορίζουμε στο Radio Notes.EU Magazino! 

Συνέντευξη στη Μάρω από το RadioNotes:







1. Αλέξη μου από πού εισαι; 
Πώς προέκυψε το τραγούδι στη ζωή σου;

ΕΧΩ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ 
ΚΑΙ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΧΡΟΝΩΝ 
ΗΡΘΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ. 
ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΠΗΚΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ 
ΑΠΟ ΤΑ ΔΩΔΕΚΑ - ΔΕΚΑΤΡΙΑ 
ΟΤΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΕ ΕΝΑ ΩΔΕΙΟ 
ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΚΑΠΟΙΟ ΟΡΓΑΝΟ ( ΜΠΟΥΖΟΥΚΙ ). 
ΠΙΟ ΜΕΤΑ ΜΕ ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ..


2. Ποιά ήταν η πρώτη σου επαφή με το τραγούδι;


Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΕΠΑΦΗ ΣΕ ΤΕΛΕΙΩΣ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.
ΗΤΑΝ ΟΤΑΝ ΜΕ ΠΗΡΕ ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ 
ΚΑΙ ΜΕ ΠΗΓΕ ΣΕ ΕΝΑ ΜΑΓΑΖΙ ΚΑΙ ΩΣ ΠΕΛΑΤΗΣ 
ΜΟΥ ΔΩΣΑΝΕ ΤΟ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ 
ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΑ ΣΤΗ ΣΚΗΝΗ..


3. Έχεις συνεργαστεί με πολλούς καλλιτέχνες, 
δύσκολα θα μπορέσουμε να τους αναφέρουμε όλους.
   Ωστόσο ξεχωρίζεις κάποιον τραγουδιστή και γιατί;


ΕΧΩ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΟΝΟΜΑΤΑ 
ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗ ΜΟΥ 
ΓΙΑΤΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ 
ΠΑΝΤΑ ΕΙΧΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΠΡΑΓΜΑΤΑ 
ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ ΑΛΕΞΗ. 
ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΞΕΧΩΡΙΖΑ 
ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΑΛΚΑΙΟ 
ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΕΡΝΑΓΑΜΕ ΤΕΛΕΙΑ. 
ΑΛΛΕΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ
 ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΟΥ 
ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΤΑΝΙΣΗ, 
ΒΑΣΙΛΗ ΚΑΡΡΑ , ΕΛΛΗ ΚΟΚΚΙΝΟΥ , 
ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΟΝΤΟΛΑΖΟ , ΘΕΜΗ ΑΔΑΜΑΝΤΙΔΗ, 
ΜΑΚΗ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΠΟΥΛΟ , ΕΛΕΝΗ ΚΑΡΟΥΣΑΚΗ ΚΤΛ


4. Έχεις φιλιές στο χώρο;


Η ΛΕΞΗ ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ 
ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΛΕΞΗ 
ΣΥΓΚΑΤΑΛΕΓΟΝΤΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΑΤΟΜΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ. 
ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΟΜΩΣ ΕΧΩ ΚΑΛΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ..


5. Πέρα από το τραγούδι, 
ασχολείσαι και με κάτι άλλο;

ΕΧΩ ΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΦΕ 
ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΕ ΕΧΕΙ ΒΟΗΘΗΣΕΙ 
ΚΑΙ ΜΕ ΒΟΗΘΑΕΙ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ 
ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΤΡΑΓΟΥΔΑΩ..


6. Μίλησέ μου για το καινούργιο σου 
τραγούδι "Τσουνάμι"..


ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ 
ΑΠΟ ΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΜΠΗΚΕ ΣΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ 
ΚΑΙ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΟ ΕΡΜΗΝΕΥΣΩ 
ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ 
ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΤΟΝ ΣΩΚΡΑΤΗ ΤΟΥΡΑΜΑΝΙΔΗ 
ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΛΟΓΙΑ 
ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΝΤΕΛΗ ΤΣΑΝΤΟ 
ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΟΡΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΣΤΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ..


7. Εμφανίζεσαι κάπου;


ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΜΑΓΑΖΙ 
ΑΠΛΑ ΚΑΝΩ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΣΕ ΚΛΑΜΠ.



8. Ένιωσες ποτέ να γίνεσαι 
"πιόνι" 
για συμφέροντα άλλων;


ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΒΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ 
ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ 
ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΗΘΕΛΑ 
ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΑ ΝΑ ΕΧΩ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ.


9. Πες μου με λίγες λέξεις 
ποιός είναι ο Αλέξης Νείρος;


ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ, 
ΑΠΛΟΣ, ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΧΙΟΥΜΟΡ.





10. Μια κουβέντα για να κλείσουμε

ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΥΓΕΙΑ 
ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΑΓΑΠΗ 
ΣΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ 
ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕ ΠΑΘΟΣ.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ 
ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΘΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!