Σας καλωσορίζουμε στο Radio Notes Magazino News - Όλες οι μεγάλες επιτυχίες παίζονται & διαβάζονται εδώ

Προβολέs Σελίδαs

Κυριακή 2 Απριλίου 2017

Συνέντευξη στο στιχουργό Σωκράτη Τουραμανίδη | RadioNotes Magazino





Σωκράτης Τουραμανίδης 
ένας στρατιωτικός που προκαλεί...
"τσουνάμι" με την πένα του..



Συνέντευξη στη Μάρω από το RadioNotes



1. Σωκράτη μου, 
πες μου λίγα πράγματα για σένα. 
Από που είσαι;


Έχω καταγωγή από την όμορφη Δράμα 
όπου και έφυγα για επαγγελματικούς λόγους 
σε ηλικία 19 ετών 
για την μεγάλη οικογένεια 
του Πολεμικού Ναυτικού.



2. Τι σε έκανε να θέλεις 
να ασχοληθείς με το γράψιμο;
   Είναι ένας τρόπος επικοινωνίας 
ή εκτόνωσης ή και τα δύο;



Με το γράψιμο ασχολήθηκα πριν περίπου 10 χρόνια ,
σε μία από τις πιο δύσκολες στιγμές της ζωής μου 
που πέρασα με την οικογένεια μου, 
όπου και με ώθησε σε αυτό .
Όμως, 
το να συνεχίσω να προσπαθώ να συνεργαστώ 
με καλλιτέχνες και δισκογραφικές 
εταιρείες, 
η ώθηση ήταν η συνυπηρέτηση μου σε πολεμικό πλοίο 
και γνωριμία μου με τον αξέχαστο Παντελή Παντελίδη 
όπου και  έβλεπα το πάθος του για την μουσική 
και την όρεξη του για δημιουργία 
που με έκανε να θέλω 
να προχωρήσω ένα βήμα παραπάνω .




3. Ασχολείσαι επαγγελματικά με τη στιχουργική;



Όχι , 
η κύρια εργασία μου είναι στο Πολεμικό Ναυτικό. 
Είναι όμως είναι κάτι που αγαπάω 
και το κάνω με όρεξη.



4. Ποιά ήταν η πρώτη σου συνεργασία 
και πώς σε επηρέασε στην πορεία;


Πριν περίπου δύο χρόνια οι κολλητοί μου φίλοι 
μου έδωσαν την ιδέα να γράψω κάτι της εποχής, 
ήταν η εποχή των selfie. 
Έτσι  έγραψα ένα ποπ τραγούδι 
το οποίο ταίριαξε απόλυτα στην Sunny Ιωαννίδου. 
Η αποδοχή του κόσμου και τα σχόλια τους 
μου έδωσαν δύναμη να συνεχίσω.



5. Η αναγνωρισιμότητα σε άλλαξε;

Δεν έχω φτάσει σε αυτό το επίπεδo.




6. Με ποιούς καλλιτέχνες 
έχεις συνεργαστεί; 
Ξεχωρίζεις κάποιον και γιατί;


Έχω συνεργαστεί με νέους καλλιτέχνες 
όπως την Sunny Ιωαννίδου, 
την Ανδριάννα Φραζέσκου κα .
Αν πρέπει να ξεχωρίσω κάποια, 
είναι η συνεργασία μου 
με τον Αλέξη Νείρο 
σε δύο δουλειές, 
το τραγούδι - σποτ 
από την έναρξη εκπομπής 
της Χριστίνα Λαμπίρη 
(La Biri Biri) 
και το τραγούδι Τσουνάμι 
όπου σε 1 μήνα 
ξεπέρασε τις 75.000 προβολές 
και έγινε αγαπητό και αποδεκτό 
από τον κόσμο και τα ραδιόφωνα.



7. Με βάση ποιά κριτήρια 
επιλέγεις πού θα δώσεις στίχους σου;


Δεν έχω την πολυτέλεια να επιλέξω καλλιτέχνη, 
αλλά κοιτάζω οπωσδήποτε τον χαρακτήρα του, 
διότι κρατάω πάντα επαφές με συνεργάτες μου.


8. Δημιουργούνται 
διαπροσωπικές σχέσεις 
στις συνεργασίες, 
διατηρούνται 
και μετά τη συνεργασία;


Εννοείται, 
όπως σας είπα και πριν 
θέλω να κρατάω επαφές 
με κάθε συνεργάτη μου. 
Γνώρισα καταπληκτικούς ανθρώπους 
όπως τον μοναδικό Τάκη Αργυρίου 
που συνεργαστήκαμε 
στην τελευταία μου δουλειά, 
τον Παντελή Τσάντο 
που δημιουργούμε παρέα νέα τραγούδια κα.


9. Παλιότερα η επιτυχία μετρώταν με τους δίσκους  και τώρα τα κλικ στο YouTube,
   πώς το βλέπεις εσύ αυτό;



Είναι κάτι που δεν μου αρέσει 
αλλά θέλοντας και μη, 
πρέπει να συμβαδίζουμε με την εποχή.



10. Έχεις εισπράξει αχαριστία 
μέσα από το χώρο;


Είμαι νέος στον χώρο 
και ευτυχώς δεν είδα ακόμα κάτι!


11. Πιστεύεις ότι τα μουσικά ριάλιτι συμβάλλουν 
στην ανάδειξη νέων καλλιτεχνών;




Ναι, 
βοηθάνε στην γρήγορη αναγνωσιμότητα 
και στην ανάδειξη του ταλέντου τους. 
Έχουμε δει πολλούς καλλιτέχνες 
που άξιζαν να βγούν από ριάλιτι 
και συνέχισαν την καλή τους πορεία. 
Βέβαια βλέπουμε και διαγωνιζόμενους 
που μπαίνουν στα ριάλιτι μόνο και μόνο 
για τηλεθέαση.




12. Περιέγραψέ μου τον Σωκράτη 
ως απλό καθημερινό άνθρωπο.


Έχω μία καταπληκτική οικογένεια 
με δύο μικρά παιδιά 
και την όμορφη σύζυγο μου 
που μου γεμίζουν την μέρα! 
Ως Στρατιωτικός 
δουλεύω επίσης πολλές ώρες 
στην εργασία μου 
και έτσι αργά την νύχτα βρίσκω χρόνο 
να γράφω στίχους για τα τραγούδια μου.




13. Υπάρχουν μελλοντικά σχέδια;


Ναι υπάρχουν σχέδια. 
Με τους συνεργάτες μου 
έχουμε ετοιμάσει τραγούδια, 
όπου τα περισσότερα 
έχουν βρει τον ερμηνευτή τους. 
Τα καλύτερα έρχονται…



14. Θα ήθελα να κλείσουμε 
αυτή τη συζήτηση 
με ένα στίχο σου..


"Προσπαθώ να ονειρευτώ, 
έναν έρωτα να αξίζει 
την ψυχή να μην πονά 
την καρδιά να μην ραγίζει"...





Μάρω και Μάριε,
σας ευχαριστώ πολύ 
για την όμορφη συνέντευξη.
Εύχομαι τα καλύτερα 
& το RadioNotes 

Τουραμανίδης Σωκράτης